Gå til innhold

Mensen som kommer før eller etter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt? Har vært litt stresset og opplevd utbrenthet den siste tiden. Mensen kom før 2-3 dager førrige måned og den skulle komme i dag, men ser ikke sånn ut. Er det grunn til bekymring?

Var hos gynekolog sist uke og alt var normalt og celleprøve er normal.

Anonymkode: d83c3...51c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig når man har perioder med psykisk/fysisk stress nei. Uansett er man hele tiden i endring, ville ikke bekymret meg. 

Anonymkode: bf1cf...a6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det normalt? Har vært litt stresset og opplevd utbrenthet den siste tiden. Mensen kom før 2-3 dager førrige måned og den skulle komme i dag, men ser ikke sånn ut. Er det grunn til bekymring?

Var hos gynekolog sist uke og alt var normalt og celleprøve er normal.

Anonymkode: d83c3...51c

Har opplevd to ganger i mitt liv uregelmessig mens og det var ifb stress påkjenning utbrenthet,

plustelig en uke for tidlig og så to uker for tidlig osv.

hadde normal blodprøve. Så er sannsynlig pga stress sa legen

Anonymkode: 31247...72b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For første gang fikk jeg mensen bare en uke etter jeg var ferdig med den, og synes det er litt merkelig. Har ikke opplevd det før uansett hvor stresset jeg har vært. Det har heller vært omvendt- at den blir forsinket. Og har vel ikke rukket å ha eggløsning, så kan ikke være «ekte» mensen? Jeg er bekymret for om dette blir normalen nå - mensen med 1 - 2 uker imellom. Er det andre som har hatt det slik men at det normaliserte seg?

Anonymkode: a143e...b0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...