Janne R. E. Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Finnes det noen gode tilskudd for en hund som er begynt å slite med hofteproblemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april Hyaluron. Men jeg ville byttet fôr til Hills JD. Og smertestillende om det er behov for det, min gikk på Daxocox, mange bruker librela. Anonymkode: 40bf5...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april Vektnedgang, beste medisin mot leddplager. Anonymkode: fd032...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april Lakseolje hjelper i alle fall med å smøre ledd, men spørs hva som er grunnen til leddproblemene. Vektnedgang og turer på myk bakke (alt utenom asfalt) kan hjelpe Anonymkode: 32e14...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april B12 virker bra for mine knær i hvertfall. Men jeg har underskudd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april Billigste løsning er å begynne med leddfôr som allerede er beriket med glukosamin og fettsyrer for å smøre og beskytte ledd (Sensitive Joints fôr), så slipper du å kjøpe forskjellige tilskudd og måle opp til hvert måltid. Anonymkode: c0809...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #7 Del Skrevet 6. april Marin omega 3 er inflammasjonsdempende. Jeg gir det til min eldre hest med slitasjegikt. Anonymkode: 6a5da...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 6. april #8 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Billigste løsning er å begynne med leddfôr som allerede er beriket med glukosamin og fettsyrer for å smøre og beskytte ledd (Sensitive Joints fôr), så slipper du å kjøpe forskjellige tilskudd og måle opp til hvert måltid. Anonymkode: c0809...564 Ikke nødvendigvis, mange leddfor er dyre og fulle av mye fyllstoffer som korn og ris. TS, jeg ville sett på tilskudd fra Norsk Dyrehelse kombinert med fiskeolje for omega 3. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå