AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Jeg var uvenner med henne og vi ble venninner igjen i kveld takk og pris Men Jeg hadde mange meldinger og bilder av henne og barna der som jeg skulle hatt tilbake. Hvordan kan jeg få dem igjen? Har prøvd å overføre tilbake på mob men fikk ikke alle meldingene der i fra. Er det noe mer jeg kan gjøre? Er samsung Anonymkode: eb2da...f73
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Skrevet 7. april 2024 Er dere fjorten år?😀 Spør henne om bilder og meldinger da vel Anonymkode: f44bd...aca 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 On 4/6/2024 at 9:46 PM, AnonymBruker said: Jeg var uvenner med henne og vi ble venninner igjen i kveld takk og pris Men Jeg hadde mange meldinger og bilder av henne og barna der som jeg skulle hatt tilbake. Hvordan kan jeg få dem igjen? Har prøvd å overføre tilbake på mob men fikk ikke alle meldingene der i fra. Er det noe mer jeg kan gjøre? Er samsung Anonymkode: eb2da...f73 Slettet er slettet vet du......... Men du skriver jo ikke hvilke type meldinger du snakker om, er det sms/mms? messenger via meta? instagram? Anonymkode: 1cd42...358 1
newman01 Skrevet 9. april 2024 #4 Skrevet 9. april 2024 Prøvd å logge deg inn i Samsung Cloud? Om du har aktivert skylagring ligger forhåpentligvis bilder og meldinger som backup oppi skyen et sted. Om du ikke har skytjenesten er ting borte. Gjelder det sms/mms eller facebook/messenger? Sistnevnte ligger kanskje som en backup på serverne til Facebook?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #5 Skrevet 10. april 2024 Herregud, folk er helt sprøe. Hvorfor denne trangen til å slette og blokkere i hytt og pine? Anonymkode: 35081...c85 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå