Gjest Vitagen.(3 om dagen...og en avem Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Heisann, Keikosann og sjola hopplahei! Trenger virkelig, innmarri ikke råd av dere her. Det er ikke krise og jeg har ikke sendt en Sms som er blitt mystifisistisk borte i eteren etter iherdig tasting i et halvt døgn forfulgt av en måneds dyp meditasjon over nødvendigheten av å stille ett spørsmål til helt fremmede mennesker om hun liker meg eller ikke basert på hennes måte å dandere skjerfet over halsen. Likevel synnes jeg det er på sin plass å sette igang en pol om pro og kontra angående kaktus som bordplante i et forhold som skranter. Alle svar mottas med åpent sinn og 20,- kroner i gebyr.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Vi er da ikke sånn? Jeg bruker alltid å holde meg til stort sett sak og personangrep når jeg skriver innlegg, jeg? Må ha rød tråd vet du.
Gjest Sabia Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 Måtte jo SELVFØLGELIG inn å se på denne... Som å si til en unge - hold isen min men ikke spis!!
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Hvis forholdet skranter skal du selvfølgelig ikke ha kaktus som bordplante. Du skal ha husfred. Kaktusen kan lett lande på deg vet du, under urolige forhold.
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 Trenger virkelig, innmarri ikke råd av dere her. Greit nok, da skal ikke jeg gi noen heller
Gjest Vitagen Skrevet 9. februar 2006 #10 Skrevet 9. februar 2006 "Frøken" Alwa! Jeg regner med at de forstår at det er ingen skrivefeil i dette innlegget. Alt er som det skal være...
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #11 Skrevet 9. februar 2006 Jeji ær ike så nøie på skriveleifer jeji Vitangen, så orden blings det
Anglofil Skrevet 9. februar 2006 #12 Skrevet 9. februar 2006 Der gikk jeg rett i fella ja.. Måtte jo se! Mvh Yvonne
~MALIN~ Skrevet 10. februar 2006 #13 Skrevet 10. februar 2006 Men da sier vi det er er greit sånn! Eller kunne blitt bedre . Lykke til .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå