AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Har slitt med cervikogen hodepine siden jeg barn. Er nå snart 40. Har plager hele tiden, natt og dag. Har prøvd så mye forskjellige behandlinger oppgjennom men det hjelper ikke eller jeg blir verre. Kiropraktor og fysio gjør meg verre. Akupunktur null effekt. Svømming og annen forsiktig trening er fint men hjelper ingenting på smertene. Det siste året har jeg fulgt et program hos en fysioterapeut. I starten jobbet jeg tre–fire halve dager i uken, men gradvis har jeg blitt mer og mer sykemeldt. Nå har jeg ikke jobbet noe siden midten av januar, og før jul var jeg også borte i flere uker. Veldig frustrerende å bli sykere av behandling. Fysioterapeuten og fastlegen sier at det snur snart. Men det har jeg hørt før og det har aldri skjedd. Det er det samme opplegget hver gang. Jeg blir ikke bedre før jeg slutter med behandlingen. Er det noen andre som opplever å få mer smerter av fysioterapi? Er det noen som har funnet noe som faktisk hjelper mot cervikogen hodepine? Anonymkode: 2fc83...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå