AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Mannen min har en penis på ca 5- 6 cm i slapp tilsdand, men i erigeret så er den maks 10-11 cm. Hos oss så fungerer mannen og penis veldig greit, men hvordan er det me dere andre her inne? Funker det hos dere? Skulle du ønske at din manns penis kunne ha vært en tanke større. Svar ærlig. Anonymkode: 0e6aa...7d2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen min har en penis på ca 5- 6 cm i slapp tilsdand, men i erigeret så er den maks 10-11 cm. Hos oss så fungerer mannen og penis veldig greit, men hvordan er det me dere andre her inne? Funker det hos dere? Skulle du ønske at din manns penis kunne ha vært en tanke større. Svar ærlig. Anonymkode: 0e6aa...7d2 Ikke min nåværende,han har 18cm tykk☺ ,men min eks hadde gjerne 13? Stiv.... Det var ikke et stort problem. For min del er det total pakken. Anonymkode: 44d0c...498
svartkatt Skrevet 6. april 2024 #3 Skrevet 6. april 2024 Jeg tviler på at jeg kunne hatt en mann med under middels pikk. Det har mye å gjøre med hva jeg er vant til. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 Jeg har en mann med liten penis. Det fungerer helt nydelig for oss, han kan kaste meg rundt og pumpe på i alle stillinger uten at jeg får de kvalmende, stikkende smertene i livmorhalsen som jeg fikk med eksen 😊 Jeg brukte faktisk også større tamponger når jeg bodde med eksen enn hva jeg bruker nå, jeg tror vi kvinner former oss etter mannen vi er sammen med, hvert fall har jeg gjort det 😊 Anonymkode: 1c222...849 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 Mannens er nok under snittet, men jeg har aldri spurt eller målt. Vi har vært gift i 19 år og har fire barn og et svært aktivt sexliv. Funker knall, den. Anonymkode: 19c33...e06 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 Vet ikke hvor lang den er, men kjenner den såvidt når vi har sex. Gidder ikke ri han, da kjenner jeg null niks nada. Kun pliktsex fra min side, det gir meg ingenting. Mulig det er fordi han ikke blir like hard som før, dette var ikke et problem tidligere. Ikke opplevd det med noen andre heller. Anonymkode: 52616...572 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hvor lang den er, men kjenner den såvidt når vi har sex. Gidder ikke ri han, da kjenner jeg null niks nada. Kun pliktsex fra min side, det gir meg ingenting. Mulig det er fordi han ikke blir like hard som før, dette var ikke et problem tidligere. Ikke opplevd det med noen andre heller. Anonymkode: 52616...572 Ja slik jeg å tenker. Ikke noen problemer tidligere. Men no så gir det meg ikke noe sex. Han er kjempe fornøyd med sexlivet. Men jeg kjenner jo nesten ikke at han er inni meg en gang. Går meg ingenting. Så jeg trur ikke han er like stiv som tidligere. Drikker han øl så er det bare glemme å ha sex. Da fungere den ikke som den skal. Anonymkode: 96378...39d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Skrevet 6. april 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke hvor lang den er, men kjenner den såvidt når vi har sex. Gidder ikke ri han, da kjenner jeg null niks nada. Kun pliktsex fra min side, det gir meg ingenting. Mulig det er fordi han ikke blir like hard som før, dette var ikke et problem tidligere. Ikke opplevd det med noen andre heller. Anonymkode: 52616...572 Du kan jo ri han en gang i blant for å glede han? Det er vel noe du kan gjøre for kjæresten din? Jeg har vært i et forhold hvor det kun var pliktsex fra dama sin side, kun misjonær en gang i måneden eller sjeldnere, og det var veldig kjedelig. Anonymkode: 9fa80...ead 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #9 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du kan jo ri han en gang i blant for å glede han? Det er vel noe du kan gjøre for kjæresten din? Jeg har vært i et forhold hvor det kun var pliktsex fra dama sin side, kun misjonær en gang i måneden eller sjeldnere, og det var veldig kjedelig. Anonymkode: 9fa80...ead Hvorfor oppfordrer du til pliktsex når du selv sier det er svært kjedelig? Pliktsex er svært kjedelig, og også ødeleggende, for kvinner. At denne kvinnen kjenner lite kommer nok av at hun er lite tent i utgangspunktet. Er man skikkelig tent er det gjerne stor nytelse av bare tuppen av penis, eller at penis er slapp. Pliktsex gir IKKE nytelse for kvinner. Ikke er det spesielt god sex for menn heller ofte. Som du påpeker. Min mann er noe for stor. Han er heldigvis flink til å tenne meg, så vi har deilig sex, men lengden kan innimellom medføre litt smerter, spesielt under eggløsning, og den er litt for tykk til at jeg får brukt musklene skikkelig rundt den. Vi løser dette ved at jeg innimellom får kose meg med å bruke musklene skikkelig inntil han blir helt stiv, og han prøver å passe på at jeg ikke får vondt. Det glipper innimellom, men det gjør han ikke med vilje, så takler det fint. Får jeg vondt roer han ned. Vi nyter også annen sex sammen. Å anbefale pliktsex til hjelp for et dårlig sexliv synes jeg er et elendig råd. Bruke mer tid på annen type sex som gir nytelse og sørge for å være skikkelig tent før eventuelt samleie er bedre råd. Anonymkode: 63fe9...2ec 1 1
daemi Skrevet 7. april 2024 #10 Skrevet 7. april 2024 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor oppfordrer du til pliktsex når du selv sier det er svært kjedelig? Pliktsex er svært kjedelig, og også ødeleggende, for kvinner. At denne kvinnen kjenner lite kommer nok av at hun er lite tent i utgangspunktet. Er man skikkelig tent er det gjerne stor nytelse av bare tuppen av penis, eller at penis er slapp. Pliktsex gir IKKE nytelse for kvinner. Ikke er det spesielt god sex for menn heller ofte. Som du påpeker. Min mann er noe for stor. Han er heldigvis flink til å tenne meg, så vi har deilig sex, men lengden kan innimellom medføre litt smerter, spesielt under eggløsning, og den er litt for tykk til at jeg får brukt musklene skikkelig rundt den. Vi løser dette ved at jeg innimellom får kose meg med å bruke musklene skikkelig inntil han blir helt stiv, og han prøver å passe på at jeg ikke får vondt. Det glipper innimellom, men det gjør han ikke med vilje, så takler det fint. Får jeg vondt roer han ned. Vi nyter også annen sex sammen. Å anbefale pliktsex til hjelp for et dårlig sexliv synes jeg er et elendig råd. Bruke mer tid på annen type sex som gir nytelse og sørge for å være skikkelig tent før eventuelt samleie er bedre råd. Anonymkode: 63fe9...2ec Nå tror jeg du overtenker kommentaren min Jeg mente bare at selv om hun ikke får noen nytelse så kan hun vel gjøre det for kjæresten hvis han får nytelse av det. Å gjøre det for kjæresten sin skyld hvis han liker det. Jeg mener at hvis man er i et forhold så må man ha sex innimellom, selv om det kanskje ikke frister der og da.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #11 Skrevet 7. april 2024 daemi skrev (10 timer siden): Nå tror jeg du overtenker kommentaren min Jeg mente bare at selv om hun ikke får noen nytelse så kan hun vel gjøre det for kjæresten hvis han får nytelse av det. Å gjøre det for kjæresten sin skyld hvis han liker det. Jeg mener at hvis man er i et forhold så må man ha sex innimellom, selv om det kanskje ikke frister der og da. Dette er jo definisjonen på pliktsex. Anonymkode: 19c33...e06 4 3
Yodas Skrevet 7. april 2024 #12 Skrevet 7. april 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en mann med liten penis. Det fungerer helt nydelig for oss, han kan kaste meg rundt og pumpe på i alle stillinger uten at jeg får de kvalmende, stikkende smertene i livmorhalsen som jeg fikk med eksen 😊 Jeg brukte faktisk også større tamponger når jeg bodde med eksen enn hva jeg bruker nå, jeg tror vi kvinner former oss etter mannen vi er sammen med, hvert fall har jeg gjort det 😊 Anonymkode: 1c222...849 Hva slags størrelse i tamponger man velger har vel å gjøre med hvor mye man blør, ikke størrelsen på vagina. 4 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #13 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er jo definisjonen på pliktsex. Anonymkode: 19c33...e06 Ser ut for at han mener pliktsex er ok så lenge man varierer sexen for mannens nytelse 🙄 Anonymkode: 30ae0...d5c 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #14 Skrevet 7. april 2024 Dealbreaker for meg det. Kunne ønske det ikke var sånn men er rett og slett ikke det jeg tenner på. Anonymkode: 3091b...cfd 1
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #15 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dealbreaker for meg det. Kunne ønske det ikke var sånn men er rett og slett ikke det jeg tenner på. Anonymkode: 3091b...cfd Hvordan gjør du der rent praktisk? Har du sex med dem, finner ut at han er liten og dumper ham?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #16 Skrevet 7. april 2024 Topper og daler skrev (1 time siden): Hvordan gjør du der rent praktisk? Har du sex med dem, finner ut at han er liten og dumper ham? Eller om han er for stor. For stor = lang? Deilig stor = tykk? Anonymkode: fd38d...3ea
makkapakka Skrevet 7. april 2024 #17 Skrevet 7. april 2024 Enten den liten eller diger, har disse blitt dumpa ganske kjapt., det funker ikke dessverre.
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #18 Skrevet 7. april 2024 makkapakka skrev (Akkurat nå): Enten den liten eller diger, har disse blitt dumpa ganske kjapt., det funker ikke dessverre. Hvordan gjør du det? Blir det ikke litt ubehagelig å dumpe ham etter sex. Selv om du ikke oppgir årsak, vil han vel relatere det til sexen og penisstørrelse?
Miss91 Skrevet 7. april 2024 #19 Skrevet 7. april 2024 Er nok under snittet, elsker mannen og penisen 🥰
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #20 Skrevet 7. april 2024 Topper og daler skrev (3 minutter siden): Hvordan gjør du det? Blir det ikke litt ubehagelig å dumpe ham etter sex. Selv om du ikke oppgir årsak, vil han vel relatere det til sexen og penisstørrelse? Blir vell det samme som å bli dumpet som dame etter sex, trenger ikke å oppgi grunnen? De fleste vet jo at dette er ett sårbart punkt. Anonymkode: c6eda...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå