Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan en ekkel dame få seg kjærest? Ikke ekkel som i slem eller sint men som i feit, stygt ansikt og gule tenner? 

Anonymkode: a726c...26d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakker du om deg selv nå så kan det meste utseendemessig forandres på, ellers så er det alltid håp uansett utgangspunkt? 

Anonymkode: 32a3a...58a

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke ekle mennesker, med unntak av de som er uhygieniske pga latskap.

Og ja, overvektige kvinner med gule tenner kan få seg kjæreste.

Anonymkode: e78a7...06d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke har kroppsdysmorfobi?

Anonymkode: ada6c...35a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan en ekkel dame få seg kjærest? Ikke ekkel som i slem eller sint men som i feit, stygt ansikt og gule tenner? 

Vil denne dama ha kjæreste da? Det kan hende hun lar seg forfalle fordi hun ikke bryr seg hverken om seg selv eller dine meninger om henne. 

Anonymkode: e38ad...2e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikker på at du ikke har kroppsdysmorfobi?

Anonymkode: ada6c...35a

Helt sikker ja. Har ødelagt hud, skjev munn og stygge øyner. Feit og ødelagte tenner. Vanskelig og trene pga eldre brudd skade som gjør vondt når jeg er får aktiv. 

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste kan jo få seg kjæreste, om de bare vil. 

Anonymkode: 76d0e...de3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt sikker ja. Har ødelagt hud, skjev munn og stygge øyner. Feit og ødelagte tenner. Vanskelig og trene pga eldre brudd skade som gjør vondt når jeg er får aktiv. 

Skjev munn og stygge øyne, et tegn på at du har vonde tanker om degselv. Noen er mer symmetrisk en andre, men ingen er helt symmetriske. Flere som du anerkjenner som pene har skjeve trekk, men du tenker ikke nødvendigvis over det. 

Hud kan gjøres noe med, og er veldig vanlig å slite med. Men det er vanskelig, sliter med min jeg også. Men har du gått til legen og hørt om de vet hva som kan gjøres eller om du kan få time til hudspesialist? 

Tannlege kan hjelpe, eller har du allerede vært? 

Vet ikke med trening, men det er utallige trenings former. Og kost er også med på å bestemme vekt. Men er ikke ute etter at du skal få spise forstyrrelser. 

Du er nok god som du er allerede, men om du vil endre på noe, så finnes det kanskje løsninger for det også. Men sitter det i hodet er det der det må taes tak i.

Anonymkode: 864d5...015

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gule tenner, 7 kg for mye og rart ansikt, jeg har type. Yngre enn meg er han og, jeg er 51 og dermed ferdig på datingmarkedet i følge mange. 

En fyr prøvde å sjekke meg opp på jobb forleden dag også. 

Anonymkode: 75786...d24

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, det fins vel ekle, feite menn med gule tenner også?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjev munn og stygge øyne, et tegn på at du har vonde tanker om degselv. Noen er mer symmetrisk en andre, men ingen er helt symmetriske. Flere som du anerkjenner som pene har skjeve trekk, men du tenker ikke nødvendigvis over det. 

Hud kan gjøres noe med, og er veldig vanlig å slite med. Men det er vanskelig, sliter med min jeg også. Men har du gått til legen og hørt om de vet hva som kan gjøres eller om du kan få time til hudspesialist? 

Tannlege kan hjelpe, eller har du allerede vært? 

Vet ikke med trening, men det er utallige trenings former. Og kost er også med på å bestemme vekt. Men er ikke ute etter at du skal få spise forstyrrelser. 

Du er nok god som du er allerede, men om du vil endre på noe, så finnes det kanskje løsninger for det også. Men sitter det i hodet er det der det må taes tak i.

Anonymkode: 864d5...015

Spiser ganske sundt og små porsjoner men ender alt får ofte med og spise godteri på kvelden. Prøvd noen forskjellige treninger men føler ikke det blir noe resultater ( har måtte kaste vekta ) har ikke veldig god økonomi og har tannlege skrekk så tørr ikke gå til kommunetannlegen. Prøver og spare til og komme til en jeg vet er flink 😊 men tror ikke det blir så mye forskjell og vet jo aldri om når det går heller. Ett stygt menneske blir ikke mindre kvalmende av det. er ikke får og få noe sympati eller at noen skal si det ikke er så ille får jeg ser meg selv hele. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har gule tenner, 7 kg for mye og rart ansikt, jeg har type. Yngre enn meg er han og, jeg er 51 og dermed ferdig på datingmarkedet i følge mange. 

En fyr prøvde å sjekke meg opp på jobb forleden dag også. 

Anonymkode: 75786...d24

Takk denne gjorde noe med meg🥰

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kutte ut godteri frem til du går ned det du ønsker. Sjokolade skal bli skitdyrrt nå så tenkte jeg skulle det ihvertfall. 

Anonymkode: 54f99...d08

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kaller deg selv ekkel ville jeg tenkt at det er den største barrieren for å få kjæreste. Damer med selvtillit er mer tiltrekkende. 

Anonymkode: b2e10...645

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer mye ann på utstrålingen din, og den henger jo sammen med hvordan du betrakter deg selv. Hvis man ser på seg selv som "stygg" så ville jeg nok ha jobbet med det før jeg tenkte tanken på noe forhold. 

Anonymkode: 1c526...1be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenker du at en ‘ekkel mann kan få seg dame? Altså feit, stygt ansikt og gule tenner? Eller tenker du mer på menn over din liga?

Kjenner en del bitre mindre attraktive menn som klager over kresne damer. Så glemmer de å tenke over at de er særs kresne selv..

Anonymkode: f23da...d13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...