AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #21 Skrevet 6. april 2024 Katty777 skrev (49 minutter siden): Det hadde vært en annen ting om vi begge bare hadde to min m nytelse og ferdig m det ja. Men d innbefatter jo at jeg også var iallefall bittelitt keen. Her handlet d om at vi skulle sove, han hadde slått ut ryggen så klarte ikke bevege seg særlig. Jeg var trøtt og ville sove, men jeg lot han «få». Jeg var i tvil, da jeg overhodet ikke var in the mood. Kunne jo sagt nei, men lot det skje. Jeg latet overhodet ikke som om jeg var med, og følte det helt feil og rart. Vet ikke helt hvorfor. Sa til han hva jeg følte og det førte til denne samtalen… Hvis jeg dusjer, kommer han også ofte og ønsker at jeg gjerne stikker ut rumpa og lar han få tømme seg. Når d er med null oppvarming og jeg i utgangspunktet står og nyter en dusj, så føler jeg meg litt kjip for at jeg ikke synes d er så greit. Hvis han kommer inn i dusjen, tar på meg og kysser meg osv., er det noe annet. Men å stå i en helt annen modus enn sex, og skulle bare stille kroppen min til disposisjon sånn, føles ikke så gøy. Vet ikke hvorfor. Har jeg hemninger.? Vil ikke være den kjipe 😕 Dette er jo nærmere et overgrep. Ville aldri gått med på slikt. Høres ikke ut som noen god mann. Anonymkode: 3a426...496
Trolltunge Skrevet 6. april 2024 #22 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er jo nærmere et overgrep. Ville aldri gått med på slikt. Høres ikke ut som noen god mann. Anonymkode: 3a426...496 Tenker at det antagelig blir en forhastet konklusjon. Kan jo være en mann som har vært med kvinne som ikke satte sunne grenser, og derfor fikk en forståelse av at slikt var helt greit, selv om kvinnen ikke var kåt. Det ligger nok mye på oss kvinner å gi menn god seksuell forståelse. Ugreit kvinner aksepterer gir jo ikke menn god forståelse for at det ikke er greit. Min mann gir uttrykk for at han er veldig glad for at jeg gir klart uttrykk for hva jeg vil eller ikke vil, og hva jeg synes er greit og ikke. Det gjør det enkelt for ham å være en god elsker, og å ikke tråkke over noen grenser, eller gjøre ting jeg egentlig ikke setter pris på. Det sier han var vanskelig angående en del kvinner tidligere. De sa så lite, og han måtte gjette seg mye til om noe var greit eller egentlig ikke ønsket. Tror nok mange kvinner gjør/aksepterer mye dumt som ikke gir positive konsekvenser, for å være grei liksom, eller ikke fremstå som kjip/kjedelig, og som så ikke gjør relasjonen noe godt egentlig. Menn må jo egentlig tro på det vi gir uttrykk for, og aksept av noe er trossalt aksept, så da tror jo fort menn at det er greit. 3 3
Coachshinny Skrevet 7. april 2024 #23 Skrevet 7. april 2024 Trolltunge skrev (11 timer siden): Synes heller mannen er kjip dersom det blir forventet å stille kroppen til disposisjon uten lyst og glede ved det. Sex skal være gøy og godt, ikke plikt og å være grei mot den andre bare. Min mann har heldigvis ingen problemer med at jeg ikke har sex uten lyst og glede ved det. Han ønsker ikke sex uten at jeg også har lyst og glede ved det. Synes det er bra menn som har den innstillinge, mens innstilling til menn som mener kvinner bare bør stille opp uten lyst har jeg ingen respekt for. Synes dessuten at kvinner selv bør ha såpass respekt for seg selv, sin kropp og sin seksualitet at de ikke har sex de ikke har glede av, men er klar over hvor enkelt det er å strekke seg for langt. At jeg har vedvarende lyst på nåværende partner etter rundt 22 år, mens jeg mistet lysta etter henholdsvis 2 og 4 år med tidligere partnere, det er ikke noe annen magisk formel på det enn at jeg kun har hatt sex jeg hadde lyst på og glede av i dette forholdet, mens verken jeg eller tidligere menn var så kloke. Der var det press på sex og type sex jeg ikke hadde glede av, blant annet at de istedenfor å ta en runk forventet at jeg stilte opp uten lyst, og da gikk det som det gikk. Jeg lærte heldigvis av det. Bra det, sex skal nytes og være lystbetont og menn som både nyter det sånn og utviser respekt, de har den gleden at kvinnens sexlyst blir vedvarende over mange år☺️🥰 1
