AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #41 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Et klasserom fullt av 30 forskjellige parfymelukter, da snakker vi om stinking da... - regner med at du ikke havner på sykehus pga de lar være å bruke deodorant. Jeg kunne ikke satt min fot inn i et slikt klasserom med parfyme uten å havne på sykehus. Men greit nok, dette er jo en tråd om hvilken parfyme som er best. Så mitt svar til det er at ingen parfyme (altså parfymefritt) er det beste. Trenger ikke utdype noe mer enn det 🙃 Anonymkode: 272ef...d26 Eller så trenger du ikke svare. Spørsmålet var vel til de som bruker parfyme. Det var ikke et spørsmål direkte til deg. Dette burde flere lære seg her. Hvilken parfyme bruker du? Jeg bruker ikke parfyme….. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ts: Jeg er her for inspirasjon selv. Har en som heter My sau, men vet ikke om jeg egentlig anbefaler den. Anonymkode: c75a7...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #42 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eller så trenger du ikke svare. Spørsmålet var vel til de som bruker parfyme. Det var ikke et spørsmål direkte til deg. Dette burde flere lære seg her. Hvilken parfyme bruker du? Jeg bruker ikke parfyme….. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ts: Jeg er her for inspirasjon selv. Har en som heter My sau, men vet ikke om jeg egentlig anbefaler den. Anonymkode: c75a7...34e My sau🤣🤣🤣 My way! Anonymkode: c75a7...34e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 7. april 2024 #43 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det denne? https://www.blivakker.no/product/3144065?utm_campaign=pmax-groupb-highmargin-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf6_ChYAfiWbzw2CGtRL8tdS2&gclid=EAIaIQobChMIpbWggKuwhQMVg1GRBR2oVQCuEAQYASABEgJ7vvD_BwE Anonymkode: 581a1...031 Ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #44 Del Skrevet 8. april 2024 Anononyma skrev (22 timer siden): Ja! Takk❤️ Anonymkode: 581a1...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #45 Del Skrevet 12. april 2024 Mine favoritter: Clean - Pure Soap Jennifer Lopez - Glow Kayali - Yum Pistachio Gelato DKNY - Be Delicious Britney Spears - Midnight Fantasy Elie Saab - Girl of Now Chabaud - Lait de Vanille Anonymkode: 28074...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #46 Del Skrevet 12. april 2024 Anonymkode: 186f3...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #47 Del Skrevet 12. april 2024 "Lady Diamond" fra La Rive, den er billig, lukter godt og holder lenge. Fås kjøpt på Normal vet jeg. Får alltid flere kommentarer på hvor godt det lukter av meg når jeg bruker den. Også er den visstnok en "dupe" av Lady Gaga sin parfyme "Fame". Anonymkode: a6cd1...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #48 Del Skrevet 12. april 2024 https://www.blivakker.no/product/3198742/marc-jacobs-perfect-eau-de-parfum-50ml Denne, eller en av de andre fra Marc Jacobs ❤️ Anonymkode: 2eaaf...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøstjern1 Skrevet 16. april 2024 #49 Del Skrevet 16. april 2024 Lily fra Dolce & Gabbana🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå