Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Hvilket våpen vil dere anbefale mot sorte prikker? De plastrene synes jeg ikke fungerer. Har også prøvd MD Formulations facial lotion uten noe særlig hell. Greier ikke å fjerne alle ved å klemme heller(jada jeg vet. Fy skam meg)
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 MD formulations er best ,ta på morgen og kveld.På apoteket har vichy også en med 4 prosent salisylsyre.
Gjest xio Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Gi huden nok fuktighet. Min hud reagerer ihvertfall med å produsere sorte prikker når den blir for tørr.....
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Vel, som jeg sa så har jeg prøvd MD formulations uten resultat. Er det noen forskjell på MD formulations og MD forte, eller er det forskjellige navn på samme produkt?
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Du har jo prøvdt md facial lotions...det er IKKE det samme som md clearing complex .det er mye sterkere .Fikk bort mine sorte prikker ,men smurte på både morgen og kveld.
Hu i Svingen Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 Vel, som jeg sa så har jeg prøvd MD formulations uten resultat. Er det noen forskjell på MD formulations og MD forte, eller er det forskjellige navn på samme produkt? ← Har du brukt den lenge? Det tok noen uker før det funket for meg...
lillesky Skrevet 7. februar 2006 #7 Skrevet 7. februar 2006 På denne siden fant jeg et kjærringråd. Har ikke prøvd det selv, så jeg aner ikke om det funker: Hudormer og sorte prikker? Plages du av hudormer og sorte prikker?. Bland sammen tomater og havsalt og mos det til en jevn blanding. Legg så dette på problemområdene og la det virke i 15 minutter. Etterpå skyller du av med lunkent vann og tørker med et håndkle som du samtidig skrubber vekk død hud med. Avslutt med kaldt vann.
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #8 Skrevet 8. februar 2006 Vel, som jeg sa så har jeg prøvd MD formulations uten resultat. Er det noen forskjell på MD formulations og MD forte, eller er det forskjellige navn på samme produkt? ← MD Forte er et annet merke, og jeg mener å ha lest at de produktene er mye sterkere mot huden. Altså bør du holde deg til MD Formulations. Ellers vil jeg tipse om produkter med salisylsyre; fjerner sorte prikker, men er mye mer skånsomt mot huden. Total Turnaround Cream fra Clinique er ett eksempel på et produkt med salisylsyre.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. februar 2006 #9 Skrevet 8. februar 2006 Har du brukt den lenge? Det tok noen uker før det funket for meg... ← Holdt vel på en 2-3 mnd tenker jeg.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. februar 2006 #10 Skrevet 8. februar 2006 Total Turnaround Cream fra Clinique er ett eksempel på et produkt med salisylsyre. ← Har du prøvd den?
Gjest Rødtoppen Skrevet 9. februar 2006 #11 Skrevet 9. februar 2006 Hei! Jeg var hos hudpleier på fredag (ikke noe jeg pleier altså), og fikk beskjed der om at JEG i hvert fall har svarte prikker fordi jeg har TØRR hud. Da mister huden de døde hudcellene for sakte, og talget som lager de svarte prikkene stagnerer i porene. Rådene hun hadde til meg var å kjøpe skrubbevotter og skrubbe ansiktet hver dag, bruke renseprodukter (mousse og ansiktsvann) og tilføre nok fuktighet. Ble også anbefalt å bruke en god ansiktsskrubb en gang i uka og bruke en fuktighetsmaske! Jeg har allerede blitt MYE bedre i ansiktet i hvert fall :grine2:
womanpower Skrevet 27. mars 2006 #12 Skrevet 27. mars 2006 Hei! Jeg var hos hudpleier på fredag (ikke noe jeg pleier altså), og fikk beskjed der om at JEG i hvert fall har svarte prikker fordi jeg har TØRR hud. Da mister huden de døde hudcellene for sakte, og talget som lager de svarte prikkene stagnerer i porene. Rådene hun hadde til meg var å kjøpe skrubbevotter og skrubbe ansiktet hver dag, bruke renseprodukter (mousse og ansiktsvann) og tilføre nok fuktighet. Ble også anbefalt å bruke en god ansiktsskrubb en gang i uka og bruke en fuktighetsmaske! Jeg har allerede blitt MYE bedre i ansiktet i hvert fall :grine2: ← du skrubbe ansiktet ditt hver dag før eller etter du har renset ansiktet ditt med renseprodukter? .... skrubbe hver dag med vann altså eller hvordan gjør du det? så kjøpte du produkter fra hudpleieren?... eller hva slags krem, renseprodukter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå