AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Gir man kjærelæreren en klem og takker for god opplæring, eller hva er det vanlig at man sier/gjør? Har ikke lyst å gjøre noe som er kleint eller overdrevent. - kvinne 36 Anonymkode: 3a5ab...6de
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Ikke faen om jeg hadde gitt ham en klem. "Takk for hjelpen, ha deg bra". Anonymkode: 9ef33...746 2
Gjest Gentleman59 Skrevet 6. april 2024 #3 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gir man kjærelæreren en klem og takker for god opplæring, eller hva er det vanlig at man sier/gjør? Har ikke lyst å gjøre noe som er kleint eller overdrevent. - kvinne 36 Anonymkode: 3a5ab...6de Du har kjøpt en tjeneste og betalt for den. Skal du gjøre noe ut over det så må det være å ta kjørelæreren i hånden og si et enkelt takk.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 Hva som er vanlig aner jeg ikke. Men jeg hadde ikke gitt noen klem nei 😅 Jeg fortalte han at jeg stod på førerprøven, han sa gratulerer, jeg svarte takk, og det var det! Anonymkode: 43557...c4d 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 Hvorfor skulle du gitt kjørelæreren en klem? Tenker det vil utspille seg veldig naturlig fra kjørelærers side. Han gratulerer vel deg og takker for seg Anonymkode: 35249...2a3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 Haha, jeg er ingen klemmer, men jeg trodde faktisk jeg hadde strøket på oppkjøringen, så hoppet spontant rundt halsen på han da vi møttes etterpå. Var nok litt euforisk Det jeg hadde tenkt å gjøre var å ta han i hånden og si takk. Anonymkode: daec1...29b 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor skulle du gitt kjørelæreren en klem? Tenker det vil utspille seg veldig naturlig fra kjørelærers side. Han gratulerer vel deg og takker for seg Anonymkode: 35249...2a3 Jeg vet ikke, har kjørt lenge med han og føler det blir litt personlig under kjøretimene for man snakker jo sammen under kjøringen om løst og fast etterhvert. Men da tar jeg han heller i hånden og takker for god opplæring. Anonymkode: 3a5ab...6de 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Skrevet 6. april 2024 Hadde aldri gitt kjørelærer en klem. Men så er jeg ikke en klemmer. Han tok meg i hånda og gratulerte meg, jeg sa takk. Og det var det. Anonymkode: 3f38f...774 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #9 Skrevet 7. april 2024 Du har betalt i dyre dommer for lappen, et takk er nok, med mindre du er forelsket, og ser sjansen til å kaste deg over han. Må huske på at de vil at du skal like dem, det er gratis markedsføring. Anonymkode: 41e61...615
Laraa Skrevet 7. april 2024 #10 Skrevet 7. april 2024 Kommer helt an på hvor godt dere kommer overens. Vi hadde en profesjonell men veldig god relasjon. Jeg ga kjørelæreren min en god klem da jeg besto oppkjøring fordi hun er verdens beste. Hun var fantastisk og fikk opp selvtilliten min flere hakk før oppkjøring. Hun hadde troen på meg og fikk meg til å føle meg trygg i trafikken! Det lå i kortene at det ble en klem om jeg besto, og det ble det 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #11 Skrevet 7. april 2024 Da jeg bestod oppkjøringen (på første forsøk). Så viste jeg papiret til kjørelæreren. Sa hadet og så gikk vi hver vår vei. Anonymkode: df25b...17b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #12 Skrevet 7. april 2024 Klem?? Hva i alle dager er det som feiler folk... Anonymkode: 2144c...e69
Margeritt Skrevet 7. april 2024 #13 Skrevet 7. april 2024 Jeg gikk innom med en blomst og et kort hvor jeg takket for super opplæring 😊
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #15 Skrevet 7. april 2024 Klem? Husk at kjørelæreren din er på jobb, han har ikke lært deg å kjøre fordi han er glad i deg. Klem i slike situasjoner tror jeg fort kan oppfattes som feil. Si "takk" og la han begynne med neste student. Anonymkode: ea578...52d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #16 Skrevet 7. april 2024 Kommer litt an på hva dere har bedrevet av utenforliggende aktiviteter tidligere i førerkortopplæringen...🤭 Anonymkode: ae391...9d5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #17 Skrevet 7. april 2024 Laraa skrev (3 timer siden): Kommer helt an på hvor godt dere kommer overens. Vi hadde en profesjonell men veldig god relasjon. Jeg ga kjørelæreren min en god klem da jeg besto oppkjøring fordi hun er verdens beste. Hun var fantastisk og fikk opp selvtilliten min flere hakk før oppkjøring. Hun hadde troen på meg og fikk meg til å føle meg trygg i trafikken! Det lå i kortene at det ble en klem om jeg besto, og det ble det Er kanskje litt annerledes om det er en voksen dame og voksen mann. Tror jeg skal styre unna klemmen ja, og heller bare rekke ut hånda. Anonymkode: 3a5ab...6de
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #18 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klem?? Hva i alle dager er det som feiler folk... Anonymkode: 2144c...e69 Hehe, hvorfor var det så rart? Anonymkode: 3a5ab...6de 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #19 Skrevet 7. april 2024 Hvorfor i alle dager lurer du på om det er naturlig å gi klemmer til noen du kjøper tjenester fra? Klemmer du butikkansatte og elektrikeren også? Anonymkode: 4a8e0...d8f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #20 Skrevet 7. april 2024 Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke at jeg sa takk en gang.... var for opptatt med å gå inn å ordne papirene på stasjonen. Sa takk da han gratulerte med bestått da 🤷♀️ Anonymkode: 238b4...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå