AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Hei. Jeg har nå nådd et punkt i livet på det økonomiske plan, så jeg må gjøre et forsøk på å selge meg selv på et vis. har da tenkt å prøve meg på Snapchat, og se om jeg kan få inn litt ekstra der eventuelt. men, hva er normale priser å ta for det forskjellige ? Og hva slags bilder/videoer liker menn best? det skal være anonymt, altså ingen ansikt. Så vet salget begrenser seg pga det, men jeg gir det uansett et forsøk… noen som har erfaring og vil hjelpe en nybegynner? Anonymkode: 00524...e8a
svartkatt Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Du kan prøve, men er fort gjort å bli rapportert og få konto stengt.
Somarfugelen Skrevet 6. april 2024 #3 Skrevet 6. april 2024 hvorfor får du deg ikke bare en vanlig jobb?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 Fra en mer erfaring er det alt for mye jobb kontra hva du får igjen . OnlyFans er enklere. Legger du ut noe som hinter til nakenhet må du ofte starte helt på nytt da kontoen blir slettet, har du ikke backup konto mister du alle følgere. På snap får du i tillegg masse folk som skal prute, ha gratis smakebiter, aldri kjøper noe, samtidig som du bruker tid på dem fordi du tror det KAN føre til et salg... 🙄 Anonymkode: a1fe2...780
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fra en mer erfaring er det alt for mye jobb kontra hva du får igjen . OnlyFans er enklere. Legger du ut noe som hinter til nakenhet må du ofte starte helt på nytt da kontoen blir slettet, har du ikke backup konto mister du alle følgere. På snap får du i tillegg masse folk som skal prute, ha gratis smakebiter, aldri kjøper noe, samtidig som du bruker tid på dem fordi du tror det KAN føre til et salg... 🙄 Anonymkode: a1fe2...780 Takk for svar! har laget meg en onlyfans også, men helt ærlig forstod jeg ikke helt hvordan jeg kommer i gang der😅 men hva med pris? har fått noen meldinger der de spør om pris, men jeg aner ikke hva sommer billig/dyrt 😐 Anonymkode: 00524...e8a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 Herremåne. Ta en tur på nav. De vil hjelpe deg. Selg ikke sjelen din og få psykiske lidelser. Anonymkode: 69807...d1e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herremåne. Ta en tur på nav. De vil hjelpe deg. Selg ikke sjelen din og få psykiske lidelser. Anonymkode: 69807...d1e Nav hjelper meg nok ikke. og jeg sender allerede sånne snaps med ukjente da det tenner meg. Hvorfor ikke ta seg betalt?🙈 Anonymkode: 00524...e8a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar! har laget meg en onlyfans også, men helt ærlig forstod jeg ikke helt hvordan jeg kommer i gang der😅 men hva med pris? har fått noen meldinger der de spør om pris, men jeg aner ikke hva sommer billig/dyrt 😐 Anonymkode: 00524...e8a Har du pupper og mage,så kan du gjøre gode penger på curvage.org Anonymkode: 5c4f6...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå