AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Hei! jeg er i uke 12 og blør endel når jeg er på jobb. Men når jeg er hjemme på kvelden eller hjemme i helgene så er det ingenting. (har sett en fin liten baby) noen som vet hva det kan komme av?❤️ Anonymkode: 43f16...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! jeg er i uke 12 og blør endel når jeg er på jobb. Men når jeg er hjemme på kvelden eller hjemme i helgene så er det ingenting. (har sett en fin liten baby) noen som vet hva det kan komme av?❤️ Anonymkode: 43f16...ceb Hva jobber du med? Kan være helt tilfeldig. Eller ikke. Anonymkode: c6454...6be
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #3 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva jobber du med? Kan være helt tilfeldig. Eller ikke. Anonymkode: c6454...6be Jobber på lager, men mye sitting/kontor arbeid og prating på inn og utpust med kunder😅 Anonymkode: 43f16...ceb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jobber på lager, men mye sitting/kontor arbeid og prating på inn og utpust med kunder😅 Anonymkode: 43f16...ceb Ser ikke det er noe spesielt som skulle tilsi det er pga jobb. Hør med lege / jordmor. Anonymkode: c6454...6be 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser ikke det er noe spesielt som skulle tilsi det er pga jobb. Hør med lege / jordmor. Anonymkode: c6454...6be Skal gjøre det! blir en tur til legen til uka😄 Anonymkode: 43f16...ceb
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Skrevet 7. april 2024 Jeg fikk blødninger etter at jeg var kraftig forkjøla en gang. Hostet mye og kraftig. Hadde morkake foran åpninga, og det var den det blødde fra. Blødde mer jo mer jeg bevegde på meg, bl.a på jobb. Mye gåing og løfting på jobb her da. Baby ble ikke påvirket av dette. Anonymkode: 5251c...630
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #7 Skrevet 7. april 2024 I uke 7-8 hadde jeg mye brunt utflod, som jeg kun fikk på jobb. Jeg anstrengte meg mye på jobb, tunge løft, mye bøying og gåing. Jeg er ganske sikker på at dette «trigget» noe. Etter hvert hadde jeg tilrettelegging pga ryggen, og den brune utfloden gav seg. Anonymkode: f56e9...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå