Gå til innhold

Slettet meldingene fra min venninne for 50 dager siden. nå er vi venninner igjen hvordan få dem tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var uvenner med henne og vi ble venninner igjen i kveld takk og pris :)  Men Jeg hadde mange meldinger og bilder av henne og barna der som jeg skulle hatt tilbake. Hvordan kan jeg få dem igjen? Har prøvd å overføre tilbake på mob men fikk ikke alle meldingene der i fra. Er det noe mer jeg kan gjøre? Er samsung

Anonymkode: eb2da...f73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere fjorten år?😀

Spør henne om  bilder og meldinger da vel

Anonymkode: f44bd...aca

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
On 4/6/2024 at 9:46 PM, AnonymBruker said:

Jeg var uvenner med henne og vi ble venninner igjen i kveld takk og pris :)  Men Jeg hadde mange meldinger og bilder av henne og barna der som jeg skulle hatt tilbake. Hvordan kan jeg få dem igjen? Har prøvd å overføre tilbake på mob men fikk ikke alle meldingene der i fra. Er det noe mer jeg kan gjøre? Er samsung

Anonymkode: eb2da...f73

Slettet er slettet vet du.........

Men du skriver jo ikke hvilke type meldinger du snakker om, er det sms/mms? messenger via meta? instagram? 

Anonymkode: 1cd42...358

• Liker 1
Skrevet

Prøvd å logge deg inn i Samsung Cloud? Om du har aktivert skylagring ligger forhåpentligvis bilder og meldinger som backup oppi skyen et sted. Om du ikke har skytjenesten er ting borte. 

Gjelder det sms/mms eller facebook/messenger? Sistnevnte ligger kanskje som en backup på serverne til Facebook?

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, folk er helt sprøe. Hvorfor denne trangen til å slette og blokkere i hytt og pine? 

Anonymkode: 35081...c85

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...