AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #21 Del Skrevet 7. april 2024 For meg er det en selvfølge at man betaler sin egen mat på restaurant med mindre annet er spesifisert. Og i burdager spleiser gjestene på bursdagsbarnet. Ang familie så er det kjempestore forskjeller på hvor nært man er. For meg ville det vært helt utenkelig feire bursdag uten å invitere noen av mine søsknebarn. Bestevenninnen min ville garantert invitert onkelen sin. Anonymkode: 69d38...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #22 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg blir 50 år i August. Har ikke lyst på noen feiring. Tenkte å ta med mann og barn ute å spise. Tante sier at hun og mann og datter vil bli med. Så sier hun at jeg kanskje kan invitere mine 2 venninner også. Jeg sier at vi har ikke råd til det nå pga at mannen går på aap. Men så sier Tante at alle kan jo betale maten selv. Men det synes jeg høres veldig rart ut. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 728e5...0a3 Tenker at tante må slutte å stikke nesa si borti ting hun ikke har noe med. Hvorfor i all verden kommer en tante og inviterer seg selv med på middag og i tillegg har meninger om hvem flere som vurde være med. Du er 50, ikke 5. Anonymkode: 8d152...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå