Gs1721 Skrevet 5. april #21 Del Skrevet 5. april Hm, det var ikke så lett - i hvertfall hvis det skal fungere som et dobbeltnavn som brukes på «norsk» måte. Hvis dere tenker mer som i Sverige at mellomnavnet har mer symbolsk funksjon, og ikke brukes i det daglige, så blir det lettere. Da trenger det ikke flyte like lett på tunga, liksom. Forslag: Ann Eva Mari Eva Rebekka Eva Filippa Eva Gro Eva Ingrid Eva Lillie Eva Vår Eva Miriam Eva Noelle Eva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #22 Del Skrevet 6. april Bjørg Eva Britt Eva Anonymkode: ce589...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2015r Skrevet 6. april #23 Del Skrevet 6. april Anonym2015r skrev (9 timer siden): Hmm, den var ikke enkel, synes jeg. Eva står så godt alene, samt mange jentenavn som er «in» ender på vokal, gjerne e, så da blir det litt tungt med vokal+ vokal først i mellomnavn? Eller tar jeg feil? Finnes sikkert flere som passer, uten at jeg kommer på så mange. Kanskje navn som Britt, Bjørg, men det er ikke så vanlige navn, nå. (Uten at det gjør så mye.) Gro Eva, går jo. Gunn. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #24 Del Skrevet 6. april Liv Eva Anonymkode: cc0ad...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #25 Del Skrevet 6. april Vet om ei som heter Mary-Eva. Anonymkode: 1159b...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #26 Del Skrevet 6. april Anonym102030 skrev (17 timer siden): Hei Noen som har tips til navn som passer med Eva? Vil ha Eva som mellomnavn, så trenger et hovednavn Eva er nydelig Alene Anonymkode: 58841...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå