AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Vanskelig å finne riktig emneknagg, men er det noen som har kjøpt seng herifra? De har alt vi egentlig ønsker oss, bortsett fra at vi ikke får prøvd den før kjøp. Noen erfaringer? Anonymkode: 4d580...bbb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Har seng derifra og er heldig fornøyd. Før denne våknet jeg ofte opp med smerter i kroppen, det gjør jeg aldri lenger nå. Eneste jeg ikke vet noe om er hvor godt den holder seg, for har kun hatt vår noen måneder. Anonymkode: d4b63...524 1
Anjatapinjata Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 Finner du noe om det på trustpilot? Hender det står kommentarer på anmeldelser der😊 evt spørre i Facebook grupper.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Skrevet 7. april 2024 Anjatapinjata skrev (10 timer siden): Finner du noe om det på trustpilot? Hender det står kommentarer på anmeldelser der😊 evt spørre i Facebook grupper. Det er stort sett bare veldige gode anmeldelser. Bortsett fra at levering kan avike, men det kan jeg leve med 😊 Det man ikke leser noe om er hvor holdbart det er, men da det ikke står noe om det vil jeg tro det er bra. Anonymkode: 4d580...bbb
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har seng derifra og er heldig fornøyd. Før denne våknet jeg ofte opp med smerter i kroppen, det gjør jeg aldri lenger nå. Eneste jeg ikke vet noe om er hvor godt den holder seg, for har kun hatt vår noen måneder. Anonymkode: d4b63...524 Så godt å høre, jeg tror vi velger derifra også. Håper bare det holder i endel år 🤞 Anonymkode: 4d580...bbb
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så godt å høre, jeg tror vi velger derifra også. Håper bare det holder i endel år 🤞 Anonymkode: 4d580...bbb Hvilken modell har dere? Anonymkode: 4d580...bbb
*Mocca* Skrevet 7. april 2024 #7 Skrevet 7. april 2024 Jeg har hatt min i 3 år nå, og er utrolig godt fornøyd. Levering var også helt topp, valgte å montere selv.... Klarte det selv og sparte de pengene.... Fulgte veiledningen de hadde for å finne rett fasthet for meg.
Aristoteles Skrevet 7. april 2024 #8 Skrevet 7. april 2024 Hatt vår i tre år, og den er fortsatt som ny. Monteringen var kjempeenkel og ikke noe man bruker penger på å betale andre for. Anbefaler dem på det varmeste
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #9 Skrevet 7. april 2024 Jeg er veldig fornøyd, fortsatt god etter snart tre år 🙌 Forrige sengen var en kjempedyr en fra skeidar, den begynte å bli dårlig etter bare to år. Nyttet ikke å reklamere heller. Bedre nøtter var grei å handle fra og. Jeg brukte den veilederen for å finne riktig seng og så hadde de en chat, der fikk jeg svar på alt jeg lurte på. Så fikk god hjelp til å velge riktig 😊 sengen kom fort og var null problem å få på plass Anonymkode: c9be8...76c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #10 Skrevet 8. april 2024 Hvor er sengene derifra produsert? Jensen senger produseres i Svelvik og Wonderland i Åndalsnes, i tilfelle noen ramler over denne tråden og ønsker å støtte norske bedrifter. 😊 Anonymkode: 3ba3f...7b2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #11 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvor er sengene derifra produsert? Jensen senger produseres i Svelvik og Wonderland i Åndalsnes, i tilfelle noen ramler over denne tråden og ønsker å støtte norske bedrifter. 😊 Anonymkode: 3ba3f...7b2 Bedre Nætter er et dansk firma og alle produktene er produsert i Danmark. Anonymkode: d4b63...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå