Gå til innhold

Hva er deres favoritt parfyme? Trenger tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres favoritt parfyme? Jeg trenger sårt tips😅 Jeg har egentlig alltid gått for escada og vært veldig fornøyd. I år har jeg også kjøpt den nye escada brisa cubana, men lukta forsvinner med en gang. Så trenger tips til en god parfyme som holder lenge også. Jeg pleier vel å like fruktig og/ eller blomstrete parfymer. 

- Jente 27 

Anonymkode: 8baa3...d57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Versace eros

og

Yves saint laurent Y

Anonymkode: 586e5...2a3

AnonymBruker
Skrevet

Denne, fra Elizabeth Arden, har vært min favoritt lenge. Ikke koster den skjorta heller👍😊

Screenshot_20240406_123847_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 3b229...9c0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tom Ford soleil blanc eller Byredo Blanche er hverdagsparfymene mine. 

Men de er ikke så søte.

Tom Ford Fleur do Portofino er mulig noe for deg, det er en favoritt om sommeren. 

Anonymkode: 05315...ffb

Skrevet

Aerin - fleur de peony eau de parfum 🌸

AnonymBruker
Skrevet

Jadore fra Dior

Anonymkode: d226f...683

• Liker 1
Skrevet

Devotion fra D&G er min nye favoritt! 

AnonymBruker
Skrevet

My way og Miss Dior

Anonymkode: 0a56a...42b

Skrevet

Hugo boss - Alive 🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva er deres favoritt parfyme? Jeg trenger sårt tips😅 Jeg har egentlig alltid gått for escada og vært veldig fornøyd. I år har jeg også kjøpt den nye escada brisa cubana, men lukta forsvinner med en gang. Så trenger tips til en god parfyme som holder lenge også. Jeg pleier vel å like fruktig og/ eller blomstrete parfymer. 

- Jente 27 

TS her. Vil bare legge til at jeg prøvde ut miss dior blooming bouquet i butikken i dag…Har ikke bestemt meg om jeg liker den eller ikke enda😅

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut gritti eller Stéphane Humbert  på tuxedo.no 🙂

Ellers kan det være lurt å se etter en fruktig parfyme med pachouli eller en eller annen form for resin som bunnote, da det har en tendens til å binde lukten litt mer 🙂

Anonymkode: aa61b...ba3

AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (4 minutter siden):

Hugo boss - Alive 🥰

Denne er veldig god, og passer godt til TS’ beskrivelse. Anbefaler denne ofte til kunder :)

Anonymkode: 7fba5...7ed

Skrevet

Anbefaler parfymer fra nuxe den rosa og grønneblå synes jeg er ekstra gode, den gulbrune mer til vinterbruk 

Skrevet

Dior - joy 🥰

Skrevet (endret)

Jeg fant nettopp https://essnce.no/ de  har startet et parfyme firma som lager kvalitets dupe på populære parfymer. Ikke billig jalla som kjøpes på normal og rusta. Men skikkelig parfyme. Jeg kjøpte flere der nå nettopp. Legger link til de jeg liker her som jeg selv er fornøyd med ☺️ jeg kjøpte hele tester settet deres for 500. Så jeg testet alle før kjøp. En må betale for testere her. Litt dumt, men samtidig forståelig.  Men en fullsize parfymene koster til gjengjeld rett under 400 pr stk for 50 ml. Jeg liker gode parfymer, men jeg kjøper stort sett på salg. Så for meg var det fint å finne så mye greit å billig.  

Jeg var først litt skeptisk til duper pga kjøpte noen som var anbefalt på tiltok fra normal som jeg syns var veldig grunne i duftnoter, bare søtt og billig og lukta forsvant fort. 
 Et selvkjøpt eksempel er armani sin «my way» som på normal er « her way». På essnce er den «delicate Jasmine». Den fra Essnce var en vanvittig mye bedre dupe. Den var så lik orginalen som en dupe kan bli. Det samme gjelder en favoritt jeg har «light Blue» fra DG. På Essnce er den «summer breeze» 

Noen ønsker selvsagt orginale parfymer. En parfyme er for mange også gleden av en fin flaske på baderomshyllen. Jeg har også noen slike 😇.  Men for meg som er alene med høyt huslån og ønsker å spare opp en større buffer. Så syns jeg det var supert når jeg fant disse👌👌 De får mye bra omtale på tiktok. Selvsagt også noen som ikke er 100% fornøyd. Men jeg er fornøyd når jeg får tre parfymer til prisen av en. For enkelte av mine favoritter er sjelden på salg. 

https://essnce.no/products/freshotic Denne har jeg bestilt, men ikke fått ennå. Den kommer en av dagene 😁🤞🏻 Har ikke en tester på denne siden den kom ut rett etter jeg kjøpte testere.  Og jeg har heller aldri luktet på orginalen. 😅🤞🏻  Den er en dupe på Dolce & Gabbana L’imperatrice. kan oppdatere når den er testet ut 👌☺️

Disse fem jeg har linket til under kan jeg trygt anbefale 👌😁 Det er flere jeg har på ønskelisten, men jeg trøster meg med at testeren holder til et par bruk til jeg har råd til flere ☺️

https://essnce.no/collections/kits/products/flower-power-50ml-kit

https://essnce.no/collections/dam/products/summer-breeze

https://essnce.no/collections/dam/products/midsummer-dream

Endret av bambyb82
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne 😊

530faadd-fcbf-e811-90f6-00155d0a23ac_7.jpeg

Anonymkode: 5c55b...1ec

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

- Jente 27 

Hvorfor må du absolutt ha parfyme? Det er drepen for de som blir syke av andres parfymebruk.

Anonymkode: 272ef...d26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor må du absolutt ha parfyme? Det er drepen for de som blir syke av andres parfymebruk.

Hvorfor må du delta i tråden, når du uansett ikke ønsker å svare på det TS spør om? 

Anonymkode: 7fba5...7ed

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Relevansen i denne tråden? 

Anonymkode: 05315...ffb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...