Gå til innhold

Sextips mottas med takk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og mannen trenger noen sextips. :) Sex'en vår har blitt litt kjedelig..... Det samme gang på gang. De samme stillingene til og med. Er åpen for det meste. Leketøy (noe dere kan anbefale?), nye spennende stillinger osv.

Fyr løs, folkens! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forfør ham. Ert ham opp hele dagen med sexy sms` er mens han er på jobb. lag en enkel, lett rett til kvelds, slukk alle lamper og tenn MASSE levende lys. Server maten på et teppe og masse puter på gulvet og mat ham gjerne. Gi ham en deilig massasje, du trenger ikke kunne massere ordentlig. Bare lett stryking med lange,myke strøk er nok og kan være utrolig pirrende og godt. Ta ham så med i dusjen der dere kan såpe hverandre inn og vaske hverandre. Vask HELE ham,GRUNDIG. Sett deg på kne foran ham og sug ham. Kjøp inn litt frisk frukt, en fjær, et par håndjern eller diverse andre småting evt om dere har ting som kan brukes, og gjem rundt omkring i huset med små lapper som fører videre til neste gjenstand. Send ham ut på "skattejakt" rundt omkring i huset, som ender på soverommet eller hvor nå du ønsker å la ham finne deg og bruke alle tingene for å pirre og nyte deg, og gi deg nytelse.

Prøv å dominer ham, bare beordre ham til alt du vil. Og prøv å bytte på senere.

(Eller bare kast deg over ham når han kommer inn døra etter jobben og gi ham en blowjob)

Noen leketøy kan jeg dessverre ikke anbefale, da jeg bare har eid ett eneste lektøy i mitt liv, en sommerfugl jeg kjøpte selv på Ellos for kort tid siden. Det største bomkjøpet jeg har gjort på år og dag, den ga null og niks. Så på leketøysfronten må nok andre trå til og komme med anbefalinger. Lykke til, og kos dere.

Endret av Lompa
Skrevet

siden du er åpen for sexleketøy også, vill jeg anbefale deg leketøyet som har blitt min store kjærlighet... ;)

det er et lite vibrerende egg som heter: Technobeat LuvProSenser

den har 6 forskjellige typer pulseringer, og man kan variere vibrasjonene... det er også en "random" knapp som gjør at du aldri vet helt hva som kommer...

du kan bruke det på klitoris, også er det så lite at du kan ha det "inni" ved samleie...

dette har de på kondomeriet og koster 449,-

kjempedeilig, både for deg og for mannen!!

anbefales på det sterkeste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...