Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva er det som gjør at en utro mann velger å ta kontakt med en annen kvinne når de er i forhold. Hvilke signaler og syn er det de har på den de velger å ha på siden. Tar de bare en som virker løs på tråden, eller hva er det som gjør det? 

Pga så mye utroskap som er i dagens samfunn, så har jeg blitt livredd for å gå inn i et forhold og derfor lurer jeg på dette. 

Anonymkode: c8bec...f06

AnonymBruker
Skrevet

Pga å få pult andre og mere puling. For meg er det iallefall slik.

Anonymkode: 9caa7...52a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pga å få pult andre og mere puling. For meg er det iallefall slik.

Anonymkode: 9caa7...52a

Men synes du noe om de du ligger med på siden? Eller er det kun et hull?

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke nødvendigvis det er så mye mer som skiller der enn når single menn kontakter en dame, altså. 

Hvorfor skulle det det.

Jeg ville nå unngått menn som så på damer som bare hull uansett, helt uavhengig av frykt for utroskap... det er en ulekker holdning selv om man er singel. 

Anonymkode: a3457...705

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror ikke nødvendigvis det er så mye mer som skiller der enn når single menn kontakter en dame, altså. 

Hvorfor skulle det det.

Jeg ville nå unngått menn som så på damer som bare hull uansett, helt uavhengig av frykt for utroskap... det er en ulekker holdning selv om man er singel. 

Ja, det er jeg absolutt enig i. Men er ikke alltid man vet det på forhånd. Har vært vitne til så mange utro menn, og de fleste av de har vært menn jeg aldri hadde trodd skulle være utro. De har virket så ordentlige, og greie.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, det er jeg absolutt enig i. Men er ikke alltid man vet det på forhånd. Har vært vitne til så mange utro menn, og de fleste av de har vært menn jeg aldri hadde trodd skulle være utro. De har virket så ordentlige, og greie.

Det er ofte slik at vi mennesker ikke er enten eller. Man kan være en god far, engasjert i lokalsamfunnet og utro. 

Jeg tror vi mennesker liker best å sortere i sort eller hvitt, bra eller dårlig, fordi det er enklere. Problemet er at det er ikke så lett når det kommer til mennesker. Vi har både gode og dårlige egenskaper. 

Jeg kjenner tre menn som har vert utro. Den ene var min egen mann. Alle av de vil jeg si var gode menn, de tok bare noen dårlige valg. 

Anonymkode: 98865...681

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er sant. Jeg har sluttet å la meg sjokkere. Mange som faktisk genuint er snille og greie kan ende opp med å være utro.

Men det du spør om her, er jo om de som er utro bare ser på partner som et hull. Jeg tror nok ikke det stemmer, jeg tror som sagt det ikke skiller seg så veldig fra hvordan de ser på kvinner som singel, hvilken smak de har i kvinner som singel, og at det skjer på samme måte som når man faller for noen som singel. Man har en kjemi eller synes en person er vakker eller noe, og blir tiltrukket av, interessert i, tent på, betatt av, forelsket i osv. Alle varianter. 

En utroskapspartner trenger ikke være ekstra horete eller ekstra løs på tråden eller noe. En utro person kan like gjerne ligge med noen de synes er bedre og ser mer opp til enn sin nåværende partner, kanskje det er nettopp derfor de falt for fristelsen. Utroskapspartner kan representere noe de savner, eller noe de ønsker seg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært utro. Hvis anledningen kommer i dag med noen jeg finner attraktiv så hopper jeg på muligheten.

Forholdet er dødt, økonomi og barn låser og både jeg og min kjære trives best når en av oss er borte.

Anonymkode: 12b4a...1fb

AnonymBruker
Skrevet

Den som er utro har det ofte dårlig med seg selv eller dårlig med partneren. Mangel på sex osv. Ser oftest at den som er utro er utro med en som er mindre pen. Kun for å få oppmerksomhet og bekreftelse. Så respektløst at jeg spyr. Gå fra kona di før du stapper pikken i noen andre. 

Anonymkode: 4c6a9...14a

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Den som er utro har det ofte dårlig med seg selv eller dårlig med partneren. Mangel på sex osv. Ser oftest at den som er utro er utro med en som er mindre pen. Kun for å få oppmerksomhet og bekreftelse. Så respektløst at jeg spyr. Gå fra kona di før du stapper pikken i noen andre. 

Anonymkode: 4c6a9...14a

Det er ikke fullt så sort/hvit... Jeg kunne nok gått fra kona og fått et lykkelig liv som singel. Men det ville vært svært egoistisk av meg. Jeg er nok den som hadde kommet best ut av et evt brudd, og hadde klart meg fint. Men kona og de tre barna hadde ikke fått de noe bedre av at jeg gikk. Det beste for dem er at jeg blir. 

Anonymkode: 29eb9...f29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med kvinner som er utro da, 3 av mine 4 siste partnere har vært utro men at kvinner er utro er vel helt greit?

Anonymkode: c5e42...e3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

De har virket så ordentlige, og greie.

Sånn er det med mange utro damer også kan jeg love deg.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har alltid lurt på hva er det som gjør at en utro mann velger å ta kontakt med en annen kvinne når de er i forhold. Hvilke signaler og syn er det de har på den de velger å ha på siden. Tar de bare en som virker løs på tråden, eller hva er det som gjør det? 

Pga så mye utroskap som er i dagens samfunn, så har jeg blitt livredd for å gå inn i et forhold og derfor lurer jeg på dette. 

Her er det at hun har skrudd av seg emosjonelt, å tar lite eierskap over egen helse, før dere angriper meg, ja  jeg bidra hjemme, bla bla , og ja jeg tar med henne ut på dates bla bla. 

Anonymkode: 3fef0...4d1

Gjest Blåmonster
Skrevet

Utroskap er ikke knytte til et kjønn. Hvorfor folk er utro vet jeg ikke, men er oppfatt at jeg selv ikke så gjøre samme feil som min far, jo eldre jeg blir jo mere forstår jeg at det å være mann er ingen lett oppgave. 

Skrevet

Menn som møtte kvinner som var lette på tråden mens de var single fortsetter med det når de er utro i forhold. Derfor kan det være en ide å kartlegge tidligere sexpartnere om man ikke liker sånt. Andre menn søker sitationships. Det kan skyldes at de har lite sex hjemme, føler seg lite elsket, at partneren har endret behov rundt nærhet eller at man ikke vil se på dobbeltmoralen hvor single kan gjøre som de vil og leve i 2024 mens folk i forhold lever som på 1300 tallet. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap.

Like gammelt nytt som prostitusjon. Mennesker kåte og egoistiske. Dessverre ,fæl art!

Anonymkode: 3bf70...85d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva med kvinner som er utro da, 3 av mine 4 siste partnere har vært utro men at kvinner er utro er vel helt greit?

Anonymkode: c5e42...e3b

Men nå snakker vi om menn som er utro. At kvinner er utro er kanskje ikke greit, men det er jo nesten alltid mannen sin feil.

Anonymkode: e99d2...7e5

AnonymBruker
Skrevet

For å si det forsiktig, de kvinnene jeg har vært utro med måler seg ikke på noe vis med hun jeg velger å være sammen med og er heller ikke noe kjæresteemne. 

De fyller et savn man ikke har i et forhold, spenningen. 

Anonymkode: 3481f...8bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men nå snakker vi om menn som er utro. At kvinner er utro er kanskje ikke greit, men det er jo nesten alltid mannen sin feil.

Anonymkode: e99d2...7e5

Tull og løgn. 

Anonymkode: 3481f...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...