AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #1 Skrevet 5. april 2024 Var det den virkelige grunnen til at han takket nei til meg tro? Han sa det var fordi han hadde noen issues med seg sjøl, men jeg har en følelse av at det var fordi jeg er nyskilt og har barn. Hva tror dere? Anonymkode: 2961a...d6f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #2 Skrevet 5. april 2024 Det ene utelukker ikke det andre. Anonymkode: 54bfa...6b4 7
svartkatt Skrevet 5. april 2024 #3 Skrevet 5. april 2024 Det er ikke mulig for andre enn han å vite. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #4 Skrevet 5. april 2024 Nei det er nok fordi han har commitment issues Anonymkode: ba6f4...989
isw Skrevet 5. april 2024 #5 Skrevet 5. april 2024 Det er nok en grunn til at han er evig singel, tenker nå jeg. Trist at du måtte oppleve dette. 2
TLR Skrevet 5. april 2024 #6 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Var det den virkelige grunnen til at han takket nei til meg tro? Han sa det var fordi han hadde noen issues med seg sjøl, men jeg har en følelse av at det var fordi jeg er nyskilt og har barn. Hva tror dere? Anonymkode: 2961a...d6f Ikke godt å si men det kan være at du har rett .
Million Skrevet 5. april 2024 #7 Skrevet 5. april 2024 (endret) Tre barn - skal være en modig mann for å påta seg å ha delvis ansvar for i husstanden. Når det ikke er ens egne er det vel ekstra...vanskelig å takle. Ikke alle orker tanken på det. Menn har vanskeligere for å inngå forhold med kvinner der det er barn fra før, enn motsatt, er mitt inntrykk. Det er vel ikke en dans på roser for kvinner heller, men det virker som om de generelt godtar barn fra før lettere enn mennene gjør. Bare en almenn betraktning. EDIT: Må legge til at det finnes unntak da. Solskinnshistorie: Den damen (ca 40 år) som kjøpte den forrige boligen jeg bodde i før skilsmissen min, har fire barn. Fire gutter. Hun var singel et par år etter skilsmissen fra sin mann (det var derfor hun kjøpte vår bolig, pga samlivsbrudd). Så traff hun en kjekk jevngammmel mann, som ikke så noe galt i det at hun hadde fire barn, han hadde selv to. De ble kjærester og har nå vært kjærester i flere år. Men de bor ikke sammen, så vidt jeg vet, pga barn på hver sin kant som de har på halv tid og ikke vil rykke opp med rota fra venner og skoler. Iflg Facebook og Instagram så blomstrer kjærligheten ennå. Nå begynner barna å vokse til, så om ikke så mange år er de vel flyttet ut for å studere, og da tenker jeg kjæresteparet tar skrittet og flytter sammen - endelig. Endret 5. april 2024 av Million 2 1
Kalle Klok Skrevet 5. april 2024 #8 Skrevet 5. april 2024 Jeg ville ikke hatt dine tre barn på kjøpet! Holder meg langt unna slikt. 1
isw Skrevet 5. april 2024 #9 Skrevet 5. april 2024 Kalle Klok skrev (21 minutter siden): Jeg ville ikke hatt dine tre barn på kjøpet! Holder meg langt unna slikt. Du snakker om barn som om barn er søppel? 2
micromaya Skrevet 5. april 2024 #10 Skrevet 5. april 2024 Jeg tenker det spørs litt hvor gamle barna dine er, og alder på dere også? Jeg har straks voksne barn, og ville ikke gått inn i noe nytt forhold med en mann med små barn, feks. Men «evig ungkar» i en viss alder kan jo også si mye om en mann.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #11 Skrevet 5. april 2024 isw skrev (1 minutt siden): Du snakker om barn som om barn er søppel? Snakk om å lese noe i verste mening. Å gå inn i et forhold med noen med tre barn når man har null barn selv burde si seg selv at er en big deal for mange. Det ligger da an til et liv som er stikk motsatt av alt man er vant med fra før. Og nyskilt? Det får det til å høres ut som hun har vært skilt i fem minutter. For min del hadde det også fått meg til å vegre meg. Klarer hun seg overhodet ikke på egenhånd? Anonymkode: a4c85...d1a 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #12 Skrevet 5. april 2024 Hvorfor tror folk alltid at det handler om ytre faktorer? Jeg er selv i situasjonen skilt med tre barn og kjæreste med en «evig singel» mann. Vi kommer ikke til å flytte sammen. Barna mine har allerede en far, de trenger ikke en bonuspappa. Men jeg og kjæresten har perfekt kjemi! Det er kjemien som er viktig. Når vi vet at vi vil ha hverandre spiller ikke praktiske ting noen betydning lenger - det finner vi ut av. Kjærlighet ❤️ Anonymkode: 14781...0b2 1
Kalle Klok Skrevet 5. april 2024 #13 Skrevet 5. april 2024 isw skrev (58 minutter siden): Du snakker om barn som om barn er søppel? DINE barn. DINE problemer
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #14 Skrevet 5. april 2024 Barna er 7, 9 og 12. Jeg har vært singel i noen måneder, men har kjent han i noen år. Ja, jeg vet jo at kun han kan svare på det, men noe sier meg likevel at det er barna og det at jeg er «brukt opp» som kan være grunnen. Vi har hatt så sykt god tone, jeg har aldri følt det sånn med noen før. Så sa jeg at jeg følte vi hadde noe mer enn bare vennskap, og da sa han at han hadde noen issues han måtte ordne opp i. Så har han vært stille. Det har bare vært meg som har tatt kontakt. Jeg savner alt vi hadde. ts Anonymkode: 2961a...d6f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #15 Skrevet 5. april 2024 Jeg datet en mann på 50 som aldri hadde vært i et forhold for noen år siden. Det ble aldri noe mer, men det er fordi han etter hvert innså at han ikke ønsker noe forhold. Ikke fordi jeg hadde et barn. Vi er veldig gode venner i dag og tror vi kunne fungert godt som kjærester. Har heller aldri hatt så god kjemi med noen før. Men han vil ikke ha noen han må binde seg til og føle ansvar for 🤷♀️ Noen er bare sånn. Synd dere mistet den gode kontakten 😕 Anonymkode: 0de2e...b30 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #16 Skrevet 5. april 2024 Nyskilt og 3 barn.. Og mannen får stempelet commitment issues og evig singel 😕 Anonymkode: 2e091...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #17 Skrevet 5. april 2024 Han får eksmannen din, hans foreldre og problemer med ferieavvikling på kjøpet med deg. I tillegg til alt som omfatter ungene helt direkte. Ikke alle som er klar for det. Anonymkode: f32c0...54d 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #18 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vi har hatt så sykt god tone, jeg har aldri følt det sånn med noen før. Så sa jeg at jeg følte vi hadde noe mer enn bare vennskap, og da sa han at han hadde noen issues han måtte ordne opp i. Så har han vært stille. Det har bare vært meg som har tatt kontakt. Jeg savner alt vi hadde. ts Anonymkode: 2961a...d6f Hva følte du for barnas far/fedre siden du valgte å få barn med han/de? Anonymkode: 2e091...ea9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #19 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva følte du for barnas far/fedre siden du valgte å få barn med han/de? Anonymkode: 2e091...ea9 Spiller det noen rolle for tråden? Han ble forelska i ei på jobben og stakk med henne. ts Anonymkode: 2961a...d6f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #20 Skrevet 5. april 2024 TS. La han få tenke på det og kom heller tilbake til han om han viser interesse. Du kommer til å få en del svar og jeg leser de allerede om at nå har din verdi sunket betraktelig. Men disse som spyr galle på åpen gate her inne kjenner verken deg eller han. Så håper du tar ting med en klype salt for det er en god del hat ovenfor kvinner generelt på enkelte temaer på KG har jeg bitt meg merke i. Dette gjelder spesielt om man har barn, skilt eller har hatt flere enn 5 partnere i livet. Men la han få litt ro som jeg skrev over på å få tenke litt på det men vær åpen om at du liker han godt. Anonymkode: 76c27...c24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå