Gå til innhold

Skuffende sommerfugl

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ahem... :sjenert:

Kjøpte meg altså en sånn sommerfugl på Ellos for ikke så lenge siden, mitt første leketøy ever. Men enten er jeg helt ufølsom og rar eller så er de sommerfuglene fordømt oppskrytt. har hørt så masse om hvor lett og kjapt folk får orgasme av de, og hvor fantastiske de er, både når man er alene eller sammen med partner.

meg ga den absolutt ingenting. I beste fall kriblet det svakt, men det føltes egentlig bare...dumt...Og i tillegg var stroppene den skulle festes med latterlig små, knapt passe til en unge. Som ikke bør vite hva noe sånt er engang...

Er det bare meg som bruker den feil, eller må man venne seg til den før den har noen effekt? Etter alt jeg har hørt, trodde jeg man nesten skulle gå rett i taket med den ved første forsøk. :sur:

Håpet at den skulle gjøre ting litt enklere, så mannen skal slippe å slikke i eeeevigheter hver gang vi har sex. Men den gang ei.... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk en slik i gave av den forrige kjæresten min (ikke kjøpt i ellos, men på kondomeriet)... jeg syns også den var oppskrytt... den var kjedelig, dårlig vibrasjon, og det gikk ikke å feste den så den satt der den skulle... jeg måtte holde den fast på rett plass for at jeg i det helle tatt skulle kjenne at den vibrerte på klitoris...

kan si det sånn at jeg brydde meg ikke om å ta den med meg, når det vart slutt mellom meg og typen...

Skrevet (endret)

Aha..ikke bare meg altså. Greit å vite. Skulle gjerne hatt noe som funket, da.

kanskje MindCrime fra Erotikknett kan anbefale noe?

Endret av Lompa
Skrevet
den var kjedelig, dårlig vibrasjon, og det gikk ikke å feste den så den satt der den skulle... jeg måtte holde den fast på rett plass for at jeg i det helle tatt skulle kjenne at den vibrerte på klitoris...

:Nikke: Min erfaring også. Men brukte den (på trass) til den ikke ville mere :)

Kunne like gjerne kjøpt en vanlig vibrator.

Skrevet

Jeg har prøvd flere sommerfugler, men har ikke hatt sansen for noen. Liker ikke vibratorer heller, dildoer skal brukes til inn-og-ut om det skal det være deilig. Så vibrerende saker bruker jeg kun på klitoris. Og til det er det bare en ting som fungerer. Ordentelige massasjestaver. De er enkle, stødige, kraftige og kan fint brukes til "vanlige" massasjesteder også! :ler:

Skrevet

Er veldig fornøyd med min sommerfugl som jeg kjøpte på Kondomeriet.

Kvinners underliv er så forskjellige at det er ikke sikkert at sommerfuglen passer like bra til alle.

Skrevet

Jeg kjøpte en lignende, bare i bjørn. Kjempedårlig.

Skrevet

Hmmm. Er det bare jeg som er fornøyd med sommerfuglen :forvirret:

Eller kan det være at jeg ikke stiller så store krav :ler::ler::ler:

Nå fikk jeg noe å tenke på :)

Skrevet

vill anbefale deg og kjøpe denne jeg...

http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1528

den er helt fantastisk og du kan variere fra svak vibrasjon, til veldig kraftig vibrasjon... og den har 6 ulike pulseringer og en "random" knapp... det beste leketøyet jeg noen gang har hatt!!

anbefales på det sterkeste!!

Skrevet (endret)

Hei.

Høres ikke ut som om en slik sommerfugl vibrator er helt ”deg” uten at jeg helt kan sette fingeren på hvilken vibrator du har valgt.

Den sommerfugl vibratoren vi har fått flest gode tilbake meldinger på er Venus Penis V (men også her er det stroppesystemet mindre funksjonelt)

Som allerede poengtert her, kvinner er forskjellige…. Og det er langt fra sikkert at en sommerfugl passer deg.

For veldig mange er det bedre å velge noe mer klassisk.

Jeg tror jeg vil anbefale deg en Laya spotvibrator (finnes i flere farger)

Den er en god nybegynner vibrator for de som ikke primært ønsker penetrering.

Dersom du også ønsker penetrering, ville jeg valgt en silikon vibrator fra fun factory (g-ormen, delfinen, stranger, heartbreaker… eller en av de andre) Dette er vibratorer av rimelig god kvalitet, men god vibrasjon og lavere lydnivå enn det meste på markedet.

Endret av MindCrime
Gjest Jente_81
Skrevet

kjøpte en rosa sommerfugl en gang!

Dårlige greier, holder med de fleste her..............

Skrevet

Jeg Sånn Passe Førnøyd med min sommerfugl. Den vibrere ikke sånn kraftig som jeg at den skal vibrere. Men jeg bruker den mest i analen da jeg har sex med samboeren, bare for og piffe opp litt. Den brukes ikke hver gang, men sånn inne mellom, men til det fungerer den bra!! For meg i alle fall.

Skrevet

Enig at de ser helt latterlig ut med sine korte strikker, ledninger osv. Men, fungerer veldig bra under samleie, særlig hvis jeg sitter oppå og kan styre trykket mot klitorisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...