Gå til innhold

Har Kreftforeningen butikk/kontor i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at de har nettbutikk, men jeg skal til Oslo om ikke så lenge. 

Tenkte å kjøpe noe de selger til inntekt for seg, og greit å spare porto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke butikk, men jeg tror du kan kjøpe noen av tingene på kreftforeningens vitensenter. Sjekk når de er åpent så kan du gå innom og se.

• Nyttig 1
Skrevet
Gliffy skrev (26 minutter siden):

De har ikke butikk, men jeg tror du kan kjøpe noen av tingene på kreftforeningens vitensenter. Sjekk når de er åpent så kan du gå innom og se.

Tusen takk for info! 😀 Jeg visste ikke at det fantes, - da skal jeg ta en tur innom der! Det ser veldig interessant ut for både små og store, og har tilogmed gratis inngang.

https://kreftforeningen.no/vitensenteret/besok-oss/

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gliffy skrev (1 time siden):

Det heter Vardesenteret.

Vitensenter er noe helt annet!

Anonymkode: 71e15...dfa

• Nyttig 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det heter Vardesenteret.

Vitensenter er noe helt annet!

Kreftforeningens vitensenter er noe annet enn vardesenterene. Kreftforeningens vitensenter finner du i første etasje av bygget der de har hovedkontor, Kongens gate 6 i Oslo. Der er det installasjoner som lærer bort om celler og utviklingen i kroppen, uv stråling og andre ting fra vitenskapen som har relevans for kreft. 

Vardesenterne er mer en sosial støttefunksjonsting. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Gliffy skrev (53 minutter siden):

Kreftforeningens vitensenter er noe annet enn vardesenterene. Kreftforeningens vitensenter finner du i første etasje av bygget der de har hovedkontor, Kongens gate 6 i Oslo. Der er det installasjoner som lærer bort om celler og utviklingen i kroppen, uv stråling og andre ting fra vitenskapen som har relevans for kreft. 

Vardesenterne er mer en sosial støttefunksjonsting. 

Ok da lærte jeg noe nytt.

Jeg bor i Bergen og her har vi Vardesenter på Haukeland sykehus, og et sted som heter Vitensenter som er er et lærings- og utforskningssenter for barn og ungdom, derfor kommenterte jeg.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ok da lærte jeg noe nytt.

Jeg bor i Bergen og her har vi Vardesenter på Haukeland sykehus, og et sted som heter Vitensenter som er er et lærings- og utforskningssenter for barn og ungdom, derfor kommenterte jeg.

Det finnes ulike typer vitensenter. Her jeg bor er det noe ala hos deg, men det hos Kreftforeningen i Oslo er slik Gliffy beskriver det, - se link jeg la ved i min forrige kommentar, eller her: https://kreftforeningen.no/vitensenteret/om-senteret/.🙂 

Det passer også for barn som liker å utforske og prøve diverse, så jeg skal ta med junior dit. 👍

Endret av Hanne67
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...