Gå til innhold

Hvordan få bort gule flekker under armer på hvite teskjorter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips som virkelig funker? Og hva kommer det av, er det fra deodoranten eller svette?

Anonymkode: 89f35...72d

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde det problemet da jeg var liten, husker jeg. FIkk høre at det var pga "hardt vann". Fikk gule flekker under armene på t-skjorter og oppvaskmaskinen fikk et mørkt belegg.

Vi fikk tips om sitronpulver. Da forsvant flekkene og oppvaskmaskinen ble hvit og ren igjen.

Anonymkode: 4bc16...8f7

Skrevet (endret)

Åh, dette leste jeg et tips om i går, men husker ikke helt hvor. Tipset gikk på å gni inn flekkene med zalo og vaske for hånd. Zalo i vaskemaskinen vil du IKKE prøve:  🫧🫧🫧🫧🫧🫧

Flekkene kommer av deodorant OG hudrester. 

Edit: den som leter, den finner. Her er det jeg leste: https://www.northernplayground.no/nb/content/deodorantflekker

PS: jeg ser du spør etter om ting virkelig virker. Jeg har ikke testet det selv ennå, men det virker i alle fall troverdig. 

Endret av Ullvott
AnonymBruker
Skrevet

Sitronsåpe

Anonymkode: 1f54d...ca3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke testet denne på gule flekker under ermer på t-skjorter, men den funker fjell til å fjerne flekker andre steder og anbefales også til flekker på klær. Kanskje verdt å prøve? Så kan man skrubbe dusjen, kjøkkenbenken og de hvite sneakersene etterpå ;) Jeg har kjøpt på lokal Life-butikk og på nett direkte fra nettbutikk.

c_feb-17_680.jpg

Anonymkode: a77a7...a55

AnonymBruker
Skrevet

Wanish white har fungert her, men de må ligge i bløt lenge.

Anonymkode: 521af...290

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har ikke testet denne på gule flekker under ermer på t-skjorter, men den funker fjell til å fjerne flekker andre steder og anbefales også til flekker på klær. Kanskje verdt å prøve? Så kan man skrubbe dusjen, kjøkkenbenken og de hvite sneakersene etterpå ;) Jeg har kjøpt på lokal Life-butikk og på nett direkte fra nettbutikk.

c_feb-17_680.jpg

Eller kanskje denne fungerer bedre? Husker muligens feil... 😅

https://www.csoaps.com/c-stjernesape.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...