Gå til innhold

Sønnen min er litt "kald" med barna sine, jeg får vondt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min har alltid vært ufølsom og kald.  Aldri vist følelser. Nå merker jeg at han er det samme mot sine barna.

Spesielt dattera føler det. Hun var lei seg og delte dette med meg. Jeg har selv merket dette.

På grunn av disse "kvalitetene" har han klart å skaffe seg gode lederstillinger, men ikke har fungert i forhold.

Eksempel: Datter forteller at veninna har blitt alvorlig syk.

Eksempel: Datter forteller til han at han var ufølsom.

Han: Ja, ok. 

Jeg er bekymret for at barnebarna ikke blir ivaretatt godt nok på de emosjonelle forholdene.

Anonymkode: fe6d8...ca0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen mor ville snakket slik om sønnen sin. Nope nope. 

Anonymkode: f75d6...e77

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sønnen min har alltid vært ufølsom og kald.  Aldri vist følelser. Nå merker jeg at han er det samme mot sine barna.

Spesielt dattera føler det. Hun var lei seg og delte dette med meg. Jeg har selv merket dette.

På grunn av disse "kvalitetene" har han klart å skaffe seg gode lederstillinger, men ikke har fungert i forhold.

Eksempel: Datter forteller at veninna har blitt alvorlig syk.

Eksempel: Datter forteller til han at han var ufølsom.

Han: Ja, ok. 

Jeg er bekymret for at barnebarna ikke blir ivaretatt godt nok på de emosjonelle forholdene.

Anonymkode: fe6d8...ca0

Skjønner. Kald narsissistisk mann. Håper moren til ditt barnebarn er mer normal følelsesmessig? Ellers må du som bestemor prøve gi ditt barnebarn det faren ikke klarer. Han høres ikke ut som en snill mann utifra det du sier.

Anonymkode: f57a2...bba

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For en teit ting å si. Selv om de er barna dine, kan de ha dårlige sider.  

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bare fordi du er blind for din sønns feil betyr det ikke at alle andre er det også. 

Anonymkode: 95da1...c59

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare fordi du er blind for din sønns feil betyr det ikke at alle andre er det også. 

Anonymkode: 95da1...c59

Jeg har ikke sønner, men har aldri opplevd at en guttemamma er så klar over en sønns feil. Og i innlegget er det ingen klaging på svigerdatter? Mener å si at innlegget er trolling. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest lavmålet
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke sønner, men har aldri opplevd at en guttemamma er så klar over en sønns feil. Og i innlegget er det ingen klaging på svigerdatter? Mener å si at innlegget er trolling. 

Men i alle dager, hva slags logikk er dette?

AnonymBruker
Skrevet
lavmålet skrev (2 minutter siden):

Men i alle dager, hva slags logikk er dette?

KG-logikk. De fleste trolleinnlegg har slike logiske brister. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som datter, med bror. Og svigerdatter. Stiller jeg meg 100% bak denne 😅

Ok... jeg er med på at man kan se svakheter, og løfte bekymringer. Men ingen mor vil omtale sin sønn som "ufølsom og kald". Om det faktisk stemmer så ser jeg i alle fall hvor han har det fra. 

Anonymkode: 695b0...bde

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Som datter, med bror. Og svigerdatter. Stiller jeg meg 100% bak denne 😅

Ok... jeg er med på at man kan se svakheter, og løfte bekymringer. Men ingen mor vil omtale sin sønn som "ufølsom og kald". Om det faktisk stemmer så ser jeg i alle fall hvor han har det fra. 

Anonymkode: 695b0...bde

Jeg lurer litt på hva slags mennesker som svarer i disse trådene. Dere er jo helt på jordet…

Anonymkode: 9b764...7b7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen endrer seg nok ikke. Så det du kan hjelpe med er å bidra med å styrke selvtilliten til barnebarnet. 

Anonymkode: 0db38...66f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sånn mor, men hadde heldigvis andre omsorgspersoner rundt meg. 

Vær den som viser varme og omsorg for barnebarnet ditt. Det betyr ikke at barnebarnet ditt blir automatisk lik sin far. 

Anonymkode: f6ca2...fc5

AnonymBruker
Skrevet

Er han kald og ufølsom, eller greier han ikke å lese hva andre rundt han føler? Hvordan var han som barn? Viser han følelser når noe har skjedd med han personlig, eller er han like kald da også?

Anonymkode: 014ea...209

Skrevet

Hvordan snakket hans far til han som barn? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...