Gå til innhold

han er så likegyldig...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

I forrige uke hadde jeg bursdag.Han hadde flere ganger spurt hva jeg ønsket meg,men jeg hadde ikke sagt så mye,et par ting bare som jeg kanskje ønsket meg.Jeg liker ikke å ønske meg noe fra kjæresten;jeg synes det er så koselig å få bare en liten ting som han har funnet ut selv,og et søtt kort..Trenger ikke å få noen stor gave.

Bursdagen kom,og han hadde tatt på seg jobbing den dagen selv om vi egentlig hadde frihelg..Noen gave fikk jeg heller ikke,ikke engang et lite kort..Kunne like gjerne vært en vanlig dag..

Høres sikkert ut som en sutrete unge nå,men bare en dag i året i hvertfall hadde det vært godt å få litt oppmerksomhet.Føler meg mye verdt for ham når han ikke engang tar seg bryet med å skrive et lite kort til meg!:(

Synes nesten jeg må BE om litt oppmerksomhet ellers også.Hvis jeg kommer hjem fra jobb en dag og har hatt en pyton dag,og jeg sier at det har vært en tøff dag eller noe,er han så opptatt av å fortelle hva han har opplevd den dagen,og gidder ikke spørre hva som har skjedd en gang..Da får ikke jeg noe lyst til å fortelle,så da lar jeg det heller være..

Kan nevne at vi har vært sammen i 5 år.

Noen som har opplevd det samme,eller som har tips til hva jeg kan gjøre?Synes det er litt vanskelig å ta opp sånne ting med ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det er vanskelig, tror jeg det kan være løsningen å ta dette opp med han.

OK; folk burde sikkert skjønne mye av seg selv og se litt lengre enn sin egen nesetipp noen ganger. Men innimellom er det vedig greit å få litt hjelp til å se og skjønne.

Fyren er da ikke tankeleser heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med ham på en hyggelig måte, og fortell ham at det betyr mye for deg. Det er ikke alle som er like opptatt av bursdager og merkedager - i min samboers familie blir f.eks. bursdager til voksne ikke markert i det hele tatt. Så han er litt uvant med sånt. Men jeg lager ordentlig bursdagsfeiring for ham, og han elsker det. Derfor gjør han også det samme for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er kedeligt at du ikke fik nogen opmærksomhed, men nu er jeg selv den som ringer til alle og fortæller at nu har jeg snart fødselstag og jeg ønsker mig dit og dat, jeg skal ikke glemmes :D jeg har vist været sådanne siden jeg var ganske lille og har ikke vokset fra det, er værre end mine egne unger *G*

lykke til og et stor tillykke til dig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du ikke overhodet virker sutrete, ikke få noe på bursdagen av sin kjære da?, makan, det hørtes grusomt ut spør du meg! Nei ta en skikkelig prat med han du! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente 26

Kjenner meg igjen i det du skriver om å bli oversedd. Har vært sammen med mannen min i 6 år vi har vær gift i 3år.Har to jenter på 4 og 2 år.Jeg føler meg veldig oversedd til tider har prøvd å prate med han om det da får jeg til svar at "jeg er på jobb fra 07 -15 så skal jeg være sammen med barna ,gjøre husarbeid og slappe av ,når skal jeg da få tid til å gi dæ oppmerksomhet?" Vi er begge i full jobb men æ har jo tid til å gjøre alt det han gjør + at han får oppmerksomhet. Det æ gjorde til slutt var å si at nok er nok nå trur æ at vi skal ta oss en pause,forde æ har bruk for en kjærest og ikkje en å bare bo sammens med. Vi fikk tadd oss en skikkelig prat ,æ fortalte han at det var ikkje så mye som skulle til bare ett lite kyss når æ kom fra jobb, en klæm eller et lite sjærtegn.

Nå går det bedre med oss etter mange samtaler om vær enkeltes behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjæresten min er av de som ikke bryr seg om merkedager i det hele tatt.

han ringte meg ikke på bursdagen min, men jeg fikk da både et og to veldig koselige kort, og øredobber i gull-som jeg hadde ønska meg..

OG, da jeg tok det opp med han at det hadde vært koselig at han hadde ringt meg på dagen min siden vi ikke kunne være sammen da, var han enig og beklaga det.

Han feira heller ikke sin egen 30 årsdag, for det så han ikke poenget i.

så isteden for å gå og irritere deg og være såra over det, er det mye bedre å ta det opp, slik at han forstår hvor mye det betyr for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...