meta2 Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Hvorfor har dere begynt med bevegelig reklame igjen? Detter er slitsomt når en sliter med migrene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april Hei Om det er reklamer som er bevegende og forstyrrende er det mulighet for å trykke på kryset øverst i høyre hjørne av reklamen. Da viser man at man ikke ønsker den type annonse fra google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #3 Del Skrevet 11. april (endret) Forumansvarlig skrev (På 8.4.2024 den 12.34): Hei Om det er reklamer som er bevegende og forstyrrende er det mulighet for å trykke på kryset øverst i høyre hjørne av reklamen. Da viser man at man ikke ønsker den type annonse fra google. Det prøvde jeg før jeg installerte adblock og det hjalp aldri. Endret 11. april av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 11. april Forfatter #4 Del Skrevet 11. april Har ikke trykket på noe, men plutselig var det vekk. Så nå kan jeg lese her inne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå