AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Hva blir spurt om? Skjema som må fylles ut? Har hørt at det først er et standard opplegg for alle. Del gjerne erfaringer også og hva du syns. Anonymkode: b3252...bf6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva blir spurt om? Skjema som må fylles ut? Har hørt at det først er et standard opplegg for alle. Del gjerne erfaringer også og hva du syns. Anonymkode: b3252...bf6 Jeg tror ikke det er én standard og at svarene du får her dermed ikke nødvendigvis svarer for hvordan det blir for deg. Det kommer i hovedsak an på henvisningsårsak og hva du innvilges tiner på dps for. Hvis det er for å utredes for en spesifikk diagnose så er det det som skjer. De pleier å bruke et skjema som heter MINI og ofte gjennomgår man en generell del først som kartlegger hovedtrekk i mange diagnoser for å utelukke. Det går over noen timer, avhengig av hva du utredes for. Men ingen rekker hele utredningen på første time. Anonymkode: 52ef2...31a 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #3 Skrevet 6. april 2024 https://www.ung.no/oss/geSvpS9Fuvi7xMo3ODIptp Anonymkode: 52ef2...31a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 For meg var det utfylling av spørreskjemaer. En del ble gjort gjennom intervju med legen, en del fylte jeg ut hjemme. Det hele tok et par-tre behandlingstimer til sammen. Jeg synes selve spørsmålene var greie nok, men prosessen var litt tung. Jeg hadde ikke tenkt så mye i detalj rundt de tingene jeg ble spurt om før. Det var tøft å vente på å få en diagnose, føle at legen visste mer om meg enn det jeg gjorde og lure på hvor ille det egentlig stod til. Kanskje jeg egentlig var en helt annen enn jeg trodde? Jeg var jo veldig syk fra før, så det var en belastning å gruble på disse tingene i tillegg. Jeg gråt når jeg kom hjem etter timene, men heldigvis gikk det mye bedre enn jeg fryktet. Anonymkode: 556f2...2e2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 Vi snakket bare sammen og ble kjent første timen. Etter det jobbet vi med det jeg slet med. Tviler det er en standard for alle Anonymkode: a2cef...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå