Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Voksen kvinne med datter på 35 som begge er single og er ute og dater. Vi har den siste tiden vært ute på dobbeltdate. Min datter liker litt eldre menn 40-50 og jeg liker litt yngre menn er selv nå 60. Dvs vi har opplevd og date samme mann. Har fått høre at noen synes det er creepy, og lurer på hva andre mener om dette.

Endret av Modent
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare creepy, men ekkelt 🤢

Anonymkode: 1428f...d3a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Modent skrev (3 minutter siden):

Voksen kvinne med datter på 35 som begge er single og er ute og dater. Vi har den siste tiden vært ute på dobbeltdate. Min datter liker litt eldre menn 40-50 og jeg liker litt yngre menn er selv nå 60. Dvs vi har opplevd og date samme mann. Har fått høre at noen synes det er creepy, og lurer på hva andre mener om dette.

Mange menn fantaserer om sex med mor og datter. Det er mer creepy enn det du beskriver.

Så lenge dere finner hver deres mann og ikke deler, er det vel greit☺️

Anonymkode: 279fb...b04

• Liker 1
Skrevet
Modent skrev (4 minutter siden):

Nei det går helt fint faktisk. Blir en saftig trekant da kanskje?.🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke bare creepy, men ekkelt 🤢

Er ikke creepy og ekkelt det samme?

Anonymkode: dadd0...d15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere vurdert trekant? 

Høres ut som en deilig fantasi dette. Ble kåt. 

Men tanken på å date samme som min mor er motbydelig IRL. 

Anonymkode: d6bb9...09a

AnonymBruker
Skrevet

Ganske rart, men med ulike aldersgrupper så blir det jo litt som å date en etter søsteren sin. Drama og sårt, men kommer dere forbi det, hvorfor ikke? Men om dette er mer en sykelig nærhet mellom mor og datter og dere liker å date samme fyr mer for deres del enn fordi dere tilfeldigvis likte samme fyr, creepy og incest. 

Mamma og jeg er enige om at vi ikke liker samme menn, men begge liker egen alder. 

Anonymkode: 74f9a...209

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er ikke creepy og ekkelt det samme?

Anonymkode: dadd0...d15

Mener ekkelt som i kvalmt! Jævlig kvalmt 

AnonymBruker
Skrevet

Tydeligvis  noen som kjeder seg for tiden og lager mange tulletråder.. få dere et liv!

Anonymkode: 4c33e...036

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...