Gå til innhold

Mye sprut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker mange kvinner menn som spruter mye ? Flere ganger har jeg blitt fortalt at det kommer for mye, så det begynner nesten å bli litt flaut. Har jeg noe og vere flau over ? 

Anonymkode: 41499...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker store ladninger💦😍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Liker mange kvinner menn som spruter mye ? Flere ganger har jeg blitt fortalt at det kommer for mye, så det begynner nesten å bli litt flaut. Har jeg noe og vere flau over ? 

Anonymkode: 41499...afb

Det er noe jeg også skulle likt og visst. Eksen likte ikke at det kom mye, hun klarte ikke å ta det i munnen og ville ikke ha det inni seg for det var for mye. 

Anonymkode: c2ab3...8d9

Skrevet

Det som kommer kommer. Verken mye eller lite hat vært feil. Mannens orgasme er deilig, og det er jo ikke akkurat som menn styrer slikt.

Har egentlig inntrykk av at menn er stolt av store ladninger, men vært temmelig uvesentlig for meg om det kom mye eller lite. Han kom, og det var det vesentlige for meg.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Trolltunge said:

Det som kommer kommer. Verken mye eller lite hat vært feil. Mannens orgasme er deilig, og det er jo ikke akkurat som menn styrer slikt.

Har egentlig inntrykk av at menn er stolt av store ladninger, men vært temmelig uvesentlig for meg om det kom mye eller lite. Han kom, og det var det vesentlige for meg.

Mange menn blir usikre på de fleste ting.
Er jeg stor nok?
Ser jeg bra nok ut?
Holder jeg ut lenge nok?
Holder jeg ut for lenge?
Kommer jeg for mye?
Kommer jeg for lite?
Har hun kommet?
Gjør jeg en god jobb?
Er hun fornøyd?
Det er så mye som går igjennom hodet vårt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er jeg stor nok?
Ser jeg bra nok ut?
Holder jeg ut lenge nok?
Holder jeg ut for lenge?
Kommer jeg for mye?
Kommer jeg for lite?
Har hun kommet?
Gjør jeg en god jobb?
Er hun fornøyd?

Samme med kvinners hode. Bare delvis andre faktorer. Mange like også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er jeg stor nok?
Ser jeg bra nok ut?
Holder jeg ut lenge nok?
Holder jeg ut for lenge?
Kommer jeg for mye?
Kommer jeg for lite?
Har hun kommet?
Gjør jeg en god jobb?
Er hun fornøyd?

"Menneskers største frykt er å feile.. men vi lærer ingenting uten å feile, for det gir oss selvtillit å gruble mindre"😅

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tenkt over mengden, er griseri uansett.

Anonymkode: 16cf3...113

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig:

Jeg foretrekker lite, så det ikke renner og lukter i timesvis etterpå....

Jeg foretrekker også omskåret penis nå etter å ha prøvd det de siste 2 årene.... 🙂 

Anonymkode: 165ac...0e5

Skrevet

Huff, så fryktelig unødvendig av henne å si slikt til deg. Det er jo ikke konstruktivt overhode, men er bare sårende og skaper usikkerhet.

Jeg har aldri hørt noen venninner si noe negativt om verken store eller små mengder. Det som kommer, det kommer.

Rett deg i ryggen og prøv å riste det av deg. Dette har null innvirkning på hvordan du er som seksualpartner. 

Skrevet
Trolltunge skrev (6 timer siden):

Samme med kvinners hode. Bare delvis andre faktorer. Mange like også. 

Ja, samme med kvinner, men i den store diskusjonen om kvinner, menn, kropp og seksualitet, så framstilles det ofte som at det bare er kvinner som har slike mindreverdige følelser - og at det er mennene som forårsaker dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenk om vi kunne klare å ikke ta oss nær av alle de dumme tingene folk sier, så mye bedre vi hadde hatt det med oss selv.

Hvis jeg sier jeg liker mye sprut er det nok noen som blir lei seg fordi de spruter «for lite», så det blir feil okke som.

For meg er det nok mer sånn at om jeg virkelig liker mannen og er virkelig tent så liker jeg alt sammen, uavhengig av mengde, konsistens eller hva som helst. Har aldri opplevd at jeg ikke har likt spruten til en mann jeg virkelig liker. 

Er jeg ikke så kåt og følelsene dabber av derimot🙈 da er det ekkelt bare… 

Så er problemet her at ikke alle er som meg. Noen har klare preferanser. 

Han jeg er med nå spruter så mye jeg må svelge flere ganger, jeg synes det er ordentlig digg.. liker også om han sprutet ut over hele meg og lager skikkelig griseri.. Jeg liker det fordi jeg synes det er rått og tennende. Jeg synes han er rå. 

Så.. konklusjonen er at det er ingen ting i veien med masse sprut selv om ikke alle jenter liker å svelge flere ganger eller mye søl. 

Anonymkode: 9cd53...73e

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han jeg er med nå spruter så mye jeg må svelge flere ganger, jeg synes det er ordentlig digg.. liker også om han sprutet ut over hele meg og lager skikkelig griseri.. Jeg liker det fordi jeg synes det er rått og tennende. Jeg synes han er rå. 

+ 1   Yngre menn har oftest større sædmengde .....   Herlig !     🤩

Skrevet
Topper og daler skrev (7 timer siden):

Ja, samme med kvinner, men i den store diskusjonen om kvinner, menn, kropp og seksualitet, så framstilles det ofte som at det bare er kvinner som har slike mindreverdige følelser - og at det er mennene som forårsaker dem. 

Har aldri vært særlig skjult og hemmelig for oss kvinner at menn også føler på slikt. Så mange pemisstørrelse- diskusjoner for eksempel at det ble nødvendig å samle dem for at dette forumet ikke skulle drukne i dem. 

Skrevet
Trolltunge skrev (24 minutter siden):

Har aldri vært særlig skjult og hemmelig for oss kvinner at menn også føler på slikt.

Jeg opplever at diskusjonen om kjønn og kropp ofte preges av problemstillinger fra fortiden. Dette skyldes at de som er mest toneangivende i debatten ofte baserer seg på erfaringer fra 80- og 90-tallet, og ikke tar tilstrekkelig hensyn til dagens virkelighet.

Skrevet
Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Jeg opplever at diskusjonen om kjønn og kropp ofte preges av problemstillinger fra fortiden. Dette skyldes at de som er mest toneangivende i debatten ofte baserer seg på erfaringer fra 80- og 90-tallet, og ikke tar tilstrekkelig hensyn til dagens virkelighet.

Du har nok rett i at kroppsfokus er større for både kvinner og menn fra det vi vokste opp med, på grunn av sosiale medier antagelig, men at gutter og menn hadde sine redsler for å ikke strekke til og ikke være god nok var da absolutt ikke noe vi ikke visste om allerede da. Det var også da noe vi måtte forholde oss til. Unge mennesker har alltid vært unge, og komplekser er ikke en ny oppfinnelse. 

Det min generasjon slapp mer unna var å bli kalt kjedelige dersom vi ikke var villig til å ha analsex med uvørne guttunger, og trening var da mer interesse enn noe man mer eller mindre må drive med for å ha bra nok kropp. Noe begge kjønn nå ofte føler på. Å sminke seg var heller ingen kunst man måtte øve seg på i årevis for å klare å få "riktig look". Vi brukte nok mindre tid og innsats på å være sexy. Begge kjønn. 

Redsel for at pikken ikke var bra nok og for å ikke strekke til i senga er derimot ikke noe nytt. 

Skrevet
Trolltunge skrev (21 minutter siden):

Du har nok rett i at kroppsfokus er større for både kvinner og menn fra det vi vokste opp med, på grunn av sosiale medier antagelig, men at gutter og menn hadde sine redsler for å ikke strekke til og ikke være god nok var da absolutt ikke noe vi ikke visste om allerede da. Det var også da noe vi måtte forholde oss til. Unge mennesker har alltid vært unge, og komplekser er ikke en ny oppfinnelse. 

Det min generasjon slapp mer unna var å bli kalt kjedelige dersom vi ikke var villig til å ha analsex med uvørne guttunger, og trening var da mer interesse enn noe man mer eller mindre må drive med for å ha bra nok kropp. Noe begge kjønn nå ofte føler på. Å sminke seg var heller ingen kunst man måtte øve seg på i årevis for å klare å få "riktig look". Vi brukte nok mindre tid og innsats på å være sexy. Begge kjønn. 

Redsel for at pikken ikke var bra nok og for å ikke strekke til i senga er derimot ikke noe nytt. 

Det virker som om likestillingsdebatten generelt henger igjen på 80- og 90-tallet. Dette kan skyldes at de som har makten til å forme debatten, baserer seg på sine egne erfaringer fra den tidsperioden. For eksempel virker det uforståelig at kvinner fortsatt tildeles kjønnspoeng ved opptak til høyere utdanning, til tross for at 60 prosent av dagens studenter er kvinner. I enkelte fagområder, som psykologi, er kvinneandelen enda høyere. Det er også problematisk at i 2024 har vi en likestillingslov som ikke nevner menn, til tross for at menn og gutter er de som sliter mest ifølge alle dystre statistikker. Dette kunne ha hatt en viss logikk på 80- og 90-tallet, men i dag virker det helt bakvendt.

Skrevet
Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Det virker som om likestillingsdebatten generelt henger igjen på 80- og 90-tallet. Dette kan skyldes at de som har makten til å forme debatten, baserer seg på sine egne erfaringer fra den tidsperioden. For eksempel virker det uforståelig at kvinner fortsatt tildeles kjønnspoeng ved opptak til høyere utdanning, til tross for at 60 prosent av dagens studenter er kvinner. I enkelte fagområder, som psykologi, er kvinneandelen enda høyere. Det er også problematisk at i 2024 har vi en likestillingslov som ikke nevner menn, til tross for at menn og gutter er de som sliter mest ifølge alle dystre statistikker. Dette kunne ha hatt en viss logikk på 80- og 90-tallet, men i dag virker det helt bakvendt.

Klarer ikke helt å se sammenhengen mellom trådtema og dette. Komplekser og usikkerhet er ikke et nytt fenomen. Menn var på 80- 90 tallet opptatt av sin pikk, sin sprut og om de strakk til seksuelt, og er fremdeles opptatt av slikt. Å ikke lenger tildele kvinner kjønnsperspoeng og en ny ordlyd i loven vil ikke endre på dette. 

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Helt ærlig:

Jeg foretrekker lite, så det ikke renner og lukter i timesvis etterpå....

Jeg foretrekker også omskåret penis nå etter å ha prøvd det de siste 2 årene.... 🙂 

Anonymkode: 165ac...0e5

Skrevet av en mann som er omskjært, med agenda. Geezes

Anonymkode: 84506...c0f

• Liker 1
Skrevet

Noen liker mye, noen liker lite og noen bryr seg ikke i det hele tatt.

Jeg liker ikke å få det inni meg, så hvor mye eller lite som måtte komme blir tørket bort og glemt kjapt. 

Folk tenker ofte ikke over hva de sier, og det trist at man skal kjenne på usikkerhet over egen kropp pga det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...