AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Samme person, alltid når hun er pålogget. Hvorfor kommer hun fremst? Anonymkode: aeb2e...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april ? Anonymkode: aeb2e...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Aner ikke, samme her, og det var eksen min. Var så irriterende å se ham hele tiden døgnet rundt, at jeg måtte sette på skjul. Vi er venner og har kontakt pga barn, men om jeg har 75 venner pålogget så var han alltid først. Aldri fatta det, vi brukte ikke en gang facebook til så mye kontakt før, vi brukte telefon, folk jeg chatter med hver dag kommer langt ned på lista Anonymkode: 1af75...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april Denne har jeg også lurt på. Samme person hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april Samme lurer jeg også på 🤷♀️ Har også en som nesten alltid er der. Har knapt pratet med henne på SoMe noen gang. Er sånn at jeg faktisk genuint lurer på hvorfor Messenger insiterer på å fortelle meg at hun er pålogget 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april Hold fingen på profilbildet i et sekund. Da vil du få opp tre alternativer. Velg skjul kontakt. Problemet løst. Anonymkode: 8fe13...df1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå