Gå til innhold

Mor som kontrollerer og guilt tripper voksen datter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg har oppdaget at dette er meg og min mor. Det har pågått hele livet og jeg har fått nok. Orker ikke mer, jeg er helt ødelagg. Og glad for at dette faktisk er en «ting» som andre opplever. Er enebarn og skjønner nå at jeg har vært under en enorm påvirkning. Er snart 40 og trebarnsmor, og føler at jeg ikke leverer på noe som helst😞

Noen med erfaring fra dette som vil dele? Evt. mer lesestoff, podcaster eller lignende? 

https://utforsksinnet.no/foreldre-som-kontrollerer-de-voksne-barna-sine/

Anonymkode: 77473...cf7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Opplever det forsåvidt fortsatt da jeg ikke helt har klart å frigjøre meg (jobber med det). Jeg føler med deg, de som ikke har opplevd det selv kan ikke forstå hvor ødeleggende det er for deg som person, og hvor mye man må holde ut.

Anbefaler å søke på the mother wound, pluss bøker av Lindsay C Gibson.

Anonymkode: 9a4ae...d6b

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har kvittet meg med moren min for mange år siden. Over 15 år siden sist jeg snakket med henne. Det går i et par tekstmeldinger i året, en til bursdag og en til jul. Det holder for meg.

Hun har forskjellsbehandlet meg og brødrene mine hele mitt liv. De er blitt degget for og slapp unna alle oppgaver, mens jeg fikk trusler og kjeft og skriking om jeg ikke gjorde oppgavene, bare jeg.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...