Hengebuksvinet Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Bli? Lete etter noe nytt? Ev. hvor lete?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Jeg ser at du kommer til å forlate det du jobber med/feltet før eller senere, det ligger litt tungt for det, ser ut som det har alt unntatt en eller to viktige faktorer som gjør at det ikke er holdbart i lengden. Anonymkode: 4e3c4...6d6
Hengebuksvinet Skrevet 6. april 2024 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser at du kommer til å forlate det du jobber med/feltet før eller senere, det ligger litt tungt for det, ser ut som det har alt unntatt en eller to viktige faktorer som gjør at det ikke er holdbart i lengden. Anonymkode: 4e3c4...6d6 Takk for svar! Mener du jeg forlater hele feltet? Jeg har kanskje tenkt at jeg kunne finne en lettere jobb innenfor samme kategori. På min arbeidsplass er det sånn at du får flere og større utfordringer, om du gjør en god jobb. For samme lønn som dem som er mer laidback. Men så gir det jo gevinst på andre områder å være god.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 Hengebuksvinet skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Mener du jeg forlater hele feltet? Jeg har kanskje tenkt at jeg kunne finne en lettere jobb innenfor samme kategori. På min arbeidsplass er det sånn at du får flere og større utfordringer, om du gjør en god jobb. For samme lønn som dem som er mer laidback. Men så gir det jo gevinst på andre områder å være god. Jeg er usikker på om du forlater alt og starter helt på nytt, for det var litt den følelsen jeg fikk, men du bytter i allefall jobb/stilling, mulig du går videre først senere, men ser at du går videre fra det du har nå. Lykke til Anonymkode: 4e3c4...6d6
Hengebuksvinet Skrevet 6. april 2024 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er usikker på om du forlater alt og starter helt på nytt, for det var litt den følelsen jeg fikk, men du bytter i allefall jobb/stilling, mulig du går videre først senere, men ser at du går videre fra det du har nå. Lykke til Anonymkode: 4e3c4...6d6 Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå