Gjest Brud juli 06 Skrevet 6. februar 2006 #1 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei! Vi har fått laget et monogram som ser fortreffelig ut! Nå har vi lyst å bruke dette ved hjelp av stempel. Vi ønsker oss først og fremst et skumgummistempel som kan dyppes i maling og stemples på kort etc. Er det noen som vet om noen som lager stempel? Brud juli 06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 6. februar 2006 #2 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Litjtuppa_* Skrevet 6. februar 2006 #3 Del Skrevet 6. februar 2006 Hehe, trådstarter, vet du at den smileysen betyr ironi..? Jeg bestilte fra samme leverandør som veslo, stempelleverandøren as. Sendte mail til dem kl ett om natta, neste formiddag fikk jeg mail og at stempelet var laget og postet! Så de er raske! Jeg skrev ikke noe om hvilken type stempel jeg ville ha, bare at jeg skulle ha svart stempelpute, så det kom et med sånn "innebygd" stempelpute hvor du bare trykker ned så kommer det blekk av seg selv. Veldig lettvint og greit. Kosta 180 + frakt ca. Du får forklare hvordan du ønsker det, så kan de sikkert ordne det slik du vil ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #4 Del Skrevet 7. februar 2006 Godt du svarte for meg Litjtuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå