AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #1 Skrevet 5. april 2024 En av kompisene til min onkel driver hele tiden og erter meg når vi er på besøk hos onkel og tante og han er der. Eller når det er familieselskap og han er blitt invitert. Da er det alltid bort til meg og "pirke" og erte med å fortelle hvor pene former jeg har fått eller noe annet som har med kroppen min å gjøre. Ekkelt! Treffer jeg han på gaten alene er det akkurat det samme! Men er kjerringa og/eller datteren hans med ham så kommer han ikke bort men bare står og ser på meg med det ekle fliret sitt! Det er to ganger nå at han har klappet meg på ræva når han har passert meg! Det er så sykt irriterende og jævlig pinlig når han gjør dette med meg 😤 Ingen i familien min vet om dette. Han gjør dette kun når ingen ser på eller er til stede. Jeg har lust til å si ifra til noen men våger ikke, er redd det blir bråk. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? (Jeg er 21 og han er 50+) Anonymkode: 442bd...f2a 1
Gjest Luksusbia Skrevet 5. april 2024 #2 Skrevet 5. april 2024 Be en av dine foreldre snakke med han. Så stor aldersforskjell også, nasty. Tør du å si fra selv? Neste gang han rører deg/ dasker deg på rumpe så be han begynne å akseptere din grense. Si bare stopp, dette godtar jeg ikke!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #3 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): En av kompisene til min onkel driver hele tiden og erter meg når vi er på besøk hos onkel og tante og han er der. Eller når det er familieselskap og han er blitt invitert. Da er det alltid bort til meg og "pirke" og erte med å fortelle hvor pene former jeg har fått eller noe annet som har med kroppen min å gjøre. Ekkelt! Treffer jeg han på gaten alene er det akkurat det samme! Men er kjerringa og/eller datteren hans med ham så kommer han ikke bort men bare står og ser på meg med det ekle fliret sitt! Det er to ganger nå at han har klappet meg på ræva når han har passert meg! Det er så sykt irriterende og jævlig pinlig når han gjør dette med meg 😤 Ingen i familien min vet om dette. Han gjør dette kun når ingen ser på eller er til stede. Jeg har lust til å si ifra til noen men våger ikke, er redd det blir bråk. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? (Jeg er 21 og han er 50+) Anonymkode: 442bd...f2a Æsj. Da sier du i fra til foreldrene dine. Ellers så sier du i fra til han at hvis han ikke slutter så sier du det til kona/kjerringa hans. Han er en jævla gris. Anonymkode: 3d09c...e14 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 Luksusbia skrev (34 minutter siden): Be en av dine foreldre snakke med han. Så stor aldersforskjell også, nasty. Tør du å si fra selv? Neste gang han rører deg/ dasker deg på rumpe så be han begynne å akseptere din grense. Si bare stopp, dette godtar jeg ikke! Vet ikke om jeg tør.... hva om han blir rasende? 😨 Anonymkode: 442bd...f2a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 Hmm ... hva tror du onkelen din hadde sagt hvis han visste det? Anonymkode: 92298...42a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vet ikke om jeg tør.... hva om han blir rasende? 😨 Anonymkode: 442bd...f2a Du er ikke ansvarlig for hans følelser. Denne voksne mannen må respektere deg hvis du sier klar ifra. Sikkert endel menn på 50 som runker til damer under 39, men dette er jo din onkels kompis. Snakk samme alle tre.Fortell hvordan du er stresset og om hvor ubehagelig du synes det er. Håper virkelig onkelen din backer opp, gi han en eneste sjanse til. Hvis han berører kroppen din kan du selv ringe politiet. Be onkelen din si til kompisen at han ikke kan ha en venn som ikke respekterer sin nieses kropp og grenser! Anonymkode: abe9b...b10 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 Hvorfor omgås du i det hele tatt med din onkels kompis? Anonymkode: 36c6e...8c0 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Skrevet 6. april 2024 Hadde sakt ifra selv om det var flaut. Dette er seksuell trakkasering, skikkelig ugreit og sånn skal du ikke ha det. Han får bare bli rasende, det var hans valg å være en trakkaserende creep. Prøv å hold deg unna han på den trygge siden. Vil ikke egentlig skremme deg, men det kan eskalere. Huff for en ekkling. Anonymkode: e4f8f...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #9 Skrevet 6. april 2024 Si heller ifra til foreldrene dine. Eller den tryggeste voksne. Anonymkode: e4f8f...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #10 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke om jeg tør.... hva om han blir rasende? 😨 Anonymkode: 442bd...f2a Du behøver jo ikke å ha noe mer med ham å gjøre? Jeg aner ikke en gang hvem kompisene til noen av mine seks onkler er, jeg skjønner ikke hvorfor den fyren blir invitert i familieselskap? Anonymkode: 732a5...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #11 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke om jeg tør.... hva om han blir rasende? 😨 Anonymkode: 442bd...f2a La vær å si noe og la det fortsette da🤦🏻♀️ Anonymkode: 5ed5f...47a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #12 Skrevet 6. april 2024 Du er 21 eller 12? Anonymkode: efbaa...fc4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #13 Skrevet 6. april 2024 Du er 21 - burde lært deg å stå opp for deg selv og skjelle ut mannfolk som er ekle for lenge siden. Kjeft på ham! ’Hva faen gjør du!?’ ’Slutt for helvete å ta på meg!’ ’Hold kjeft om grisetankene dine!’ osv Du får aldri en så trygg setting for å si fra som familieselskap, med din familie rett i nærheten. Husk - det er hans skam at han tråkker over dine grenser. At du holder kjeft, det tjener kun han på. Og dessverre, som jente på 21 år har du maaaange år foran deg på å sette på plass mannfolk som klår og oppfører seg ufint 😕 er bare å hoppe i det Anonymkode: 66c65...1a6 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #14 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor omgås du i det hele tatt med din onkels kompis? Anonymkode: 36c6e...8c0 Han er nesten alltid på besøk hos onkel.... de er naboer, så er ikke så langt for han å gå dit.... Anonymkode: 442bd...f2a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #15 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er 21 eller 12? Anonymkode: efbaa...fc4 Helt unødvendig av deg å skrive dette Anonymkode: 442bd...f2a 1
Slitenmamma Skrevet 6. april 2024 #16 Skrevet 6. april 2024 Det er han som gjør noe galt,ikke du. Si det til foreldrene dine først, så kan dere ilag evnt ta det opp med din onkel. Så kan forhåpentligvis din onkel si til han at dette er totalt uakseptabel oppførsel. Dette er tilnærmelser du ikke vil da. Prøv å stå opp for deg selv ❣️
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #17 Skrevet 6. april 2024 Hva med å si fra til dine foreldre, eller til onkel? Det han holder på med de utrolig ugreit, noe han også vet. Sånne folk vet ofte godt hvem som er lett å utnytte. Så bevis at han tar feil Anonymkode: 62089...7ea
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #18 Skrevet 6. april 2024 Jeg synes du skal si fra til han aller først. Når du neste gang kommer i en situasjon hvor han nærmer seg deg, så samler du sinnet ditt og sier "Nå slutter du å trakassere meg. Du våger ikke å ta på meg en gang til." Og om han skulle finne på å ta på deg likevel, så skubber du han vekk. Anonymkode: e4ef1...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå