AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #21 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er 100% heterofil, og bare tanken på noen som helst seksuell kontakt med en annen kvinne gjør meg rett og slett kvalm. Anonymkode: f2fe8...162 Men er du engasjert i sex ellers eller gjenspeiler denne holdningen din alt som gjelder sex? Anonymkode: aedb5...eaa
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #22 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tenker inntrykket ditt er feil. Husk på at mange troller her inne. Hilsen heterofil kvinne Anonymkode: a200f...d94 Jeg tror inntrykket er unøyaktig, men ikke helt uriktig. Det virker som om det er mer vanlig og akseptert i vår kultur at kvinner som antas å være heterofile, utforsker seksuelle relasjoner med andre kvinner, enn det er for menn å gjøre det samme med andre menn. Denne økte aksepten i samfunnet kan føre til at flere kvinner enn menn velger å utforske denne siden av sin seksualitet og til og med har det som en preferanse. Selv om dette kanskje ikke gjelder for flertallet, tror jeg et betydelig mindretall som gjør det.
Skogtusssa Skrevet 7. april 2024 #23 Skrevet 7. april 2024 Kunne aldri vært intim med en annen kvinne. Skikkelig ekkelt å tenke tanken. Men syns ikke det er ekkelt å se to kvinner som liker hverandre på den måten kysse. Tror inntrykket ditt er feil. Mitt inntrykk er at de fleste kvinner er heterofile. Ingen av mine venninner tenner på kvinner eller har hatt lyst til å være intim med en kvinne.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #24 Skrevet 7. april 2024 Jeg er hetrofil kvinne. Kunne ikke tenkt meg å være partner med en annen kvinne. Hadde derimot sikkert hatt sex med en kvinne om sjansen bød seg og jeg syns kvinnen hadde ting å by på som jeg liker. Men jeg går ikke rundt og blir pirret av tilfeldige kvinner, heller ikke vanlig sexy kvinner. Utseendet deres bryr jeg meg ikke om. For eksempel når jeg ser en mann jeg syns er svært attraktiv, så fantaserer jeg jo gjerne om hvordan de er, hva de liker, hva vi kunne gjort sammen, kroppen deres, lukten deres og slikt. Dette gjør jeg ikke med kvinner overhodet. Men jeg skulle gjerne opplevd noen skikkelig store, deilige pupper på en moden kvinne. 😋 Og som tenåring/i 20årene var det helt vanlig i min krets at venninnegjengen klinte med hverandre på fest. Uten at vi tente på det. Det var bare i vennskapelig rus/øve seg kanskje. Jeg mener seksualitet er et spektrum, da. Noe er 100% hetro, noen er 90% for eksempel. Uten at de er biseksuelle. Stusser litt over at voksne mennesker blir kvalme av å se to av samme kjønn kysse... Anonymkode: 9aeea...c2b
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #25 Skrevet 7. april 2024 Skogtusssa skrev (20 minutter siden): Mitt inntrykk er at de fleste kvinner er heterofile. Ingen av mine venninner tenner på kvinner eller har hatt lyst til å være intim med en kvinne. I vårt samfunn er det mer akseptert for kvinner i heterofile forhold å utforske seksualitet med en annen kvinne enn det er for menn å gjøre det samme med en annen mann. Derfor tror jeg at et betydelig mindretall av kvinner under 40 har utforsket dette.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #26 Skrevet 7. april 2024 Så hvis det virkelig er så mange 100% hetrofile som det gis inntrykk av her, så kan det umulig være mye trekant med to damer heller, eller stiller man opp for mannens ønsker uansett? Anonymkode: e2c28...4d5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #27 Skrevet 7. april 2024 Kunne aldri tenke meg å være intim med en annen dame nei, kona di er helt normal. Merkelig ting å spørre om. Anonymkode: 5009a...d72
no shame Skrevet 7. april 2024 #28 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 9.17): Både i dette, og i andre forum får en inntrykk av at et stort flertall av kvinner om de ikke akkurat er bi, så i vertfall kunne tenke seg å prøve litt seksuelle tilnærminger til en annen kvinne i en eller annen form. Noen også i en trekant med en mann - to kvinner. Dette har aldri vert tema med min kone, hun blir kvalm bare av å se to kvinner kysse på tv liksom, så å ha naken nærkontakt med en annen kvinne er helt utenkelig kvalmt for henne. Så det jeg lurer på er om kona er veldig "utafor" og uvanlig på denne måten, eller er det flere som avskyr seksuell relasjon med samme kjønn? Anonymkode: e2c28...4d5 Å føle avsky er nok ganske uvanlig ja. Og mer enn litt homofobisk... Jeg føler ikke noe annerledes når jeg ser folk utover mann-kvinne kombo kysse.. Selv er jeg ikke bi, og vil si at det nok ikke er flertallet som er heterofile, men biseksuelle. Mange ja, men nå er det ikke uvanlig at folk skryter på seg både det ene og det andre. Faktum er at hvis/når mine venninner i heterofile forhold har åpnet for jentesex, har det skjedd fort. De som skryter om å ha damer som vil, men aldri gjør det, de lyver nok ni av ti ganger. Og selv om det var slik at ni av ti er biseksuelle/panfile, forandrer ikke det at du da har endt opp med den ene som ikke er det.
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #29 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så hvis det virkelig er så mange 100% hetrofile som det gis inntrykk av her, så kan det umulig være mye trekant med to damer heller, eller stiller man opp for mannens ønsker uansett? Anonymkode: e2c28...4d5 Jeg har sett tall som sier at 13 prosent av nordmenn har prøvd trekant, og 20 prosent har det som sin sexfantasi-favoritt. Hvis vi begrenser oss til de under 40, tror jeg langt flere har prøvd trekant. Dette er nok noe som både er mer akseptert og vanligere blant dagens unge enn eldre. Det vil nok bare bli vanligere framover.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #30 Skrevet 7. april 2024 Med andre ord er det ganske mange bi unge kvinner i dag? Kanskje flest godt voksne kvinner som svarer her inne og at de er 100% hetro? Anonymkode: e2c28...4d5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #31 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med andre ord er det ganske mange bi unge kvinner i dag? Kanskje flest godt voksne kvinner som svarer her inne og at de er 100% hetro? Anonymkode: e2c28...4d5 Jeg er 100% hetero og 26, har jo ingenting med alder å gjøre. Anonymkode: 5009a...d72 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #32 Skrevet 7. april 2024 Jeg har erfaring med langvarig seksuell relasjon, med bare to kvinner. Statistikken er tilfeldigvis nøyaktig 50/50 😅 Hun som er bi, er heldigvis seksuell på alle plan, og mye morsommere å være sammen med. Anonymkode: 604d9...ef6
Skogtusssa Skrevet 7. april 2024 #33 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så hvis det virkelig er så mange 100% hetrofile som det gis inntrykk av her, så kan det umulig være mye trekant med to damer heller, eller stiller man opp for mannens ønsker uansett? Anonymkode: e2c28...4d5 Stiller ikke opp på noe som helst seksuelt som ikke kun involverer meg og mannen. Ingen trekanter her i gården, har aldri fått spørsmål om det heller. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #34 Skrevet 7. april 2024 Nei, jeg er ikke interessert i å ha sex med en kvinne. Blir ikke uvel av å se andre folk kysse, men jeg liker (få) menn Anonymkode: 05383...60b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå