AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Jeg var tenåring på 80-tallet, ung voksen på 90-tallet, hadde ikke sosiale medier og min første mobiltelefon kjøpte jeg i 1997. Vi tok jo litt bilder med engangskamera eller vanlig kamera, men vi tenkte aldri på posering og stilte oss opp og smilte til kamera eller lagde grimaser hvis vi var på fest. Når jeg ser på sosiale medier eller i aviser av folk på gaten som tilfeldigvis blir tatt bilde av og intervjuet, stiller de seg opp fra sin beste side og slenger håret bakover og suger inn kinnene. Det må da være j***** slitsomt å hele tiden tenke på hvordan man tar seg ut? Jeg gjorde ikke det når jeg var 17- 18- 20-22 år. Anonymkode: c36b4...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var tenåring på 80-tallet, ung voksen på 90-tallet, hadde ikke sosiale medier og min første mobiltelefon kjøpte jeg i 1997. Vi tok jo litt bilder med engangskamera eller vanlig kamera, men vi tenkte aldri på posering og stilte oss opp og smilte til kamera eller lagde grimaser hvis vi var på fest. Når jeg ser på sosiale medier eller i aviser av folk på gaten som tilfeldigvis blir tatt bilde av og intervjuet, stiller de seg opp fra sin beste side og slenger håret bakover og suger inn kinnene. Det må da være j***** slitsomt å hele tiden tenke på hvordan man tar seg ut? Jeg gjorde ikke det når jeg var 17- 18- 20-22 år. Anonymkode: c36b4...0c4 Ut i fra hva du skriver, så tipper jeg vi er jevngamle. Helt enig med deg. Jeg kan virkelig ikke huske dette fokuset på utseende vi ser i dag. Allikevel datet vi, pulte rundt og hadde kjærester. Til og med uten Tinder 😱 Anonymkode: 13d86...bd9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Dette hører nok oss «pre-sosiale medier til». Er født i 88 og helt enig. Oftest kunne jeg ikke gitt større beng i hvordan jeg ser ut, og det kjenner jeg er veldig behagelig Anonymkode: 1ac2a...608 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå