AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #41 Skrevet 7. april 2024 Jeg var i et lengre D/s-forhold med en dame. Avtalen vår at jeg når som helst kunne ta henne. Og det gjorde jeg. Uten at hun var forberedt så kunne jeg feks bøye henne over et bord og ta henne helt uforberedt. Jeg tror hun kom hver eneste gang. Jeg kom sjelden. Det var helt fantastisk digg. Anonymkode: 79521...e24
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #42 Skrevet 7. april 2024 Jeg som kvinne får ikke en orgasme av en kjappis, ikke han heller (men han kommer da). generelt liker jeg en kjappis fordi den er krydder! Vi bruker lang tid på sex regelmessig, typ 1time ca, og innimellom er det en kjappis. Når jeg får han regelmessig er jeg seksuelt mer våken, jeg blir lettere kåt og våt og jeg føler meg mer attraktiv. WIN-win..! jeg mener også at en kjappis er bedre enn 0 sex. Anonymkode: eb2a6...3fa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #43 Skrevet 7. april 2024 Elsker en kjappis 🙂 Elsker all sex og intimitet med mannen 🥰 i vårt forhold er ikke orgasmer en valuta vi trader med. Det er ikke en betingelse for sex at vi begge skal på orgasme. Jeg stiller kroppen min til disposisjon 24/7, jeg er hans. Det hender seg også rett som det er at han lar meg ligge litt ekstra lenge om morningen når han står opp og lager frokost til barna i helgene. Så kommer han innom soverommet med en kaffe, kliner litt, slikker eller fingrer meg, leker med brystene mine, gir meg en nydelig kjapp orgasme eller to, han er påkledd, så stikker han igjen og underholder barna. Elsker at vi har dette åpne, dynamiske sexlivet. Vi gir begge to, krever ingenting, gir av glede, blir kåt av å se den andre nyte. Akkurat slik vi vil ha det 🤤 Anonymkode: 9bb6b...331 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #44 Skrevet 7. april 2024 Topper og daler skrev (11 timer siden): Av nysgjerrighet, du nyter det ikke fordi du ikke får orgasme av det? Er bare ikke en type sex som gir meg noe. Penetrasjon generelt gir meg svært lite, så en kjappis blir mest at jeg stiller meg til disposisjon liksom. Lite sexy og lite deilig. Anonymkode: c9473...6eb
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #45 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er bare ikke en type sex som gir meg noe. Penetrasjon generelt gir meg svært lite, så en kjappis blir mest at jeg stiller meg til disposisjon liksom. Lite sexy og lite deilig. Anonymkode: c9473...6eb Har dere annen sex som du liker da?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #46 Skrevet 7. april 2024 Topper og daler skrev (2 minutter siden): Har dere annen sex som du liker da? Ja ja. Jeg liker all sexen vi har jeg. Ikke at vi har det så ofte, men den er veldig bra når vi har den. Anonymkode: c9473...6eb
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #47 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja ja. Jeg liker all sexen vi har jeg. Ikke at vi har det så ofte, men den er veldig bra når vi har den. Anonymkode: c9473...6eb Det var bra!👍
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #48 Skrevet 8. april 2024 Har gitt typen et par kjappiser. Men jeg blir kåt og det er utrolig deilig. Er sjeldent da han foretrekker sex der jeg er helt tilfredsstilt før han kommer 🥰 Anonymkode: f9b8a...63a
Isambard Skrevet 8. april 2024 #49 Skrevet 8. april 2024 Katty777 skrev (13 timer siden): Det hører til «historien» at han er vant med dette fra tidligere forhold og når vi snakket om d sa han at alltid ville stille opp hvis jeg var hypp og ikke han. At d var sånn man gjør for hverandre liksom. Så der føler jeg vi ikke forstår hverandre og d er nok derfor jeg sitter igjen og føler meg litt rar.. Han sa at han heller ikke alltid er superkåt, men vi tar en runde feks før leggetid for d om. Føler allikevel d blir rart å sammenstille. Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at han feks slikker mens fordi jeg spør om d for jeg har lyst å komme, mens han er så lite keen at han holder på med en slapp en. Han hadde garantert blitt «med», så d er ikke d samme som at vi har samleie når jeg er 0 tent. Han ser ikke problemet, noe jeg kanskje synes er litt…, trist? Rart? Han var allikevel tydelig på at så lenge d var sånn jeg følte, så skulle d ikke skje igjen. Men når jeg vet at er vant med dette gjennom 25 år, og i tillegg synes d er sånn som man gjør for hverandre i et forhold, så føler jeg unektelig at jeg er redd han skal føle jeg er kjip. For selv om han respekterer mine følelser, så vet jeg jo hva han synes om d. Jeg synes ikke du skal overtenke. Han trodde antageligvis det var ok for deg. Vi menn er elendige tankeleseren, og når man er kåt kan det være lett å føle at det er en stemning i lufta, og ikke bare i eget hode. Derfor vil et ja bli tatt som et ja (inkludert ja med kroppsspråk som å legge seg til rette for ham). Hvis du er demonstrativt passiv som du sier så blir det jo klein sex og forvirret mann. Det er ikke det han vil. Det er mye bedre at hun sier nei. Det er helt fair og helt OK. Det kan være en helt grei del av et sexliv at mannen tilfredsstiller henne noen ganger uten å komme selv. Det forutsetter jo at det er noe han virkelig vil, ellers er det bare kjipt. Jeg tenker at dere har hatt en god prat og at det blir bra. Det er helt normalt å ikke være tilgjengelig 24/7. Du får heller være skikkelig med når du først er med.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #50 Skrevet 11. april 2024 Kona digger å være tømmestasjon. Det er som regel også da jeg får de sterkeste utløsningene. Om hun er udusjet og uforberedt er bare grisete og digg. Anonymkode: 5baaf...f07
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #51 Skrevet 12. april 2024 Elsker kjappiser. Savner det med eksen, bare bli dradd ned buksa på å hei hvor det går. Avogtil kom begge, avogtil bare en av oss. Kjæresten min nå er ikke så gira, men han sier aldri nei til en BJ så da blir det det ofte i stedet. Anonymkode: 7cf44...da2
myMa Skrevet 14. april 2024 #52 Skrevet 14. april 2024 I dag våknet vi begge kåte, men eldste jenta lå i senga vår og sov. Dermed snek vi oss ned (altså stod opp grytidlig, før ungene, på en søndag) for en kjappis på sofaen. Når lysten er der så er all sex herlig. Fantastisk start på dagen forøvrig 👍 1
Katty777 Skrevet 14. april 2024 #53 Skrevet 14. april 2024 myMa skrev (1 minutt siden): I dag våknet vi begge kåte, men eldste jenta lå i senga vår og sov. Dermed snek vi oss ned (altså stod opp grytidlig, før ungene, på en søndag) for en kjappis på sofaen. Når lysten er der så er all sex herlig. Fantastisk start på dagen forøvrig 👍 Spm gikk jo på kjappis når den ene ikke finnes kåt.. Det er noe annet enn en deilig kjappis hvor begge er kåte. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #54 Skrevet 14. april 2024 Når jeg tenker kjappis så er det heller at jeg tar meg en kjapp runk mens jeg sitter på ramma og tømmer ryggen. Anonymkode: 525b0...f5a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #55 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når jeg tenker kjappis så er det heller at jeg tar meg en kjapp runk mens jeg sitter på ramma og tømmer ryggen. Anonymkode: 525b0...f5a Wow! Gjør voksne menn dette?? Anonymkode: 9bb6b...331
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #56 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Wow! Gjør voksne menn dette?? Anonymkode: 9bb6b...331 Må jo være litt effektiv i hverdagen. Da går det med runking og driting samtidig. Anonymkode: 525b0...f5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå