Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har ikke vært på jobb på 5 dager( brukt egenmeldinger) Da jeg rett og slett ikke har noe energi, er kvalm,hodepine og alt er et ork. Har en gutt på 3 år som krever mye pga sin diagnose med flere møter i mnd med barnehage, PPT, helsestasjon, HABU osv. i tillegg har jeg en 100% jobb på en jobb der det kreves utrolig mye og man jobber ræva av seg, men får ingenting igjen for det. Man føler seg ikke verdsatt for jobben man gjør eller føler seg ikke god nok rett og slett. I tillegg har vi en pågående familiekonflikt i min familie der vi ikke har hatt noe kontakt med mine foreldrer de siste mnd. De har valgt å ikke stille opp, komme i bursdager og nå vil de ikke komme i konfirmasjon til lillesøsteren min. Jeg har mye som skjer i livet mitt for tiden og jeg går på Zoloft for å klare å mestre hverdagen. Det har vært tunge dager den siste tiden og aner ikke hva jeg skal gjøre. Kan jeg ha blitt utbrent? Mannen min sier at jeg bare må komme meg opp å skjerpe meg, han er jo ein mann laget av stål og står på hele dagene. Jeg synes dette er så flaut at jeg ikke klarer å komme meg opp om dagene til jobb osv.

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få det en legetime og fortell hvordan du har det♥️ 

For en kjip mann du har, det der var jo skikkelig lite støttende og omsorgsfullt💔 

Anonymkode: 5207d...75f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått snakket ordentlig med legen om dette, siden du har fått sykemelding? Kanskje du kan få gradert sykemelding når du er ferdig med nåværende, så ikke alt kommer som en smell på nytt. Lytt til din kropp, ikke mannen i dette tilfellet. Kanskje han håndterer slikt sånn, men det betyr ikke at det er riktig for deg. Kanskje han sier som han gjør, for han vet ikke noen annen måte håndtere utbrenthet på. 

Å møte veggen må man ta på alvor, kroppen din gir deg disse signalene av en grunn. Lytt til dem! Ellers blir man fort bare stående å stange hodet i veggen og man kommer ingen vei. 

Føler du at du får nok hjelp av mannen på hjemmebane? Evt forklare han at om du får mer støtte på den banen, så kanskje komme tilbake i jobb blir bedre å mestre 

Anonymkode: 0acc0...9d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...