tåkedott Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 jeg har et problem! jeg er veldig glad i sex, men får ikke orgasme... jeg har lett gjennom de fleste innleggene her, men finner ikke noe som likner på mitt problem... jeg har et lite vibrerende egg, som jeg elsker... når jeg leker med dette er det godt, men samtidig litt ubehagelig... når jeg holder på, rykker det det til flere ganger i kroppen... så jeg omtrent tar situps... jeg svulmer opp "der nede" og spruter (eller det er ikke akkurat sprut, det bare renner, mye) og jeg føler at jeg tisser på meg... dette gjør at jeg vegrer meg når jeg kjenner at det er like før dette skjer ved oralsex og trekker meg da bort og begynner på noe nytt... jeg blir også litt dorsk i hodet og kropp, og veldig følsom der nede... er dette en orgasme...? alle prater jo om at en orgasme er så fantastisk og det er som et innvendig fyrverkeri... om det jeg har er orgasme, syns jeg det er... ja... litt kjedelig, iallefall i forhold til hvilke forventninger jeg hadde... syns også det er dødsflaut at jeg "tisser" på meg... er det noe mulighet for at jeg kan stoppe/forhindre dette? i såfall, hvordan?? vær så snill og hjelp meg....
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Noen damer "spruter" faktisk ved orgasme. Hvis du holder igjen pga at du kanskje er flau, så blir ikke orgasmen like sterk eller den stopper i startfasen.
Gjest erfaren Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Dette må vere et tullespørsmål. Når du får orgasme,så bare veit du det! Du får sammentrekninger i musklene rundt skjeden uten at du gjør det m/vilje. Mulig spruteorgasme føles annerledes for andre,men jeg får sammentrekninger også da..... Tror du er på terskelen til vaginalorgasme,men bare terskelen.....
Gjest så... Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 bare sprut du,men la typen din forsette etter det i samme tempo,så skal du se......Og ikke tenk,bare nyt!
Ginen Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Høres ut som orgasme for min del i hvert fall!
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 Høres ut som en orgasme, ja, men trodde det var slik at når du fikk orgasme, så visste du det. Det er ihvertfall ikke kjedelig.
Gjest Catwoman Skrevet 7. februar 2006 #7 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Tipper du stimulerer altfor kraftig og direkte på klitoris, slik at det blir overfølsomt og litt ubehagelig. Og derfor rykningene i kroppen. Prøv og flytt litt på egget til du finner et sted hvor det bare er godt, og ikke for intenst. Og be kjæresten idn gjøre det samme når han gjør det på deg. Er du veldig følsom der nede, kan direkte klitorisstimulering bli ALTFOR voldsomt. Du vet når du får en orgasme, jeg tror ikke du har hatt det utifra det du beskriver her Når stimuleringen blir for intens kommer følelsen av at man skal tisse på seg, og hvis man ikke holder igjen og lar det stå til er det faktisk akkurat det man gjør. Det er ikke det samme som sprutorgasme. Endret 7. februar 2006 av Catwoman
Trygve Skrevet 8. februar 2006 #8 Skrevet 8. februar 2006 Er det vanlig at jenter spruter av orgasme? Hvis kjæresten min får orgasme vil hun at jeg skal stoppe, fordi det blir ubehagelig.
Night Owl Skrevet 8. februar 2006 #9 Skrevet 8. februar 2006 Er det vanlig at jenter spruter av orgasme? Hvis kjæresten min får orgasme vil hun at jeg skal stoppe, fordi det blir ubehagelig. ← Ikke vanlig nå, men flere og flere jenter gjør det. Jeg følte det samme som kjæresten din sannsynligvis gjør, men nå skal jeg bare la det ehhm, sprute
Gjest lightswitch Skrevet 9. februar 2006 #10 Skrevet 9. februar 2006 Ikke stopp når du kjenner du kommer til å sprute! Slapp av, nyt det og la det stå til. Jeg har bare opplevd én jente som spruter (ved slikking+fingring), men det var veldig gøy.
tåkedott Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2006 takk for alle svar!! hmm... bare la det sprute ja... da tror jeg muligens jeg kommer til å drukne stakkaren... menmen... jeg får be han ta på badehette og dykkebriller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå