Gå til innhold

Mobiler og nettbrett ved to hjem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere andre som har barn med to hjem? De tar jo tlf med seg fram og tilbake, men hvem kjøper nye når det trengs. Alt annet har de dobbelt av, men ikke tlf. 
Far vil ikke kommunisere om noe, ellers hadde vi jo funnet ut av det sammen. Men jeg kan ikke spør om noe!

Anonymkode: f1c82...9e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betaler 50/50. Ødelegger barna det eller skal ha nytt uten noen annen grunn at de ønsker nytt så betaler dem. 

Anonymkode: c7d07...33a

AnonymBruker
Skrevet

Deler på det så klart . 

Anonymkode: 115fc...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Problemet her er at far har fått ny samboer, og etter det vil han ikke ha noe kontakt. Så jeg prøver å utarbeide en detaljert samarbeidsavtale som inneholder ALT slik at vi slipper å måtte snakke sammen. Helt idiotisk, men sånn vil han ha det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk for svar. Problemet her er at far har fått ny samboer, og etter det vil han ikke ha noe kontakt. Så jeg prøver å utarbeide en detaljert samarbeidsavtale som inneholder ALT slik at vi slipper å måtte snakke sammen. Helt idiotisk, men sånn vil han ha det.

Herregud for en idiot! Ingenting som er mer sjarmerende enn en far som skal begynne på ny 🥴

Har dere en 50/50 ordning, så deler dere alle utgifter likt. 

Anonymkode: f1863...a0e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva gjør dere andre som har barn med to hjem? De tar jo tlf med seg fram og tilbake, men hvem kjøper nye når det trengs. Alt annet har de dobbelt av, men ikke tlf. 
Far vil ikke kommunisere om noe, ellers hadde vi jo funnet ut av det sammen. Men jeg kan ikke spør om noe!

Jeg har 6 stk og barnefaren har alt de trenger hos han, kun de 3 elsdte har tlf, og de har macer hos far og hos meg ipader

Anonymkode: 1a575...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...