Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å finne riktig emneknagg, men er det noen som har kjøpt seng herifra? De har alt vi egentlig ønsker oss, bortsett fra at vi ikke får prøvd den før kjøp. 

Noen erfaringer? 

Anonymkode: 4d580...bbb

AnonymBruker
Skrevet

Har seng derifra og er heldig fornøyd. Før denne våknet jeg ofte opp med smerter i kroppen, det gjør jeg aldri lenger nå.

Eneste jeg ikke vet noe om er hvor godt den holder seg, for har kun hatt vår noen måneder.

Anonymkode: d4b63...524

• Liker 1
Skrevet

Finner du noe om det på trustpilot?  Hender det står kommentarer på anmeldelser der😊 evt spørre i Facebook grupper. 

AnonymBruker
Skrevet
Anjatapinjata skrev (10 timer siden):

Finner du noe om det på trustpilot?  Hender det står kommentarer på anmeldelser der😊 evt spørre i Facebook grupper. 

Det er stort sett bare veldige gode anmeldelser. Bortsett fra at levering kan avike, men det kan jeg leve med 😊 

Det man ikke leser noe om er hvor holdbart det er, men  da det ikke står noe om det vil jeg tro det er bra. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har seng derifra og er heldig fornøyd. Før denne våknet jeg ofte opp med smerter i kroppen, det gjør jeg aldri lenger nå.

Eneste jeg ikke vet noe om er hvor godt den holder seg, for har kun hatt vår noen måneder.

Så godt å høre, jeg tror vi velger derifra også. Håper bare det holder i endel år 🤞

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så godt å høre, jeg tror vi velger derifra også. Håper bare det holder i endel år 🤞

Hvilken modell har dere? 

Skrevet

Jeg har hatt min i 3 år nå, og er utrolig godt fornøyd.

Levering var også helt topp, valgte å montere selv.... Klarte det selv og sparte de pengene....

Fulgte veiledningen de hadde for å finne rett fasthet for meg.

Skrevet

Hatt vår i tre år, og den er fortsatt som ny. Monteringen var kjempeenkel og ikke noe man bruker penger på å betale andre for. 

Anbefaler dem på det varmeste :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd, fortsatt god etter snart tre år 🙌 Forrige sengen var en kjempedyr en fra skeidar, den begynte å bli dårlig etter bare to år. Nyttet ikke å reklamere heller. 

Bedre nøtter var grei å handle fra og. Jeg brukte den veilederen for å finne riktig seng og så hadde de en chat, der fikk jeg svar på alt jeg lurte på. Så fikk god hjelp til å velge riktig 😊 sengen kom fort og var null problem å få på plass 

Anonymkode: c9be8...76c

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er sengene derifra produsert?

Jensen senger produseres i Svelvik og Wonderland i Åndalsnes, i tilfelle noen ramler over denne tråden og ønsker å støtte norske bedrifter. 😊

Anonymkode: 3ba3f...7b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvor er sengene derifra produsert?

Jensen senger produseres i Svelvik og Wonderland i Åndalsnes, i tilfelle noen ramler over denne tråden og ønsker å støtte norske bedrifter. 😊

Anonymkode: 3ba3f...7b2

Bedre Nætter er et dansk firma og alle produktene er produsert i Danmark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...