AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Del Skrevet 6. april 2024 Er det mulig? Anonymkode: a4507...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Del Skrevet 6. april 2024 Ja Anonymkode: 4e69f...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #3 Del Skrevet 6. april 2024 Du skal endre stats så andre skal se at du har endret status men du vil ikke at de skal se det? Anonymkode: 39b06...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 6. april 2024 #4 Del Skrevet 6. april 2024 Skjul sivilstatus, like greit det om du ikke vil vekke oppstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #5 Del Skrevet 6. april 2024 Endre innstillingene på hvem som kan se sivil status til bare deg. Da kommer det ikke opp i feeden til noen. Ingen kan heller se det så hvorfor da oppdatere den, men det er kanskje et annet spørsmål. 😅 Anonymkode: 329ed...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Del Skrevet 6. april 2024 Det er fordi jeg vil at det skal stå hvem jeg er gift med hvis man går inn på profilen min, men jeg vil ikke at alle skal få opp «kari har giftet seg». Hvis dere skjønner😅😅 ts Anonymkode: a4507...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #7 Del Skrevet 6. april 2024 Det kommer ikke opp i feeden om du ikke aktivt deler det, hilsen en som fikk seg type i stillhet 😃 Anonymkode: ed0c5...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kommer ikke opp i feeden om du ikke aktivt deler det, hilsen en som fikk seg type i stillhet 😃 Anonymkode: ed0c5...8c5 Åh, er det sant? Genialt 🤩🤩 og litt overraskende at så mange deler😂 ts Anonymkode: a4507...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå