Gå til innhold

Mister sexlysten etter orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, tidlig 20-årene og har et fint sexliv med min mannlige kjæreste. 
Det eneste er at jeg mister absolutt all sexlyst etter jeg har kommet. Såpass at jeg får helt avsmak av hele opplegget. På den andre siden er jeg veldig trang nedentil, men føler at han glir lettere inn etter jeg har hatt en orgasme. 
I går stoppet jeg han like før jeg fikk orgasme av oralsex han ga meg, fordi jeg ikke ønsket å miste lysten. Da føltes penetreringen vond, selv med glidemiddel. Selve samleiet gir meg en annen type nytelse, at jeg føler kjærlighet og at han elsker meg om dere skjønner. 

Er det noen løsning på dette?🤣 Er jo våt nok nedentil, men trenger denne orgasmen for å få plass nok der nede. Kan legge til at jeg tidligere har hatt litt skamfullt forhold til sex og onani etter traumer fra barndommen, noe han er fullt klar over. Er ikke sikkert dette er med på å påvirke, men fortsatt en fryktelig kjedelig problemstilling når han ellers er så flink til å prioritere min nytelse.

Anonymkode: 4ef8a...73e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt om denne problemstillingen før, når det gjelder å miste alt av sexlyst etter å ha kommet. Har du gått i terapi mtp traumene du har? Det kan høres ut som de seksuelle problemene du har, henger sammen med dette 

Anonymkode: 99d0b...d21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Har ikke hørt om denne problemstillingen før, når det gjelder å miste alt av sexlyst etter å ha kommet. Har du gått i terapi mtp traumene du har? Det kan høres ut som de seksuelle problemene du har, henger sammen med dette 

Anonymkode: 99d0b...d21

Men at en mann slukner etter sex er helt normalt...

Til ts 

Det er ikke uvanlig å miste lysten etter orgasme, bli for følsom etc etc.. Sjelden folk ikke har hørt om varianter av dette, men hva som ligger til grunn kan ingen på nett si.

I og med at du er ærlig om traumer, vil jeg anbefale å snakke med en som kan dette. Så kan dere sammen finne ut av om det er knyttet opp mot traumer, eller om det er slik du er skrudd sammen. Jeg kjenner til noen helt uten traumer som har samme greia etter orgasme. Lykke til!

Anonymkode: 006d0...016

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...