AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april men med flere føler jeg han overser meg litt. Hva tenker dere om en slik oppførsel? Anonymkode: 88fed...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april Kanskje han er litt som meg : Jeg har en kollega som jeg egentlig synes er litt masete og slitsom. Ikke helt min type personlighet. Likevel er jeg alltid hyggelig og koselig mot han, også hvis vi er alene sammen. Men er det andre tilstede velger jeg helst å snakke med dem - overser han kanskje litt.. Anonymkode: c8d99...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): men med flere føler jeg han overser meg litt. Hva tenker dere om en slik oppførsel? Anonymkode: 88fed...32f Hvem er han ? En venn? Date? Bror? Kollega? Onkel? Sjef? Lege ? Anonymkode: 094d4...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvem er han ? En venn? Date? Bror? Kollega? Onkel? Sjef? Lege ? Anonymkode: 094d4...f6a Kolllega. Anonymkode: 88fed...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje han er litt som meg : Jeg har en kollega som jeg egentlig synes er litt masete og slitsom. Ikke helt min type personlighet. Likevel er jeg alltid hyggelig og koselig mot han, også hvis vi er alene sammen. Men er det andre tilstede velger jeg helst å snakke med dem - overser han kanskje litt.. Anonymkode: c8d99...45a Jeg er ikke masete, jeg er mer av den stille typen. Anonymkode: 88fed...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april Det høres ikke helt bra ut. Kan det bety at han er opptatt av å være "en i gjengen" når de andre er der, og at du kanskje ikke her helt "med i gjengen"? Du kan jo la være å gi han så mye respons neste gang han er hyggelig når dere er alene. Vær høflig, men lat som du er litt opptatt med noe annet og må gå videre. Anonymkode: d565b...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå