Gå til innhold

Onani

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på hvor ofte gifte kvinner onanerer? Når gjør dere det? Når mannen er i dusjen eller når han er bortreist? Har dere sexleketøy hemmelig for mannen?

Anonymkode: 5d738...2fc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann vet om alle mine leketøy. Vi har de liggende i en boks og bruker leketøyene både alene og sammen. 

Jeg onanerer når jeg har tid og lyst. Skjuler aldri onani for mannen. Samme gjør han. I perioder hvor vi har hyppig sex blir det mindre onani enn periodene hvor vi har mindre sex. Vi kan også onanere sammen.

Har vært sammen i mange år og er gift. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Altså jeg er gift. Vi har sjelden sex, hun vil aldri og jeg har sluttet å spørre. Vi sover sjelden i samme seng. Hun sier hun aldri onanerer, men jeg tviler. Jeg forsøker å være god, tar mye av jobben hjemme med barna. Masserer ofte føttene hennes fordi hun liker det. Men mer blir det ikke. Trist. Men så ser jeg tegn til at hun har et aktivt sexliv med seg selv. Det gjør vondt. Jeg savner det slik. 

• Liker 6
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekstremt sjeldent, foretrekker sex med mannen. De få gangene det skjer, er det fordi han er på jobbreise. Har ingen hemmelige sexleketøy nei.

Anonymkode: b59f5...bda

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg onanerer daglig. Hvorfor skulle jeg ikke det? Samleie ofte om kvelden, men jeg trenger mer enn det. Derfor i hvertfall onani i dusjen om morgenen. Han gjør det samme. Vi prater om det, og det tror jeg gjør at vi fremdeles holder sammen. 

Anonymkode: f2174...001

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg onanerer nesten hver eneste dag, enten jeg har sex med mannen min eller ikke. Vi onanerer også sammen. Han liker spesielt å se på når jeg gjør det foran ham.

Han onanerer også, men ikke så ofte som meg. Han vet om alle mine sexleketøy, og er helt ok med at jeg har sterkere behov enn ham.

Gift K38

Anonymkode: 8c251...f5c

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanerer mye da mannen og jeg jobber mye og ikke synkront... Onanerer 5-6 ganger i uka. Kan også skje når han er hjemme. Dusjen, senga når han sover/våken og ser på, sofaen osv. 

Sexleketøy slipper jeg heldigvis å holde hemmelig! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke hemmelige leketøy, nei. Vi har mange leketøy, men jeg bruker dem aldri alene. Fordi jeg liker best å bare bruke hånda.

Hvor ofte jeg onanerer varierer jo. Ikke veldig ofte. Kanskje to-tre ganger i mnd. Jeg har lav lyst, og prøver å holde lysten levende ved å onanere de få gangene jeg faktisk kjenner at jeg kan ha lyst til det. Det virker feil å undertrykke lysten når jeg har så lite av den. Noen ganger prøver jeg å onanere, men lysten blir borte underveis og jeg får det ikke til.

Onanerer bare når jeg er hjemme alene. Onanerer ikke mens mannen sover ved siden av, nei.

Anonymkode: 2eae2...d0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg onanerer nok stort sett daglig, enten mannen er hjemme eller ikke. Har ikke leketøy. Foretrekker å bruke hånda. Har også regelmessig sex med mannen. 

K45

Anonymkode: 82b22...715

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymmann78 skrev (13 timer siden):

Men så ser jeg tegn til at hun har et aktivt sexliv med seg selv.

Hvilke tegn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Går litt i perioder hvor ofte/sjeldent jeg onanerer. Er ikke en noen bestemt situasjon. Jeg onanerer når jeg har lyst til å onanere. Tipper det er litt over et halvt år siden sist.

Anonymkode: aefea...fdf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 20.28):

Vi onanerer også sammen. Han liker spesielt å se på når jeg gjør det foran ham.

Åååå... Dette er en av mine sterkeste fantasier, men det er uaktuelt for kona.... 

Anonymkode: 5ca9c...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 20.21):

Jeg onanerer daglig. Hvorfor skulle jeg ikke det? Samleie ofte om kvelden, men jeg trenger mer enn det. Derfor i hvertfall onani i dusjen om morgenen. Han gjør det samme. Vi prater om det, og det tror jeg gjør at vi fremdeles holder sammen. 

Anonymkode: f2174...001

Ooooh, jeg har så lyst å lære å få orgasme i dusjen! Kjempemisunnelig!

Hva er trikset ditt?

Vi har også sex hver dag, men er så kåt på mannen det er helt håpløst 😅 hadde vært praktisk å komme kjapt i dusjen.

Anonymkode: 457b6...470

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
AnonymBruker

Onanerer ofte i smug etter at partner har sovnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymmann78 skrev (På 6.4.2024 den 19.16):

TS. Altså jeg er gift. Vi har sjelden sex, hun vil aldri og jeg har sluttet å spørre. Vi sover sjelden i samme seng. Hun sier hun aldri onanerer, men jeg tviler. Jeg forsøker å være god, tar mye av jobben hjemme med barna. Masserer ofte føttene hennes fordi hun liker det. Men mer blir det ikke. Trist. Men så ser jeg tegn til at hun har et aktivt sexliv med seg selv. Det gjør vondt. Jeg savner det slik. 

Du høres ut som meg, men jeg fortsatte å lengte (og mase). Til slutt ble jeg deprimert av alle avslagene, så parterapi, så skilsmisse.

Jeg fant ut tilfeldigvis etter 20 år at hun onanerte alene i dusjen, men altså holdt det hemmelig/skjult for meg. 

Anonymkode: bf861...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/6/2024 at 7:03 PM, AnonymBruker said:

Jeg lurer på hvor ofte gifte kvinner onanerer? Når gjør dere det? Når mannen er i dusjen eller når han er bortreist? Har dere sexleketøy hemmelig for mannen?

Ofte flere ganger om dagen. Kan skje rett etter at jeg våkner, I dusjen, mens jeg ser på tv, mens jeg ligger i solen på balkongen, mens jeg sitter på pc/nettbrett... Ja, når som helst egentlig.

Jeg er singel.

Alle partnere har vist om leketøyene mine, da jeg er en svært leken og seksuell person, og kun 1 har følt seg litt "truet" av antall og variasjon av leketøy.

Anonymkode: fef42...ae4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har først og fremst sex med min kjære. Er vi fra hverandre venter jeg like gjerne på the real deal. Er kåt på han hele tiden.

Anonymkode: 457b6...470

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...