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #24 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Til dere som er i parforhold; jeg lurer på hva folk tenker/synes om en ting. Det er jo en kjensgjerning at for de aller fleste menn så er orgasme noe som er «lett» å få til, mens det er anderledes og som regel mer tidkrevende for damer. En quickie kan jo dermed fort ende opp til å bli at han får seg en kjapp en (orgasme), mens hun enten synes det er godt, men ikke kommer, eller egentlig ikke er «med», men lar han få den raske gleden. Til både menn og damer, hva tenker dere om dette? Til dere damer som evnt lar mannen «slippe til» på denne måten; føles det helt OK liksom? Vi er et voksent par, som har forskjellig erfaring fra dette. Han er vant med at dama ikke hadde veldig lett for å komme, men lot han få komme til, for å komme, so to speak:) Hun (jeg) kommer ganske lett, men ikke feks i stående, og synes det føles litt som at jeg bare blir som en tømmingsstasjon hvis jeg liksom bare skal åpne opp, uten å være kåt eller klar, og at han gjør seg ferdig så fort han kan. Det hele føles veldig uromantisk og trist. Han er tidligere vant med dette, og kunne da få kommentarer som at det var greit, men da måtte han kjappe seg. Er nysgjerrig på hva folk tenker om dette. Han har hatt det sånn i to lange forhold. Jeg er ikke vant med den type sex, og lurer på om jeg er vanskelig eller noe..🤔 vi har et fantastisk sexliv, og jeg får orgasmer «i fleng»😅 (flere enn han). Jeg skulle ønske jeg ikke syntes dette føltes så rart og litt uggent. Jeg må jo liksom bare ta imot ett par min., det er ikke vondt og hva er problemet mitt🤔 Nb, jeg har delt med han hva jeg følte og han sier at da skjer det ikke igjen, mao ingen press på det. Bare lurer på hvordan andre har det med dette🙃 Anonymkode: 7c934...9d0 Vi har sex hver kveld før vi skal sove. Det betyr selvsagt at det i mange tilfeller blir kjappiser. Målet er at begge skal få orgasme. Det skjer hver gang. Vi tenker ikke at sex alltid trenger være så veldig romantisk, Det kan ofte bare handle om lyst, et behov. I helger og i ferier kan vi selvsagt gjøre mye mer ut av det. Selv om vi har kjappiser, så betyr ikke det at vi ikke kan ha romantisk, sakte og eksperimenterende sex i tillegg. Det ene utelukker ikke det andre. Kjappiser betyr bare at vi får mer av det som er deilig, og at vi samarbeider om å ha et aktivt sexliv sammen i hverdagen. Sånn sett kan vi vel si at totalpakken med kjappiser og det hele er romantisk. Vår «oppskrift» passer for oss. Det betyr ikke at jeg mener dere, TS, skal gjøre likt. Det enkelte par må finne ut hva som passer for dem. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #25 Skrevet 7. april 2024 Jeg er ikke så glad i kjappiser, men om det er det eneste jeg får en periode så er det bedre enn ingenting. Anonymkode: 46ee2...1a1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #27 Skrevet 7. april 2024 Stående sex nei takk. Ingen nytelse der gitt. Det må være nær nærhet og blikk kontakt i deler av akten iallefall. Anonymkode: 8e6b7...177 1
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #28 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stående sex nei takk. Det er syndig, fordi det så lett kan utvikle seg til dans. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #29 Skrevet 7. april 2024 Sånne «kjappiser» gir meg absolutt null nytelse. Jeg har absolutt ikke noe i mot det, men det er på ingen måte noe jeg ønsker. Mannen min gidder ikke «kjappiser» fordi jeg ikke har nytelse av det. Han gidder ikke sex som jeg ikke «tar av» på. Så i praksis har vi ikke kjappiser. Fordi jeg ikke har noe nytelse av det og fordi mannen min ikke gidder sex jeg ikke nyter. Anonymkode: c9473...6eb 1
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #30 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånne «kjappiser» gir meg absolutt null nytelse. Jeg har absolutt ikke noe i mot det, men det er på ingen måte noe jeg ønsker. Mannen min gidder ikke «kjappiser» fordi jeg ikke har nytelse av det. Han gidder ikke sex som jeg ikke «tar av» på. Så i praksis har vi ikke kjappiser. Fordi jeg ikke har noe nytelse av det og fordi mannen min ikke gidder sex jeg ikke nyter. Anonymkode: c9473...6eb Av nysgjerrighet, du nyter det ikke fordi du ikke får orgasme av det?
Isambard Skrevet 7. april 2024 #31 Skrevet 7. april 2024 TS sier de har snakket om det, og mannen har sagt at det ikke vil skje igjen. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nb, jeg har delt med han hva jeg følte og han sier at da skjer det ikke igjen, mao ingen press på det. Hun er ikke kjip og han er ikke kjip. Case closed. 1
Trolltunge Skrevet 7. april 2024 #32 Skrevet 7. april 2024 Isambard skrev (2 timer siden): TS sier de har snakket om det, og mannen har sagt at det ikke vil skje igjen. Hun er ikke kjip og han er ikke kjip. Case closed. Enig med deg. Det som bør være en stor tankevekker i dette er at mannen (som tydeligvis ikke er en dårlig mann) trodde at det var greit med sex kvinner ikke er klar for og har glede av, og at kvinnen er usikker på om hun har rett til å si nei til sex hun ikke er klar for og ikke har glede av. Der ligger nøkkelen til hvorfor sex så ofte går galt mellom kvinner og menn i forhold. Vi er ikke kommet lenger enn at menn generelt forstår ikke nødvendigvis at det er galt med sex kvinnen ikke er klar for eller nyter, og at kvinner føler seg kjipe om de sier nei til slikt, og lurer på om de har rett til å si nei til slikt. I 2024! 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #33 Skrevet 7. april 2024 Aldri bli med på sex du ikke har lyst til å gjennomføre. Det gjelder både kvinner og menn, det er veien til sextørke og brudd. Kjappis kan være fint det, men da må begge være klar og lysten på det. Utfordringen kommer også når det er stor avstand mellom parene i forhold til sexlysten. Da blir den ene parten den som «maser» og den andre til slutt «gir opp». Det er utallige tråder om det på KG. Det var også slik i mitt forhold, jeg hadde lyst, hun ikke. Så viste det seg at hun ble med på pliktsex, nå er det slutt. Det bør være en balanse i hvem som tar initiativ, og det MÅ være gode følelser i og rundt sexen. Regler og grenser må respekteres og det lønner seg med åpne og ærlige samtaler. Ellers går forholdet over. M40. Anonymkode: 2f7f8...6ca 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #34 Skrevet 7. april 2024 Vi setter oftest av mer tid enn det, men er lysten der og tiden ikke strekker til, så nyter vi en kjapp en også, litt intimitet er ofte bedre enn ingen Anonymkode: 9d825...3e7
horsi Skrevet 7. april 2024 #35 Skrevet 7. april 2024 Har Womanizer. Gi med ett par minutter også er jeg der. Man trenger og ha med fantasier så jeg personlig tenner på at mannen ronker. Enten kommer han først eller så kommer vi samtidig. Sistnevnte puler vi i 1 minutt så kommer vi sammen det neste..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #36 Skrevet 7. april 2024 Så lenge jeg er våt nok, så liker jeg tanken på å være "tømmingsstasjon" og at han bruker meg for å få en sprut, han er rimelig dyktig på å gi meg mange orgasmer til vanlig, så en kjappis i ny og ne, for hans nytelse er greit for meg. Anonymkode: c4950...b28 1
Macro Skrevet 7. april 2024 #37 Skrevet 7. april 2024 Jeg kommer ekstremt lett både vaginalt og annen stimulig. Om jeg ikke er helt der, så er det null problem å la han bruke 5 min på sprute ladningen sin i meg. Jeg elsker han og det tenner meg når han kommer. Vi fører ikke regnskap på sexen vår, men vi begge er fornøyde likevel. I blant ønsker jeg å ri ansiktet hans før jeg drar på jobb uten at det blir noe mer der og da feks. Null problem, handler ikke om å "bruke" kroppen til noen.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #38 Skrevet 7. april 2024 Katty777 skrev (21 timer siden): Det hadde vært en annen ting om vi begge bare hadde to min m nytelse og ferdig m det ja. Men d innbefatter jo at jeg også var iallefall bittelitt keen. Her handlet d om at vi skulle sove, han hadde slått ut ryggen så klarte ikke bevege seg særlig. Jeg var trøtt og ville sove, men jeg lot han «få». Jeg var i tvil, da jeg overhodet ikke var in the mood. Kunne jo sagt nei, men lot det skje. Jeg latet overhodet ikke som om jeg var med, og følte det helt feil og rart. Vet ikke helt hvorfor. Sa til han hva jeg følte og det førte til denne samtalen… Hvis jeg dusjer, kommer han også ofte og ønsker at jeg gjerne stikker ut rumpa og lar han få tømme seg. Når d er med null oppvarming og jeg i utgangspunktet står og nyter en dusj, så føler jeg meg litt kjip for at jeg ikke synes d er så greit. Hvis han kommer inn i dusjen, tar på meg og kysser meg osv., er det noe annet. Men å stå i en helt annen modus enn sex, og skulle bare stille kroppen min til disposisjon sånn, føles ikke så gøy. Vet ikke hvorfor. Har jeg hemninger.? Vil ikke være den kjipe 😕 Men dette du beskriver er jo ikke en kjappis? En kjappis innebærer jo at begge to er i humør og klare, men at det går kjapt og at sluttresultatet kommer raskt.. Det du beskriver føles jo mer som overgrep? Selvom jeg tenner på at samboeren min bruker meg som "tømmingsstasjon" så ville jeg jo ikke vært med på en kjappis, med mindre jeg selv var kåt og klar.. Anonymkode: c4950...b28
Katty777 Skrevet 7. april 2024 #39 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så lenge jeg er våt nok, så liker jeg tanken på å være "tømmingsstasjon" og at han bruker meg for å få en sprut, han er rimelig dyktig på å gi meg mange orgasmer til vanlig, så en kjappis i ny og ne, for hans nytelse er greit for meg. Anonymkode: c4950...b28 Ja, jøss. Men er du våt nok, er du jo kåt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå