Gå til innhold

Kosttilskudd for leddproblemer?

Janne R. E.

Anbefalte innlegg

Finnes det noen gode tilskudd for en hund som er begynt å slite med hofteproblemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyaluron. Men jeg ville byttet fôr til Hills JD. Og smertestillende om det er behov for det, min gikk på Daxocox, mange bruker librela. 

Anonymkode: 40bf5...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektnedgang, beste medisin mot leddplager. 

Anonymkode: fd032...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakseolje hjelper i alle fall med å smøre ledd, men spørs hva som er grunnen til leddproblemene. Vektnedgang og turer på myk bakke (alt utenom asfalt) kan hjelpe

Anonymkode: 32e14...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B12 virker bra for mine knær i hvertfall. Men jeg har underskudd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste løsning er å begynne med leddfôr som allerede er beriket med glukosamin og fettsyrer for å smøre og beskytte ledd (Sensitive Joints fôr), så slipper du å kjøpe forskjellige tilskudd og måle opp til hvert måltid.

Anonymkode: c0809...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marin omega 3 er inflammasjonsdempende. Jeg gir det til min eldre hest med slitasjegikt.

Anonymkode: 6a5da...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Billigste løsning er å begynne med leddfôr som allerede er beriket med glukosamin og fettsyrer for å smøre og beskytte ledd (Sensitive Joints fôr), så slipper du å kjøpe forskjellige tilskudd og måle opp til hvert måltid.

Anonymkode: c0809...564

Ikke nødvendigvis, mange leddfor er dyre og fulle av mye fyllstoffer som korn og ris.

TS, jeg ville sett på tilskudd fra Norsk Dyrehelse kombinert med fiskeolje for omega 3.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...