Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig...skulle du ønske du var aleine i kveld, uten innblanding fra han? Det skulle jeg...kosa meg med det jeg vil på tv, lage god mat, spise snop....liker meg i grunnen aleine :) 

Anonymkode: 60fe1...f11

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken mat skulle du laga, og hvilket snop skulle du spist? 

Få mannen ut av huset av og til. Det gjør jeg. Elsker når han er borte og jeg har huset og sofaen for meg selv. ❤️ 

Anonymkode: 112aa...274

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alene! Han er på hytta med noen kompiser. Koser meg :) 

Anonymkode: 4371a...06c

• Liker 1
Skrevet

😂 nei.. jeg sier ifra om jeg trenger alenetid og det respekterer han, jeg er også glad for at han finner meg interessant nok etter så mange år til å ønske å tilbringe tid med meg 😊

• Liker 1
Skrevet

Joda hender det, og hender til og med at jeg mer eller mindre jager ham fra huset. Hvilket vil si oppmuntrer veldig til å finne på noe med venner privat eller på byen. "Vil du bli kvitt meg nå?" spør han da, og jeg bekrefter. 

I kveld har jeg ikke noe slikt behov. Jeg luftet hodet i går. 😊

AnonymBruker
Skrevet

I kveld - nei. En kveld i blant? Absolutt. Ingenting i veien med det. Vært sammen i 15 år. Men mest savner jeg alenekvelder med han uten ungene 😂

Anonymkode: d96ac...6ef

AnonymBruker
Skrevet

Sæboer med mye alenetid her !

Anonymkode: 0b88a...14c

Skrevet

Send han på guttetur ;) Elsker at han er borte av og til

Skrevet

Vært sammen i 18 år (og for resten av livet), elsker han dypt og inderlig og vi er særboere. Perfekt kombo for oss 🙌

AnonymBruker
Skrevet

Mja, han jobber i nordsjøen så er nok alene når han er på jobb. Men liker godt en kveld alene når han er hjemme også 😊 Godt når han kommer hjem igjen etter en stund 🥰

Anonymkode: e2538...61c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt ærlig...skulle du ønske du var aleine i kveld, uten innblanding fra han? Det skulle jeg...kosa meg med det jeg vil på tv, lage god mat, spise snop....liker meg i grunnen aleine :) 

I kveld? Nei, det er lørdag og han har akkurat satt hjemmelaget pizza i ovnen, og vi skal se serie. 

Skulle jeg ønske jeg var alene en eller annen kveld - ja, eller nei - jeg er det. Vi har hobbyer hver for oss, som gjør at den ene eller den andre er ute av huset på forskjellige kvelder. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Innblanding? Hva slags innblanding? Jeg ligger i den ene enden av sofaen og ser på serie, spiser godis, og han er i den andre og leser ett eller annet på mobilen. 

Anonymkode: 9f984...01f

AnonymBruker
Skrevet

Er alene i kveld😊 Han er på isfiske med ungene og blir til i morgen. Deilig å være alene hjemme😀 

Har vært sammen i 20 år 

Anonymkode: a8c15...8f0

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Elsker å være sammen med mannen min også etter svært mange år sammen. Vi stortrives sammen. Selvsagt greit med alenekvelder innimellom, men foretrekker hans selskap stort sett. 

Anonymkode: d5092...996

Skrevet

Er sammen med en turnusarbeider, så får alenetiden min når han har kveldsvakt :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hehe, han er bortreist jevnlig i helgene pga idrett så jeg får masse alenetid 🥰

Anonymkode: 38297...fbd

AnonymBruker
Skrevet

Nei, fordi vi er flinke til å prioritere egentid, selv når begge er hjemme! Baby sover, vi sitter og gamer begge to, med venner på hver vår kant. Deler en sjokoladeskål på pulten.

Men ja, elsker være hjemme alene også da!

Anonymkode: ddb5a...4b3

AnonymBruker
Skrevet

Både han og jeg reiser en del med jobb, egne venner etc. så det blir heldigvis en god del «fri». Jeg hadde ikke orket å være sammen med en mann som hadde gått i beina på meg hver kveld og helg.

Anonymkode: 18396...970

AnonymBruker
Skrevet

Har vært med mannen min i 15 år og vi kommuniserer dette til hverandre hvis vi har behov for egentid. Vi liker best å dele kveldene med hverandre, men innimellom er det godt å se det man vil på tv’n (vi ser mye av det samme, men jeg har noe kliss og han noe overnaturlige greier som vi ser hver for oss). Vi har to stuer, så innimellom tar vi hver vår stue, men ender oftest opp på samme stue i løpet av kvelden uansett 😄

Anonymkode: 6abc7...8ad

Skrevet

30 år siden vi ble kjærester og har kost oss sammen i kveld. I blant er det deilig å være alene, men vi har begge såpass mange prosjekter på hver vår kant at jeg kan ikke huske å ha tenkt «Skulle ønske du var ute så jeg kunne vært alene i kveld!» noen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...