AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024  Til dere som er i parforhold; jeg lurer på hva folk tenker/synes om en ting. Det er jo en kjensgjerning at for de aller fleste menn så er orgasme noe som er «lett» å få til, mens det er anderledes og som regel mer tidkrevende for damer. En quickie kan jo dermed fort ende opp til å bli at han får seg en kjapp en (orgasme), mens hun enten synes det er godt, men ikke kommer, eller egentlig ikke er «med», men lar han få den raske gleden. Til både menn og damer, hva tenker dere om dette? Til dere damer som evnt lar mannen «slippe til» på denne måten; føles det helt OK liksom? Vi er et voksent par, som har forskjellig erfaring fra dette. Han er vant med at dama ikke hadde veldig lett for å komme, men lot han få komme til, for å komme, so to speak:) Hun (jeg) kommer ganske lett, men ikke feks i stående, og synes det føles litt som at jeg bare blir som en tømmingsstasjon hvis jeg liksom bare skal åpne opp, uten å være kåt eller klar, og at han gjør seg ferdig så fort han kan. Det hele føles veldig uromantisk og trist. Han er tidligere vant med dette, og kunne da få kommentarer som at det var greit, men da måtte han kjappe seg. Er nysgjerrig på hva folk tenker om dette. Han har hatt det sånn i to lange forhold. Jeg er ikke vant med den type sex, og lurer på om jeg er vanskelig eller noe..🤔 vi har et fantastisk sexliv, og jeg får orgasmer «i fleng»😅 (flere enn han). Jeg skulle ønske jeg ikke syntes dette føltes så rart og litt uggent. Jeg må jo liksom bare ta imot ett par min., det er ikke vondt og hva er problemet mitt🤔 Nb, jeg har delt med han hva jeg følte og han sier at da skjer det ikke igjen, mao ingen press på det. Bare lurer på hvordan andre har det med dette🙃 Anonymkode: 7c934...9d0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Jeg får ikke så lett orgasmer, men synes kjappiser er digg likevel. For meg så holder det at han tar ett godt grep om rumpen min og kysser meg litt sultent. Da er jeg klar som ett egg. Kjappiser sånn handler mer om at det er rått og hett for min del. xen til mannen din høres jo ut som hun ikke var kåt og bare ville ha det overstått. Da er det vel naturlig at hun vil han skal bli fort ferdig? Jeg kan også ha sex med mannen selv om lysten ikke er på topp fordi jeg ønsker at han skal ha det godt, men jeg sier ikke han skal kjappe seg selv om jeg helst vil sove. Jeg hvisker skitne ting i øret hans så han kommer på null komma niks. Anonymkode: 73879...205 2
Trolltunge Skrevet 6. april 2024 #3 Skrevet 6. april 2024 Neitakk fra meg. En kjapp runk får min mann eventuelt ordne selv, uten at jeg stiller min kropp tilgjengelig som tømmestasjon. Jeg har aldri sex jeg ikke ønsker og nyter, og noe slikt hadde jeg ikke hatt noe utbytte av. Jeg fikser en kjapp utløsning uten noe om og men selv også. 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 Jeg elsker kjappiser som en del av et variert sexliv selv om det ikke alltid fører til orgasme. Det begjæret han viser under kjappiser tenner meg noe voldsomt! Og jeg nyter alt ved sexen, ikke bare orgasmen. Jeg suger ham til orgasme innimellom også uten at han gjør noe med meg. Elsker å gi ham nytelse og jeg liker både penetrering og å suge. Det gjør meg bare enda mer kåt til neste gang. Hadde sexlivet for det meste bestått av kjappiser og manglende orgasme hos meg hadde det ikke kjentes greit. Jeg hadde nok raskt mistet lysten på sex også da. Senest i går hadde vi kjappis på formiddagen (avspassering begge to) hvor han kom raskt også brukte han en vibrator på meg etterpå som ga meg orgasme på under 20 sekunder. Så sugde jeg ham til orgasme på kvelden uten at han gjorde noe med meg. Det var godt og noe jeg nøt, også vet jeg at jeg får igjen i mente neste gang, for når vi tar oss tid til sexen er han veldig på tilbudssiden og jeg får både tre og fire orgasmer under en økt. Jeg blir derimot hverken med på suging eller en kjappis hvis jeg ikke er tent. Jeg må være tent og ha lyst, for pliktsex er helt uaktuelt for oss begge å både gi og få. Anonymkode: 50618...6d5 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 Syntes ikke du er rar. Om det er det du lurer på. Og veldig bra mannen din respekterer det på dette. Jeg ville aldri gjort dette hvis jeg ikke selv tente på det. Jeg gjør det med mannen, liker fantasien om at han egentlig bare ønsker en tømmestasjon. Tenner vel på ideen om å bli ydmyket. Samtidig skal det sies at det er fordi vi har et trygt og solid forhold i bunn. Aldri gjort det før med ekser eller kortvarige. Klart en kan bli med på sex noen ganger når en ikke selv allerede er veldig kåt, fordi en selv ønsker nærhet eller kan varmes opp. Men å la noen bruke kroppen på den måten når en ikke får noe ut av det selv (som jeg som får en fantasi) det virker destruktivt for meg. Anonymkode: f85a1...25f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 Ingen problem å bli med på en kjappis, heller det enn lange forsøk på å få meg tent når jeg ikke er det. Mannen må gjerne få en utløsning, det er fint å glede ham;) Jeg sier aldri at han må kjappe seg, men de gangene jeg ikke er tent, får jeg ikke orgasme uten mye jobb. Er slett ikke alltid jeg gidder;) Anonymkode: d9672...ee6 1
Trolltunge Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg elsker kjappiser som en del av et variert sexliv selv om det ikke alltid fører til orgasme. Det begjæret han viser under kjappiser tenner meg noe voldsomt! Og jeg nyter alt ved sexen, ikke bare orgasmen. Jeg suger ham til orgasme innimellom også uten at han gjør noe med meg. Elsker å gi ham nytelse og jeg liker både penetrering og å suge. Det gjør meg bare enda mer kåt til neste gang. Hadde sexlivet for det meste bestått av kjappiser og manglende orgasme hos meg hadde det ikke kjentes greit. Jeg hadde nok raskt mistet lysten på sex også da. Senest i går hadde vi kjappis på formiddagen (avspassering begge to) hvor han kom raskt også brukte han en vibrator på meg etterpå som ga meg orgasme på under 20 sekunder. Så sugde jeg ham til orgasme på kvelden uten at han gjorde noe med meg. Det var godt og noe jeg nøt, også vet jeg at jeg får igjen i mente neste gang, for når vi tar oss tid til sexen er han veldig på tilbudssiden og jeg får både tre og fire orgasmer under en økt. Jeg blir derimot hverken med på suging eller en kjappis hvis jeg ikke er tent. Jeg må være tent og ha lyst, for pliktsex er helt uaktuelt for oss begge å både gi og få. Anonymkode: 50618...6d5 Når du har slik innstilling og holdning til det virker slikt helt greit for meg. Jeg er nok såpass negativ til slikt fordi tidligere erfaringer tilsier at slikt etterhvert blir forventet og ensidig. Da var det ikke kjekt eller tennende lenger, men ble forventet, et krav nesten, og jeg ble liksom den ugreie ved å begynne å si nei til det. Så jeg har ikke god erfaring med slikt. Endret 6. april 2024 av Trolltunge
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Skrevet 6. april 2024 Hvis vi er i en periode hvor vi er emosjonelt "connected", i mangel på bedre ord, så synes jeg absolutt slikt har plass i et parforhold. Det hender ofte at han gir meg nytelse uten at det er noe fokus på han, så det blir litt gi/ta. Men, hvis vi er i en periode hvor det er noe som ulmer under overflaten, som må snakkes gjennom, eller hvis det har vært mangel på emosjonell intimitet over en periode, så er jeg absolutt ikke åpen for slikt. Anonymkode: f9a1d...b0d 2
no shame Skrevet 6. april 2024 #9 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden):  Til dere som er i parforhold; jeg lurer pÃ¥ hva folk tenker/synes om en ting. Det er jo en kjensgjerning at for de aller fleste menn sÃ¥ er orgasme noe som er «lett» Ã¥ fÃ¥ til, mens det er anderledes og som regel mer tidkrevende for damer. En quickie kan jo dermed fort ende opp til Ã¥ bli at han fÃ¥r seg en kjapp en (orgasme), mens hun enten synes det er godt, men ikke kommer, eller egentlig ikke er «med», men lar han fÃ¥ den raske gleden. Til bÃ¥de menn og damer, hva tenker dere om dette? Til dere damer som evnt lar mannen «slippe til» pÃ¥ denne mÃ¥ten; føles det helt OK liksom? Vi er et voksent par, som har forskjellig erfaring fra dette. Han er vant med at dama ikke hadde veldig lett for Ã¥ komme, men lot han fÃ¥ komme til, for Ã¥ komme, so to speak:) Hun (jeg) kommer ganske lett, men ikke feks i stÃ¥ende, og synes det føles litt som at jeg bare blir som en tømmingsstasjon hvis jeg liksom bare skal Ã¥pne opp, uten Ã¥ være kÃ¥t eller klar, og at han gjør seg ferdig sÃ¥ fort han kan. Det hele føles veldig uromantisk og trist. Han er tidligere vant med dette, og kunne da fÃ¥ kommentarer som at det var greit, men da mÃ¥tte han kjappe seg. Er nysgjerrig pÃ¥ hva folk tenker om dette. Han har hatt det sÃ¥nn i to lange forhold. Jeg er ikke vant med den type sex, og lurer pÃ¥ om jeg er vanskelig eller noe..🤔 vi har et fantastisk sexliv, og jeg fÃ¥r orgasmer «i fleng»😅 (flere enn han). Jeg skulle ønske jeg ikke syntes dette føltes sÃ¥ rart og litt uggent. Jeg mÃ¥ jo liksom bare ta imot ett par min., det er ikke vondt og hva er problemet mitt🤔 Nb, jeg har delt med han hva jeg følte og han sier at da skjer det ikke igjen, mao ingen press pÃ¥ det. Bare lurer pÃ¥ hvordan andre har det med dette🙃 Anonymkode: 7c934...9d0 Din seksualitet er din seksualitet. Ingenting er rart ved det du beskriver, og det er helt greit at du ikke vil ha det sÃ¥nn. Jeg synes at det kan være gøy med de rette folka, men synes det er best nÃ¥r ingen da kommer. Ville det føltes annerledes om han ikke kom, men dere begge bare har to min nytelse og ferdig?Â
Katty777 Skrevet 6. april 2024 #10 Skrevet 6. april 2024 (endret) no shame skrev (På 6.4.2024 den 19.37): Din seksualitet er din seksualitet. Ingenting er rart ved det du beskriver, og det er helt greit at du ikke vil ha det sånn. Jeg synes at det kan være gøy med de rette folka, men synes det er best når ingen da kommer. Ville det føltes annerledes om han ikke kom, men dere begge bare har to min nytelse og ferdig? . Endret 5. juni 2024 av Katty777 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #11 Skrevet 6. april 2024 Trolltunge skrev (55 minutter siden): Når du har slik innstilling og holdning til det virker slikt helt greit for meg. Jeg er nok såpass negativ til slikt fordi tidligere erfaringer tilsier at slikt etterhvert blir forventet og ensidig. Da var det ikke kjekt eller tennende lenger, men ble forventet, et krav nesten, og jeg ble liksom den ugreie ved å begynne å si nei til det. Så jeg har ikke god erfaring med slikt. Da skjønner jeg at du har et annet forhold til det enn hva jeg har. Jeg har vært med samme mann i 16 år nå og vi har kjappiser innimellom, men både jeg og ham higer etter mer etterpå, for det mangler jo noe. For meg er det intenst og godt, men mangler dybde og ofte orgasme. Han får utløsning, men føler også at «hele pakken» mangler. Så ja, deilig og moro innimellom, men uaktuelt som standard. Også uaktuelt med en mann som blir snurt hvis jeg ikke ønsker. Hvis mannen initierer kjappis kan jeg si at «jeg har behov for mer enn en kjappis nå» og det forstår han uten sure miner. Anonymkode: 50618...6d5 1
no shame Skrevet 6. april 2024 #12 Skrevet 6. april 2024 Katty777 skrev (3 minutter siden): Det hadde vært en annen ting om vi begge bare hadde to min m nytelse og ferdig m det ja. Men d innbefatter jo at jeg også var iallefall bittelitt keen. Her handlet d om at vi skulle sove, han hadde slått ut ryggen så klarte ikke bevege seg særlig. Jeg var trøtt og ville sove, men jeg lot han «få». Jeg var i tvil, da jeg overhodet ikke var in the mood. Kunne jo sagt nei, men lot det skje. Jeg latet overhodet ikke som om jeg var med, og følte det helt feil og rart. Vet ikke helt hvorfor. Sa til han hva jeg følte og det førte til denne samtalen… Hvis jeg dusjer, kommer han også ofte og ønsker at jeg gjerne stikker ut rumpa og lar han få tømme seg. Når d er med null oppvarming og jeg i utgangspunktet står og nyter en dusj, så føler jeg meg litt kjip for at jeg ikke synes d er så greit. Hvis han kommer inn i dusjen, tar på meg og kysser meg osv., er det noe annet. Men å stå i en helt annen modus enn sex, og skulle bare stille kroppen min til disposisjon sånn, føles ikke så gøy. Vet ikke hvorfor. Har jeg hemninger.? Vil ikke være den kjipe 😕 Nei, hva i alle dager!! Vet han ikke hvordan en vagina fungerer? Jeg er både kinky og åpen, men det der ville ikke vært okey for min del. Selvfølgelig skal du rekke å bli kåt. Og selvfølgelig skal du ikke gå rundt og være klar i alle rom og på ethvert tidspunkt! En kjappis for meg er noen sekunder med (putt inn det som gjør deg kåt), før man har samleie noen minutter og avslutter. I de fleste tilfellene har ingen av oss oppnådd klimaks, men det er mer et foreplay eller krydder om du vil. Du er ABSOLUTT ikke kjip. Selv om jeg hadde ment stikk motsatt av deg her, er det din kropp og den bør dere lytte til. Man kan i verste fall utvikle traumer eller veldig kompliserte følelser rundt sex i fremtiden.. Det er ikke rollen som tømmemaskin verdt, spør du meg. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #13 Skrevet 6. april 2024 Når vi har sex som ikke kan kategoriseres som «kjappis», så er det som regel hun som får mest oppmerksomhet og orgasmer.  Når vi tar en kjappis (vesentlig sjeldnere enn ikke-kjappis) er det sjelden hun kommer, men det hender. Hun setter likevel stor pris på det og det er med på å bevare spontaniteten og begjæret i forholdet.  I tillegg har vi barn, noe som gjør st man innimellom må klare seg med det en får til. Blir det en kjappis på dagtid får vi ofte til en mer omfattende runde når vi legger oss. Anonymkode: 81979...cef
myMa Skrevet 6. april 2024 #14 Skrevet 6. april 2024 I perioder når lidenskapen er på topp så synes jeg en kjappis i ny og ne er digg. Jeg ber ham til og med smøre seg inn med glid og knulle meg mens jeg sover når han kommer sent hjem fra jobb. Selv om det er null oppvarming eller kos i forkant så er det alltid utrolig deilig sex når han vekker meg sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #15 Skrevet 6. april 2024 Vi starter som regel alltid med at jeg bruker vibrator og får orgasme først også har vi selve samleiet etterpå til han kommer. Så selv om det er en kjappis så kommer vi begge. Anonymkode: 04a6c...678 1
Katty777 Skrevet 6. april 2024 #16 Skrevet 6. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 20.47): Vi starter som regel alltid med at jeg bruker vibrator og får orgasme først også har vi selve samleiet etterpå til han kommer. Så selv om det er en kjappis så kommer vi begge. Anonymkode: 04a6c...678 . Endret 5. juni 2024 av Katty777
Katty777 Skrevet 6. april 2024 #17 Skrevet 6. april 2024 (endret) Katty777 skrev (På 6.4.2024 den 20.55): Jeg er nokså heldig sånn sett. Kommer etter få min i misjonæren, selv uten foreplay. Her hadde hatt slått ryggen ut og hadde ikke klart andre stillinger enn liggende bakfra. Jeg var klar for å legge meg, var overhodet ikke kåt, men følte meg litt presset, noe han ble lei etterpå for å høre. Jeg lå bare der og syntes d hele var som en ut av kroppen opplevelse. Tenkte han kunne runket heller, for han forstod at jeg ikke var keen. D var i samtale etterpå at d viser seg at han er vant med, fra to lange forhold, at disse eksene «lot» han få på denne måten. Han sa ja, han har alltid hatt høyt libido og siden damene har hatt vanskeligere enn for han å komme, så har de gjort d sånn relativt ofte. Nå vet jeg jo ikke hvor av eller på damene har vært., men så lite kåt jeg var i går, så frista d lite m sex. Pga ryggen klarte han ikke å bevege seg og tenkte han ville komme kjapt før han skulle sove. Sa at som regel så kommer jo jeg langt flere ganger enn han.. noe som er sant, men, nei jeg vet ikke. Satt m en følelse av at dette var helt normalt og at jeg er kjip eller noe.. Må også nevnes at han er fantastisk på alle måter. Ikke en egoist som bare tenker på seg selv overhodet. Men akkurat på dette er d tydelig at vi er vant med forskjellige ting, og jeg likte ikke å føle meg kjip:( Endret 5. juni 2024 av Katty777
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #18 Skrevet 6. april 2024 Jeg digger det. Ingen orgasmejag for min del, bare deilig knulling. Og jeg elsker tanken på at han skal komme. Blir veldig tent av det. Anonymkode: 16c2d...1fd
Trolltunge Skrevet 6. april 2024 #19 Skrevet 6. april 2024 (endret) Katty777 skrev (43 minutter siden): Det hadde vært en annen ting om vi begge bare hadde to min m nytelse og ferdig m det ja. Men d innbefatter jo at jeg også var iallefall bittelitt keen. Her handlet d om at vi skulle sove, han hadde slått ut ryggen så klarte ikke bevege seg særlig. Jeg var trøtt og ville sove, men jeg lot han «få». Jeg var i tvil, da jeg overhodet ikke var in the mood. Kunne jo sagt nei, men lot det skje. Jeg latet overhodet ikke som om jeg var med, og følte det helt feil og rart. Vet ikke helt hvorfor. Sa til han hva jeg følte og det førte til denne samtalen… Hvis jeg dusjer, kommer han også ofte og ønsker at jeg gjerne stikker ut rumpa og lar han få tømme seg. Når d er med null oppvarming og jeg i utgangspunktet står og nyter en dusj, så føler jeg meg litt kjip for at jeg ikke synes d er så greit. Hvis han kommer inn i dusjen, tar på meg og kysser meg osv., er det noe annet. Men å stå i en helt annen modus enn sex, og skulle bare stille kroppen min til disposisjon sånn, føles ikke så gøy. Vet ikke hvorfor. Har jeg hemninger.? Vil ikke være den kjipe 😕 Synes heller mannen er kjip dersom det blir forventet å stille kroppen til disposisjon uten lyst og glede ved det. Sex skal være gøy og godt, ikke plikt og å være grei mot den andre bare. Min mann har heldigvis ingen problemer med at jeg ikke har sex uten lyst og glede ved det. Han ønsker ikke sex uten at jeg også har lyst og glede ved det. Synes det er bra menn som har den innstillinge, mens innstilling til menn som mener kvinner bare bør stille opp uten lyst har jeg ingen respekt for. Synes dessuten at kvinner selv bør ha såpass respekt for seg selv, sin kropp og sin seksualitet at de ikke har sex de ikke har glede av, men er klar over hvor enkelt det er å strekke seg for langt. At jeg har vedvarende lyst på nåværende partner etter rundt 22 år, mens jeg mistet lysta etter henholdsvis 2 og 4 år med tidligere partnere, det er ikke noe annen magisk formel på det enn at jeg kun har hatt sex jeg hadde lyst på og glede av i dette forholdet, mens verken jeg eller tidligere menn var så kloke. Der var det press på sex og type sex jeg ikke hadde glede av, blant annet at de istedenfor å ta en runk forventet at jeg stilte opp uten lyst, og da gikk det som det gikk. Jeg lærte heldigvis av det. Endret 6. april 2024 av Trolltunge 1 1
Yodas Skrevet 6. april 2024 #20 Skrevet 6. april 2024 Nope, gidder ikke ha kjappis, og stående sex får jeg heller ikke noe ut av. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå