AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #1 Skrevet 5. april 2024 Sønnen min har alltid vært ufølsom og kald. Aldri vist følelser. Nå merker jeg at han er det samme mot sine barna. Spesielt dattera føler det. Hun var lei seg og delte dette med meg. Jeg har selv merket dette. På grunn av disse "kvalitetene" har han klart å skaffe seg gode lederstillinger, men ikke har fungert i forhold. Eksempel: Datter forteller at veninna har blitt alvorlig syk. Eksempel: Datter forteller til han at han var ufølsom. Han: Ja, ok. Jeg er bekymret for at barnebarna ikke blir ivaretatt godt nok på de emosjonelle forholdene. Anonymkode: fe6d8...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #2 Skrevet 5. april 2024 Ingen mor ville snakket slik om sønnen sin. Nope nope. Anonymkode: f75d6...e77 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #3 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sønnen min har alltid vært ufølsom og kald. Aldri vist følelser. Nå merker jeg at han er det samme mot sine barna. Spesielt dattera føler det. Hun var lei seg og delte dette med meg. Jeg har selv merket dette. På grunn av disse "kvalitetene" har han klart å skaffe seg gode lederstillinger, men ikke har fungert i forhold. Eksempel: Datter forteller at veninna har blitt alvorlig syk. Eksempel: Datter forteller til han at han var ufølsom. Han: Ja, ok. Jeg er bekymret for at barnebarna ikke blir ivaretatt godt nok på de emosjonelle forholdene. Anonymkode: fe6d8...ca0 Skjønner. Kald narsissistisk mann. Håper moren til ditt barnebarn er mer normal følelsesmessig? Ellers må du som bestemor prøve gi ditt barnebarn det faren ikke klarer. Han høres ikke ut som en snill mann utifra det du sier. Anonymkode: f57a2...bba 3
Grüner Skrevet 5. april 2024 #4 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen mor ville snakket slik om sønnen sin. Nope nope. Anonymkode: f75d6...e77 For en teit ting å si. Selv om de er barna dine, kan de ha dårlige sider. 14 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #5 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen mor ville snakket slik om sønnen sin. Nope nope. Anonymkode: f75d6...e77 Bare fordi du er blind for din sønns feil betyr det ikke at alle andre er det også. Anonymkode: 95da1...c59 10 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare fordi du er blind for din sønns feil betyr det ikke at alle andre er det også. Anonymkode: 95da1...c59 Jeg har ikke sønner, men har aldri opplevd at en guttemamma er så klar over en sønns feil. Og i innlegget er det ingen klaging på svigerdatter? Mener å si at innlegget er trolling. Anonymkode: f75d6...e77 1 1
Gjest lavmålet Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke sønner, men har aldri opplevd at en guttemamma er så klar over en sønns feil. Og i innlegget er det ingen klaging på svigerdatter? Mener å si at innlegget er trolling. Anonymkode: f75d6...e77 Men i alle dager, hva slags logikk er dette?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #8 Skrevet 6. april 2024 lavmålet skrev (2 minutter siden): Men i alle dager, hva slags logikk er dette? KG-logikk. De fleste trolleinnlegg har slike logiske brister. Anonymkode: f75d6...e77 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #9 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke sønner, men har aldri opplevd at en guttemamma er så klar over en sønns feil. Og i innlegget er det ingen klaging på svigerdatter? Mener å si at innlegget er trolling. Anonymkode: f75d6...e77 Som datter, med bror. Og svigerdatter. Stiller jeg meg 100% bak denne 😅 Ok... jeg er med på at man kan se svakheter, og løfte bekymringer. Men ingen mor vil omtale sin sønn som "ufølsom og kald". Om det faktisk stemmer så ser jeg i alle fall hvor han har det fra. Anonymkode: 695b0...bde 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #10 Skrevet 6. april 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Som datter, med bror. Og svigerdatter. Stiller jeg meg 100% bak denne 😅 Ok... jeg er med på at man kan se svakheter, og løfte bekymringer. Men ingen mor vil omtale sin sønn som "ufølsom og kald". Om det faktisk stemmer så ser jeg i alle fall hvor han har det fra. Anonymkode: 695b0...bde Jeg lurer litt på hva slags mennesker som svarer i disse trådene. Dere er jo helt på jordet… Anonymkode: 9b764...7b7 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #11 Skrevet 6. april 2024 Sønnen endrer seg nok ikke. Så det du kan hjelpe med er å bidra med å styrke selvtilliten til barnebarnet. Anonymkode: 0db38...66f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #12 Skrevet 6. april 2024 Jeg hadde en sånn mor, men hadde heldigvis andre omsorgspersoner rundt meg. Vær den som viser varme og omsorg for barnebarnet ditt. Det betyr ikke at barnebarnet ditt blir automatisk lik sin far. Anonymkode: f6ca2...fc5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #13 Skrevet 6. april 2024 Er han kald og ufølsom, eller greier han ikke å lese hva andre rundt han føler? Hvordan var han som barn? Viser han følelser når noe har skjedd med han personlig, eller er han like kald da også? Anonymkode: 014ea...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå