Gå til innhold

Sønnen min har to kjærester

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min går andreåret på VGs og har to kjærester. Jeg ble veldig glad når han ble sammen med hun første, fordi han har slitt litt sosialt og ikke hatt så mange venner opp igjennom. Men så, bare et par måneder etterpå, så får han seg jaggu meg en kjæreste til. De sier at de er like mye kjærester med hverandre alle tre, men jeg får jo noen tanker som sniker seg inn om at han lurer dem til å bli med på noe de egentlig ikke vil.

Kanskje bare jeg som er gammeldags, men jeg synes det er litt spesielt når de spiser middag hos oss og jeg liksom ikke er helt vandt til den sosiale dynamikken. De er koselige jenter begge to, men jeg føler på en måte at jeg ikke har en svigerdatter.

Er det jeg som er helt ute å kjøre? Eller er jeg bare gammeldags?

Anonymkode: ef62c...73c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så koselig. Og så åpen du er. Forstår godt at det er uvant for deg. Men du er god og snill som får de alle på middag. La de finne ut av dette selv. ❤️ 

Anonymkode: 0b250...a65

• Liker 22
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså der der nymotens greiene er noe de har plukka opp fra SoMe og reality som alt annet tull og fjas. Polygami er ikke normalt. Jeg tenker samtidig at de snart er voksne, og må ta egne avgjørelser, og alle tre er jo enige... Er jentene også kjærester med hverandre, eller er han Kungen på haugen, med Sisterwifes? 

Anonymkode: 5992d...a80

• Liker 24
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at så lenge de tre vet om hverandre, så får det bare være.

Ha gjerne flere snakk om prevansjon og samtykke.

Anonymkode: 7b01c...359

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Da er i så fall jeg også gammeldags. Syns sånt noe virker helt på trynet, rett og slett. 

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så koselig. Og så åpen du er. Forstår godt at det er uvant for deg. Men du er god og snill som får de alle på middag. La de finne ut av dette selv. ❤️ 

Anonymkode: 0b250...a65

Takk ❤ du har sikkert rett i at jeg ikke skal blande meg for mye inn i det. De er jo voksne mennesker og kjører sitt eget løp, og så lenge de har det bra så er jo det det viktigste.

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint at de kan være åpen med deg om dette. Jeg og min kjære hadde en lang periode en felles kjæreste i tillegg, og det visste alle våre venner, men ovenfor familien måtte hun være kun en venninne. Det føltes veldig dumt, men de hadde ikke taklet sannheten. 

Vi var like mye kjærester alle tre. Dessverre ble det slutt med henne etterhvert, og det var mye fordi vi måtte holde det skjult for våre familier. Det var både vanskelig og vondt. Var veldig fint at venner aksepterte det 100%. 

Du har to svigerdøtre. Ville trodd dem angående at de er sammen alle tre. Kvinner finner seg ikke i slikt uten at det føles naturlig for oss også. 

Du er ikke gammeldags, du blir bare utfordret på hva du trodde og forventet. Synes du takler det fint når de klarer å være åpne om det ovenfor deg, og er velkommen til deg alle sammen. Så varer jo ikke bestandig forhold, men om dette varer vil du nok venne deg til at det er slik. 

Anonymkode: 64ddf...545

• Liker 4
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså der der nymotens greiene er noe de har plukka opp fra SoMe og reality som alt annet tull og fjas. Polygami er ikke normalt. Jeg tenker samtidig at de snart er voksne, og må ta egne avgjørelser, og alle tre er jo enige... Er jentene også kjærester med hverandre, eller er han Kungen på haugen, med Sisterwifes? 

Anonymkode: 5992d...a80

De har det ikke fra meg hvertfall, det er iallfall helt sikkert 😅

Jentene er også kjærester med hverandre etter det jeg forstår.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig fint at de kan være åpen med deg om dette. Jeg og min kjære hadde en lang periode en felles kjæreste i tillegg, og det visste alle våre venner, men ovenfor familien måtte hun være kun en venninne. Det føltes veldig dumt, men de hadde ikke taklet sannheten. 

Vi var like mye kjærester alle tre. Dessverre ble det slutt med henne etterhvert, og det var mye fordi vi måtte holde det skjult for våre familier. Det var både vanskelig og vondt. Var veldig fint at venner aksepterte det 100%. 

Du har to svigerdøtre. Ville trodd dem angående at de er sammen alle tre. Kvinner finner seg ikke i slikt uten at det føles naturlig for oss også. 

Du er ikke gammeldags, du blir bare utfordret på hva du trodde og forventet. Synes du takler det fint når de klarer å være åpne om det ovenfor deg, og er velkommen til deg alle sammen. Så varer jo ikke bestandig forhold, men om dette varer vil du nok venne deg til at det er slik. 

Takk for fine ord ❤

Jeg blir litt trist når jeg leser at dere måtte skjule det for foreldre. Jeg prøver å si til meg selv at det ikke kan bli for mye kjærlighet, og så lenge det er ekte kjærlighet så har ikke jeg noe jeg skulle sagt om saken. Ingen skal trenge å skjule hvem de er for sin familie.

Svaret ditt har gitt meg litt mer perspektiv og hjulpet meg å se meg selv utenfra, hjulpet meg med å bli litt mer kjent med min rolle i det hele. Jeg stoler på deg når du sier at man ikke hadde blitt med på det hvis det ikke var ekte, og det gjør meg glad. Takk for betryggelsen ❤

• Hjerte 12
AnonymBruker
Skrevet

En ny Warren Jeffs? Eller bare en simpel hallikk....

Koselig med mange barnebarn!

Anonymkode: 7fdb4...e68

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, men hva kan du gjøre?

Ingen ting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har han ikke. Om han i det hele tatt finnes.

Og det finnes underholdning utover å skape seg det på KG. 

Anonymkode: a2e3d...ff5

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det har han ikke. Om han i det hele tatt finnes.

Og det finnes underholdning utover å skape seg det på KG. 

Anonymkode: a2e3d...ff5

Full?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for fine ord ❤

Jeg blir litt trist når jeg leser at dere måtte skjule det for foreldre. Jeg prøver å si til meg selv at det ikke kan bli for mye kjærlighet, og så lenge det er ekte kjærlighet så har ikke jeg noe jeg skulle sagt om saken. Ingen skal trenge å skjule hvem de er for sin familie.

Svaret ditt har gitt meg litt mer perspektiv og hjulpet meg å se meg selv utenfra, hjulpet meg med å bli litt mer kjent med min rolle i det hele. Jeg stoler på deg når du sier at man ikke hadde blitt med på det hvis det ikke var ekte, og det gjør meg glad. Takk for betryggelsen ❤

Godt å høre! ❤️

Å ta valg som ikke er helt a4 og vanlige krever såpass mot og vilje at man neppe velger det mot sin vilje, men fordi man ønsker det såpass mye at man finner det verdt å skille seg ut og måtte forsvare valget ovenfor andre. Så blir det dessverre slik at noen kan man bare ikke være ærlige med, for man vet at det blir hysteri istedenfor mulighet til å forklare ig forsvare valget. Det var nok ikke bare enkelt for dem å komme tre stk til deg og si at de var sammen alle tre, men du må ha vært en såpass god og fin mamma at de likevel våget det. 

Husker at vi tre hadde hjertet litt i halsen da vi inviterte venner og fortalte dem om vårt forhold, og lettelsen over at de aksepterte det uten å dømme oss, selv om de kanskje ikke forsto det helt. Det var likevel greit for dem, og det var så herlig. 

Våre foreldre kunne vi bare glemme å få aksept av. Jeg hadde fortalt mine foreldre at jeg er bifil noen år tidligere, og de tok det ikke bra. De to andre foreldrepar var ikke noe mer liberale. Vi våget ikke. Mulig min svigermor kunne akseptert det, men svigerfar hadde blitt veldig ubehagelig, og det hadde nok gått utover svigermor. Hun vi var sammen med hadde allerede litt vanskelig forhold til sine foreldre, så å fortelle noe slikt ble også der for vanskelig. 

De er heldige som har deg! ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har denne gutten det i fra? 

Er det greit med flerkoneri/manneri i familien?

• Liker 1
Skrevet

Har han muslimske venner som har inspirert han med snakk om fire koner?😆 

Høres spesielt ut ja. Men ungdom har jo til alle tider klart kunsten å sjokkere foreldregenerasjonen, selv om hver generasjon var smågale på sin måte. Tenker siden de alle vet om hverandre og sier det er greit, så er det bare å la det gå sin gang. Hippiene prøvde vel noe lignende på 60-tallet helt til sjalusien tok overhånd og det ble skrinlagt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet, samfunnet går fremover. Men, det jeg finner mer spesielt i denne tråden er å kalle det svigerdatter så tidlig. Dette er noe man gjerne kaller en sønnen har vært sammen med over tid og som er en sammensveiset del av familien etter min mening. 

jeg har selv hatt et par langvarige forhold og jeg har aldri ansett meg selv som en ordentlig svigerdatter før jeg ble sammen med og hadde vært noen år med min forlovede og kommende far til vårt barn som er på vei🤷🏽‍♀️

Anonymkode: ced02...191

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden du kaller det svigerdatter, så har du ikke en svigerdatter, det stemmer. Du har to stykker.  Så lenge alle vet om hverandre, og alle er samtykkende, som de mest sannsynlig er, så vil det bare være uvant for deg i starten, og du vil bli mer vant til det etterhvert. Du skriver at de spiser middag hos dere, og jeg antar at stemningen er hyggelig. Prøv å fortsette å være åpen, og støttende, og vær der for dem. En trygg havn å komme til. Det er sikkert mange nok som dømmer dem og snakker om dem der ute. 

Anonymkode: 50d7a...d28

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
13 hours ago, Hannah80 said:

Da er i så fall jeg også gammeldags. Syns sånt noe virker helt på trynet, rett og slett. 

Helt enig.

Dette er bare bizzarro world for meg. Dersom han der har lysst til å drive på sån som det der,så skal han få lov når han flytter ut!

Ikke sjanse for at jeg hadde sittet på en søndagsmiddag med min sønn og hans harem.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...