Gå til innhold

En liten møteplass på KG?

daemi

Anbefalte innlegg

Jeg syns KG burde ha en plass hvor folk kan bli kjent, og evt. planlegge å møtes. F.eks. en tråd hvor man kan ta kontakt med andre brukere som har lagt ut noe i den tråden. Jeg vet ikke hvordan det kan administreres, men jeg tror det hadde vært et fint tilskudd. Bare en tanke som jeg tror hadde blitt tatt godt imot av mange. Men, jeg må innrømme at det er en stor sjanse for at det ikke hadde gått så bra i praksis.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

Minner om at vi allerede har underforumet Finn en venn. Der kan du søke etter venner eller arrangere treff. 

Om Finn en venn 

Sitat

Legg ut en beskjed til en eller flere brukere, arranger KG-treff eller søk etter nye venner.

Mvh Perelandra, mod. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Perelandra said:

Hei! 

Minner om at vi allerede har underforumet Finn en venn. Der kan du søke etter venner eller arrangere treff. 

Om Finn en venn 

Mvh Perelandra, mod. 

Hei, og tusen takk for svar :)

Ja, jeg kjenner til den og det er flott. Jeg tenkte mer på en tråd eller et underforum hvor man kan legge ut at man vil møte noen.
En slags "møteplass" på KG.

Men jeg vet at det ikke er det KG er for og som jeg skrev, det hadde nok ikke fungert. Det var bare en tanke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står fritt til å opprette tråder for å lage møteplasser og bli kjent med andre brukere. Det er derimot ikke tillatt å bruke Kvinneguiden som arena for dating og søke etter partner til seksuell og/eller romantisk relasjon.

Minner om følgende regelpresisering om at det ikke er tillatt med kontaktannonser

Sitat

* Kontaktannonser. Dette omfatter oppfordring til kontakt av seksuell og/ eller romantisk karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn".

Mvh Perelandra, mod  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...