Gå til innhold

Dps utrede igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått innkalling til dps igjen . Vær det flerr ganger tidligere og de har utredet hver gang . Ikke hypp på at de utreder og at symptomene mine kanskje gir en annen ny diagnose i tillegg til det jeg  allerede har . Mer keen på behandle diagnosene som allerede er der . Men det er ikke sånn systemet deres fungerer . 🫠Hva gjør jeg ?

Anonymkode: fc149...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har fått innkalling til dps igjen . Vær det flerr ganger tidligere og de har utredet hver gang . Ikke hypp på at de utreder og at symptomene mine kanskje gir en annen ny diagnose i tillegg til det jeg  allerede har . Mer keen på behandle diagnosene som allerede er der . Men det er ikke sånn systemet deres fungerer . 🫠Hva gjør jeg ?

Men du får ikke bare tilfeldig en innkalling til utredning i posten? Det må ha vært en lege som har bedt om det. En kan fint gå til DPS for behandling, ikke utredning 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har jo bedt om henvisning🙈🙈 Ingen får bare et brev. Du har jo vært hos legen å bedt om dette.

Blir som om jeg får time til røntgen uten å spør😅

Anonymkode: a757d...1d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke eventuel ny diagnose i tillegg. Du får den istedenfor. 

Anonymkode: b695b...756

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får ikke eventuel ny diagnose i tillegg. Du får den istedenfor. 

Dette er feil. Mange får nye tilleggsdianoser uten at gamle fjernes 

Anonymkode: 76d8f...d62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er feil. Mange får nye tilleggsdianoser uten at gamle fjernes 

Ikke om de er motstridende. Jeg fikk f.eks. Diagnose alvorlig depresjon da jeg ble utredet, ble satt på medisiner, ble manisk, ny utredning og bipolar diagnose. Det kommer an på hva TS blir utredet for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ikke om de er motstridende. Jeg fikk f.eks. Diagnose alvorlig depresjon da jeg ble utredet, ble satt på medisiner, ble manisk, ny utredning og bipolar diagnose. Det kommer an på hva TS blir utredet for.

Nettopp. Derfor jeg skrev mange  og ikke alle

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nettopp. Derfor jeg skrev mange  og ikke alle

Du skrev og at det var feil at en ny diagnose erstattet tidligere diagnose. Det er ikke feil. Det kan være flere nyanser i det, men er ikke feil.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skrev og at det var feil at en ny diagnose erstattet tidligere diagnose. Det er ikke feil. Det kan være flere nyanser i det, men er ikke feil.

Les igjen. Jeg skrev som svar til deg at det er feil at ny diagnose nødvendigvis erstatter gammel. Så la jeg til at mange får tilleggsdiagnoser. 

Ikke noe av dette er feil. Feilen ligger i ditt første svar hvor du skriver bastant at det er feil at man får tilleggsdiagnose, og at man får en ny diagnose istedenfor  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom inn på dps igjen for 1 års tid siden, jeg ba om å ikke bli utredet igjen. Null problem. Skal sies at siste utredning viste det akkurat samme som utredningen før, og før der igjen. + at mine plager og problemer er godt dokumentert. Sitter med de samme diagnosene som første gang jeg ble utredet for 14 år siden.

Anonymkode: 83b5d...798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...