Gå til innhold

Onani

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 19.03):

Jeg lurer på hvor ofte gifte kvinner onanerer? Når gjør dere det? Når mannen er i dusjen eller når han er bortreist? Har dere sexleketøy hemmelig for mannen?

Anonymkode: 5d738...2fc

Når jeg var gift så hadde jeg ikke sexleketøy...Hadde ikke behov for det, eller lyst....

Tror ikke han hadde taklet det rett og slett heller så det var like greit. 

Jeg gjorde det ofte i dusjen, så jeg dusjet ofte. Han var ikke så interessert i å dusje sammen med meg heller....

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg onanerer 2-3 ganger i uka… Jeg har høyere libido enn ham, så av og til må jeg klare meg selv. Gjør det ofte når jeg er alene, men også ved siden av ham etter at han har sovnet eller om morgenen når jeg våkner.

K44

Anonymkode: e1b37...5d9

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men våkner ikke mannen din av det, og hvordan reagerer han?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 11.06):

Åååå... Dette er en av mine sterkeste fantasier, men det er uaktuelt for kona.... 

Anonymkode: 5ca9c...5c6

Hvorfor det? Det er jo så enkelt å spille litt roller i sexlivet. En av fantasiene mine er i hvert fall å bli oppdaget mens jeg fingrer, så blir jeg straffet for det av mannen❤️🥰

Anonymkode: 8c3b4...609

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymmann78 skrev (På 6.4.2024 den 19.16):

TS. Altså jeg er gift. Vi har sjelden sex, hun vil aldri og jeg har sluttet å spørre. Vi sover sjelden i samme seng. Hun sier hun aldri onanerer, men jeg tviler. Jeg forsøker å være god, tar mye av jobben hjemme med barna. Masserer ofte føttene hennes fordi hun liker det. Men mer blir det ikke. Trist. Men så ser jeg tegn til at hun har et aktivt sexliv med seg selv. Det gjør vondt. Jeg savner det slik. 

Det finnes håp, ved å prate og kommunisere. Eventuelt avslutte og finne noen som vil ha sex med deg. 

Anonymkode: 0db89...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 19.03):

Jeg lurer på hvor ofte gifte kvinner onanerer? Når gjør dere det? Når mannen er i dusjen eller når han er bortreist? Har dere sexleketøy hemmelig for mannen?

Vibratoren min er på ingen måte hemmelig. Men bruker det hvis jeg virkelig trenger en orgasme kjapt og mannen ikke er like kåt eller ikke er hjemme. Mens han dusjer går bra for da blir duringen borte

Anonymkode: 8c3b4...609

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har fått alle mine sexleketøy av mannen 😅 han tenner på at jeg bruker det. Onanerer stort sett daglig, det er ikke sånn at jeg informerer han om at nå skjer det, men det er ikke hemmelig heller. Det kan være på sofaen, i sengen, dusjen el.

Anonymkode: 92ba2...34c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fantasier om at dama onanerer mens hun tror jeg sover.

Anonymkode: 4b08b...d58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg onanerer så godt som daglig. Vi har dessverre lite sex da forholdet vårt skranter. Han vet om alt leketøyet men jeg bruker det når jeg er alene. Han har sitt eget. Det hender jeg onanerer mens han sover tungt, da uten leketøy. Jeg tenner litt på situasjonen av å holde på litt skjult, så det gir meg noe ekstra om du skjønner? 

Anonymkode: 36131...94d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er spenningen «å kunne bli tatt på fersken» (har han våknet noen gang?) eller at du vil at han skal bli med?

leit å høre at forholdet skranter. Tror at forholdet sett fra mannen sin side i hvertfall bedres med økt sex. 

dere kvinner har det så enkelt. Dere kan bare stille dere opp nakne med en øl i hver hånd for å gjøre mannen lykkelig. Menn må starte med god stemning fra morgenen av og fortsette å kurtisere gjennom en hel dag før det KANSKJE kan skje noe på kveldstid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymmann78 skrev (På 6.4.2024 den 19.16):

TS. Altså jeg er gift. Vi har sjelden sex, hun vil aldri og jeg har sluttet å spørre. Vi sover sjelden i samme seng. Hun sier hun aldri onanerer, men jeg tviler. Jeg forsøker å være god, tar mye av jobben hjemme med barna. Masserer ofte føttene hennes fordi hun liker det. Men mer blir det ikke. Trist. Men så ser jeg tegn til at hun har et aktivt sexliv med seg selv. Det gjør vondt. Jeg savner det slik. 

Kvinne her. Skjønner at du føler deg avvist. Men det er fullt mulig for kvinner å være helt avskrudd seksuelt i perioder i livet, i mye større grad enn for menn tror jeg. Har selv gått lange perioder uten. I tillegg var onani fra småbarnstid og opp til jeg var middelaldrende nærmest noe jeg ikke en gang assosierte med sex (fantaserte aldri), men en ren fysisk greie for å få sove, avspenning for kroppen osv. Hvis det kan trøste litt 🤷🏻‍♀️

Men er selvsagt mulig at hun bare har mistet tenningen på deg også, det skjer jo det for mange. Skjønner at det er en vanskelig situasjon for deg.

Anonymkode: 76244...6b5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og ja, jeg har «hemmelige» sexleketøy. Som i at hvis han leter i mine private ting så vil han finne et par. De er ikke tegn på et aktivt sexliv med meg selv i det hele tatt. Womanizeren har aldri blitt ladet etter første bruk og ellers er de knapt nok prøvd. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og ja, jeg har «hemmelige» sexleketøy. Som i at hvis han leter i mine private ting så vil han finne et par. De er ikke tegn på et aktivt sexliv med meg selv i det hele tatt. Womanizeren har aldri blitt ladet etter første bruk og ellers er de knapt nok prøvd. 

Synes det er merkelig at noen har hemmelige sexleketøy i et forhold. Klarer ikke forstå det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 22.17):

Men våkner ikke mannen din av det, og hvordan reagerer han?

Han våkner ikke av det. 😊 Når jeg gjør det om morgenen er jeg vanligvis alene i senga.

Anonymkode: e1b37...5d9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Jeg har kjøpt mange sexleketøy til kona opp gjennom, men hun blir sint hver gang. Aldri brukt, bare blitt kastet. I fjor desember kjøpte hun en adventskalender med 24 leketøy til oss, sikkert for å glede meg. Ingen er blitt brukt! Nå har jeg kastet disse også så barna ikke skal finne de. Hun vil ikke prøve noenting. Vi har sex kanskje en gang i mnd når hun har eggløsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har kjøpt mange sexleketøy til kona opp gjennom, men hun blir sint hver gang. Aldri brukt, bare blitt kastet. I fjor desember kjøpte hun en adventskalender med 24 leketøy til oss, sikkert for å glede meg. Ingen er blitt brukt! Nå har jeg kastet disse også så barna ikke skal finne de. Hun vil ikke prøve noenting. Vi har sex kanskje en gang i mnd når hun har eggløsning..

Det er mange triste damer der ute.

Anonymkode: b4180...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er mange triste damer der ute.

Anonymkode: b4180...464

Det er mange triste menn som er ræva i senga og gjør at damene mister all lyst på dem. Sexleketøy da virker bare som enda mer mas og press fra en mann man ikke har lyst på lenger. 

Anonymkode: e29b7...623

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er mange triste menn som er ræva i senga og gjør at damene mister all lyst på dem. Sexleketøy da virker bare som enda mer mas og press fra en mann man ikke har lyst på lenger. 

Anonymkode: e29b7...623

Det er mange kvinner som tror menn er tankelesere der de ligger passive under dyna i et mørkt rom.

Anonymkode: bf861...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg onanerer når han har lagt seg før meg. Oftest i stuen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg onanerer når han har lagt seg før meg. Oftest i stuen. 

Dette skjer i vennskaps forhold også..
Jeg har forlengst akseptert andres sexlyst på seg selv.. det er bare såå tennende og vakkert å høre på🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...