AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Er det noen som har tips som virkelig funker? Og hva kommer det av, er det fra deodoranten eller svette? Anonymkode: 89f35...72d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Vi hadde det problemet da jeg var liten, husker jeg. FIkk høre at det var pga "hardt vann". Fikk gule flekker under armene på t-skjorter og oppvaskmaskinen fikk et mørkt belegg. Vi fikk tips om sitronpulver. Da forsvant flekkene og oppvaskmaskinen ble hvit og ren igjen. Anonymkode: 4bc16...8f7
Ullvott Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 (endret) Åh, dette leste jeg et tips om i går, men husker ikke helt hvor. Tipset gikk på å gni inn flekkene med zalo og vaske for hånd. Zalo i vaskemaskinen vil du IKKE prøve: 🫧🫧🫧🫧🫧🫧 Flekkene kommer av deodorant OG hudrester. Edit: den som leter, den finner. Her er det jeg leste: https://www.northernplayground.no/nb/content/deodorantflekker PS: jeg ser du spør etter om ting virkelig virker. Jeg har ikke testet det selv ennå, men det virker i alle fall troverdig. Endret 7. april 2024 av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 Jeg har ikke testet denne på gule flekker under ermer på t-skjorter, men den funker fjell til å fjerne flekker andre steder og anbefales også til flekker på klær. Kanskje verdt å prøve? Så kan man skrubbe dusjen, kjøkkenbenken og de hvite sneakersene etterpå Jeg har kjøpt på lokal Life-butikk og på nett direkte fra nettbutikk. Anonymkode: a77a7...a55
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Skrevet 7. april 2024 Wanish white har fungert her, men de må ligge i bløt lenge. Anonymkode: 521af...290
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #7 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har ikke testet denne på gule flekker under ermer på t-skjorter, men den funker fjell til å fjerne flekker andre steder og anbefales også til flekker på klær. Kanskje verdt å prøve? Så kan man skrubbe dusjen, kjøkkenbenken og de hvite sneakersene etterpå Jeg har kjøpt på lokal Life-butikk og på nett direkte fra nettbutikk. Anonymkode: a77a7...a55 Eller kanskje denne fungerer bedre? Husker muligens feil... 😅 https://www.csoaps.com/c-stjernesape.html Anonymkode: a77a7...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå